PDA

View Full Version : Relic Guitars - Den Haag in "Vintage Guitars



Joost de Ruig
25 november 2015, 12:54
Opmerkelijk positieve recentie in het magazine Vintage Guitars over een gerelicte Tele van Relic Guitars.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/t31.0-8/12240816_1623816051216548_2729986941325712443_o.pn g

MikeD
25 november 2015, 13:34
wat mij dan weer opvalt en tot vraag verleidt: vintage guitar magazine van januari 2016 ???? overigens wel leuk want over RGTH was behalve de eigen lofzangen op hun eigen facebookpagina weinig objectiefs te vinden....

fred dons
25 november 2015, 13:39
Ik vond de Vintage Guitars de laatste jaren al zeer matig in Zijn artikelen en recencies en dat is met dit Artikel zeker niet beter geworden :(

Pepe
25 november 2015, 13:47
Ik ken die club eerlijk gezegd niet. Niet dat dat nou zoveel zegt.

Da Vinci
25 november 2015, 13:55
Jij hebt toch een Kaufmann Joost. Zou jij deze bouwer dan overwegen of weer blind voor Kaufmann gaan? Prijzen lijken niet ver uit elkaar te liggen iig.

Mr.Fingers
25 november 2015, 17:58
Ik neem "jubelrecensies", of recensies met scores altijd met een aanhangwagen zout. Een positieve recentie kan gemakkelijk gekocht worden.

Joost de Ruig
25 november 2015, 20:29
Jij hebt toch een Kaufmann Joost. Zou jij deze bouwer dan overwegen of weer blind voor Kaufmann gaan? Prijzen lijken niet ver uit elkaar te liggen iig.

Supertevreden over mijn Kauffie Strat. De Kauffie Tele gaat er op zeker dan ook komen (hopelijk volgend jaar). Ik ben niet zo onder de indruk van de Relic Guitars en van bv hun manier van relicen. Tenslotte levert een zekere merkentrouw ook wat extra op. De relatie die je hebt met de Shop, je andere aankopen daar, onderhoud/schade e.d. wordt er allemaal wat makkelijker op.

Da Vinci
25 november 2015, 21:19
Supertevreden over mijn Kauffie Strat. De Kauffie Tele gaat er op zeker dan ook komen (hopelijk volgend jaar). Ik ben niet zo onder de indruk van de Relic Guitars en van bv hun manier van relicen. Tenslotte levert een zekere merkentrouw ook wat extra op. De relatie die je hebt met de Shop, je andere aankopen daar, onderhoud/schade e.d. wordt er allemaal wat makkelijker op.

Thx. Ik voel zelf al jaren een enorme gas voor een relic Daphne blue stratje maar daar moet wel wat extra pit in zitten. Zo'n Kauffman die je direct met de juiste pups kan bestellen (waarschijnlijk HSS) klinkt dan wel aantrekkelijk, mede door de goede verhalen die erover lees. Twijfel alleen nog een beetje over de toets (neig nu gevoelsmatig iets meer naar maple) maar zoiets zou het moeten worden.

https://reverb-res.cloudinary.com/image/upload/a_exif,c_limit,f_auto,fl_progressive,h_620,q_75,w_ 620/v1400795301/dkqzko9ejlykob9r5ovw.jpg

Als m'n eindejaarsbonus binnen is maar eens een dagje naar Alphen a/d Rijn denk.