PDA

View Full Version : Doetinchem-soap.



jplm
4 november 2015, 08:26
Las in de krant dat er binnenkort in het voormalige Vriese-pand weer zo'n gigantische mega-uitverkoop zal zijn, uiteraard weer met absolute "bodemprijzen". Aan de andere kant, ook weer niet zó gigantisch; de korting ligt tussen de 10 en 60%. Dus, laat me raden: die 60% zit op een plectrum, de 10 op een gitaar ( gaat dan waarschijnlijk ook nog van de fabrieks-adviesprijs af, zodat ie overal elders gewoon goedkoper is).

Groet, Jan.

Tunes
4 november 2015, 12:40
Ik las het ook, gitaren of muziek outlet of iets in die richting.
Over een paar weken zit ik in Doetinchem dus ik zal er misschien wel gaan kijken, maar heb weinig hoop.

Kim Wilson
4 november 2015, 13:32
Ik zag hem ook voorbij komen. Koopjes verwacht ik niet, in elk geval niet binnen het populaire aanbod.

JVGM-music
4 november 2015, 18:51
Nou ja, wel lekker goedkope plectrums natuurlijk!

Joost de Ruig
4 november 2015, 18:58
Tja, TFOA adverteerde laatst tussen de 10 en 50% korting te geven. Welnu, ik heb geeneen gitaar kunnen vinden op zijn website met meer dan 25% korting op de virtuele normale prijs. Alsof je je klanten niet serieus hoeft te nemen........

Tunes
5 november 2015, 08:56
Nu mo et ik zeggen dat die gasten sowieso niet sporen met hun prijzen, er schijnt nog wel wat van af te kunnen.
Maar ja je wil toch eerst je mogelijke klanten binnen krijgen.

arjanb01
5 november 2015, 09:05
Doel je op tfoa?
Wel mooie winkel. Zitten sindskort in dedemsvaart en super goeie winkel. Reageren snel op mails en volgens mij kan je bij hun prima afdingen op hun hoge prijzen. Mooi assortiment.

BorisA
5 november 2015, 11:08
Vergelijkbaar met de PoweRSale at max banner (30%-50% discount) die hier al jaren getoond wordt (adblocker uitzetten).

Wees er snel bij !!! ;)

tjabo
11 november 2015, 11:51
Wat een k#T winkel is dat met hun neppe acties.
Een keer een gitaar besteld omdat ik het model nergens anders zo snel kon vinden, kreeg hem met een dikke kras en een kapotte brug binnen :S kon meteen weer retour...