PDA

View Full Version : NGD: ...dit is een mond vol, Musicman Sterling SUB Silhouette



Wouter J
28 oktober 2015, 15:30
Verkregen bij Eddy Bopp door wat gear wat ik niet gebruikte in te ruilen.

http://www.tdpri.com/forum/attachments/other-guitars-other-instruments/306950d1446037641-well-i-traded-some-redundant-gear-so-its-ngd-me-dsc00385-jpg
http://www.tdpri.com/forum/attachments/other-guitars-other-instruments/306949d1446037641-well-i-traded-some-redundant-gear-so-its-ngd-me-dsc00384-jpg
http://www.tdpri.com/forum/attachments/other-guitars-other-instruments/306948d1446037641-well-i-traded-some-redundant-gear-so-its-ngd-me-dsc00383-jpg
Lekker ligt gitaartje, heel goede vibrato en acoustisch al heel goed klinkend, Ik zal waarschijnlijk nog eens de pickups vervangen omdat dat eigenlijk de zwakke plek van de gitaar is.

WillemdaGuide
28 oktober 2015, 15:31
Mooi! gefeliciteerd!!

miyaru
28 oktober 2015, 15:38
Ziet er uit als een zeer fijne gitaar - geniet ervan!!!!

Robin.

arjanb01
28 oktober 2015, 16:00
Topgitaartje. Standaard hoort elke gitarist een ebmm te hebben 😉
Wel zonde dat de pickups zwak zijn, zit je nog aan een extra 250-300 eu investering vast, waardoor je eigenlijk dichtbij de prijs van een tweedehands silhouette komt uit de USA.

D3nnis
28 oktober 2015, 18:48
Topgitaartje. Standaard hoort elke gitarist een ebmm te hebben 😉


Minimaal 1!

Eko
28 oktober 2015, 20:15
Niet te snel oordelen over de pick-ups en zeker niet wegdoen als je ze vervangt. Soms zijn elementen met een zwakke output juist heerlijk en kom je er pas achter als je echt luider gaat spelen.
Een instrument met een aantal stappen omlaag wil nog wel eens modderiger gaan klinken als je de amp open zet of er gain aan toe voegt. Ineens zijn die originele dan zo gek nog niet.
Nu maar Hank the Knive and the Jets oefenen!

Wouter J
28 oktober 2015, 21:45
Niet te snel oordelen over de pick-ups en zeker niet wegdoen als je ze vervangt. Soms zijn elementen met een zwakke output juist heerlijk en kom je er pas achter als je echt luider gaat spelen.
Een instrument met een aantal stappen omlaag wil nog wel eens modderiger gaan klinken als je de amp open zet of er gain aan toe voegt. Ineens zijn die originele dan zo gek nog niet.
Nu maar Hank the Knive and the Jets oefenen!
Euh daar heb ik een bariton voor nodig en deze gitaar is geen bariton.

Erik de Perik
28 oktober 2015, 21:57
Mooie gitaar en inderdaad, de pickups kunnen zo maar eens meevallen als je er wat langer op speelt!

macwilliams
28 oktober 2015, 22:03
Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Verder wel eens met opmerking over elementen met lage output.

Erik de Perik
28 oktober 2015, 22:04
Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Verder wel eens met opmerking over elementen met lage output.

Waardering van lage output komt met de jaren.

Wouter J
28 oktober 2015, 23:13
Waardering van lage output komt met de jaren.

Nee jullie snappen het niet, ik doelde meer op het feit dat de elementen nogal eenzijdig klinken in vergelijking met die op mijn strat, en zit geen "Zing" in de cleane klank hier, terwijl de acoustische klank van de gitaar wel aangeeft dat die klank er wel degelijk inzit.

Ik ben zowieso al afgestapt van high output pickups.