PDA

View Full Version : Marshall MG30FX - Waarde?



Gavin2100
30 oktober 2015, 11:56
Hallo allemaal,
Ik heb mijn Marshall MG30FX al een tijdje te koop staan zowel hier als op marktplaats. Ik krijg hier geen biedingen/reacties op. Ligt de prijs misschien wat te hoog? Ik bied hem nu aan voor 75 euro.
Ik probeer hem al ruim een maand te verkopen, moet ik de prijs verlagen (Ik vind dit een redelijke prijs voor een 30 watts versterker in nieuwstaat) of moet ik nog meer geduld hebben?

Alvast bedankt,
Gavin

Tunes
30 oktober 2015, 12:10
Tja de hele markt ligt op zijn gat, dus het ligt niet zozeer aan jou.
Je kan hem natuurlijk nog op bieden zetten, dus zonder prijs.

Ik heb heel veel te koop maar krijg nauwelijks reacties, en als ik daarvan de foute reacties en biedingen vanaf haal dan kan ik zeggen dat er gewoon NIET gereageerd wordt.

telerocker
30 oktober 2015, 12:12
Ik zie dat ie nieuw 214 euro is, dus je vraagprijs is alleszins redelijk. Ik zou nog wat geduld oefenen. Je hebt er maar een nodig die net op zoek is naar dat type amp.

the sure thing
30 oktober 2015, 12:33
Gewoon op MP zetten en dan "vrij bieden". En dan geduld hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tabula Rasa
30 oktober 2015, 12:52
Leuke versterker. Prijs is ten opzichte van de nieuwprijs erg goed. Maar zoals eerder gezegd ligt de markt op zijn gat en is het ook nog eens een model waar veel mensen niet op zitten te wachten. Aan de prijs zou ik niet veel doen en gewoon wachten. Er kont vanzelf iemand voorbij die Marshall-geil is, een kleinere beurs heeft en niet perse 100 watt of buizen wil.