PDA

View Full Version : Prijsverlaging Fulltone



orangerocker
6 november 2015, 00:59
In een mail van Fulltone stond dat je tegenwoordig ook rechtstreeks van Fulltone kunt kopen tegen lagere prijzen dan in de winkels. Zo betaal je bijvoorbeeld voor een 69 mk II fuzz bij fulltone zelf 'slechts' 135 dollar en bij bax 219 euro. Ben zelf wel fan van fulltone maar wel student dus het blijft duur voor mij haha. Hoop daarom dat deze prijsverlaging zich ook laat zien in de tweedehandsprijzen ;)

Maar goed, mocht iemand van plan zijn eerdaags een nieuwe fulltone te kopen in de winkel dan bespaar ik diegene hiermee hopelijk wat geld.

guitaraddict
6 november 2015, 13:24
'slechts' 135 dollar en bij bax 219 euro.

Vergeet niet dat hier meestal nog invoerrechten en btw bij komt.

beruk
6 november 2015, 13:27
Vergeet niet dat hier meestal nog invoerrechten en btw bij komt.

Dat is een serieuze klap geld is mijn ervaring, dus ik denk dat het wel wat scheelt, maar niet het bedrag van onze rocker voorschoteld.

Pepe
6 november 2015, 13:47
Cut out the middel man!


https://www.youtube.com/watch?v=xt0TTZIqFbQ

zjanke
6 november 2015, 14:48
Vergeet niet dat hier meestal nog invoerrechten en btw bij komt.
Grofweg 25% over aankoop + transportkosten.
Dus 135$ = 125 euro+ verzendkosten 25euro? =150*1,25= een dikke 185 euro. Is al een stuk minder aantrekkelijker voor ons europeanen...

guitaraddict
7 november 2015, 15:40
Is al een stuk minder aantrekkelijker voor ons europeanen...

Dat bedoel ik.

En daar moet dan nog BTW bij ( ook over de verzendkosten heb ik gemerkt).

Verbeter me als ik het fout doe: 185 maal 21 % = 38,50 dus samen 223 euro ongeveer.

Helemaal oninteressant.

Mitch
8 november 2015, 20:43
Wel of niet een dealer netwerk is een keuze, maar een dealer netwerk in stand houden en tegelijkertijd zelf je goedkoopste aanbieder worden is raar. :chicken:

Joost de Ruig
8 november 2015, 20:59
Wel of niet een dealer netwerk is een keuze, maar een dealer netwerk in stand houden en tegelijkertijd zelf je goedkoopste aanbieder worden is raar. :chicken:

In verschillende branches zie je dit fenomeen. Of het netjes is, hangt af van de afspraken die er vooraf zijn gemaakt. Op zich kunnen shops en internetaanbieders naast elkaar bestaan, ook als die aanbieder zelf producent is. Als shop zul je je toegevoegde waarde moeten aantonen én een scherpe prijs krijgen van de producent zodat je dicht bij de internetaanbieder kan blijven.