PDA

View Full Version : Oud & Nieuw



Charlie McD
5 november 2015, 21:55
Beste mensen,

Ben een paar jaar geleden heel even actief geweest op dit forum, maar schrok toen nogal van de omgangsvormen. Dat zal inmiddels allemaal wel anders zijn. Toch...? Ben als akoesticus misschien wat te fijn besnaard. Wellicht ook omdat ik te lang met extra light heb gespeeld. Dat is overigens wel verleden tijd, want het bleek dat ik light snaren met mijn artrose handen ook heel goed aankon. Speel vaak covers (James Taylor, Paul Simon, Jim Croce e.v.a.), maar ook eigen nummers. Alles fingerstyle. Ben al sinds de jaren '90 een Taylor-speler. De nodige verschillende modellen gehad - nu een 812, een 512 12-fret en een GS Mini. Doe hier graag weer wat wijsheid op en en laat met liefde zo nu en dan wat van me horen.

Groet,

Charlie (65)

Joost de Ruig
5 november 2015, 22:15
Hi Charlie, welkom en ik hoop dat het je nu beter bevalt dan vroeger. Met name in het Off Topic deel wordt er wel eens met "rock & Roll" getinte krachttermen gegooid, maar verder valt het meestal wel mee. En als het al even niet meevalt, vraag je dan af of je het wel serieus moet nemen. Meestal niet namelijk.

Ps Jim en James zijn coooool ;)

tnijland
7 november 2015, 21:42
Hallo Charlie,

We kunnen nieuw bloed heel goed gebruiken op dit forum en zijn dan ook heel blij met deze aanmelding. Voel je vooral erg welkom en we komen elkaar vast wel ergens tegen ;-)

Groeten,
Theo

Charlie McD
8 november 2015, 22:53
Joost en Theo, dank voor jullie aardige reacties!