PDA

View Full Version : HNAD Marshall JTM 1W Offset



humbucker
28 oktober 2015, 09:27
Mijn eerste (edit: nee tweede, heb ooit een JTM60 gehad) Marshall!

http://i251.photobucket.com/albums/gg307/humbucker1988/895be1dc-5a98-4f03-a774-fc203bd6ea40_zpsh612lzzb.jpg

http://i251.photobucket.com/albums/gg307/humbucker1988/temporary_zpsufrviale.jpg

Ik was al een tijdje opzoek naar een goede amp voor thuis, maar aangezien we momenteel in een appartementje wonen mag dat dus allemaal niet te hard gaan. Door de switch die achterop zit kan je de amp naar 0.1 W switchen en dat is echt perfect voor thuis. Lekker scheuren zonder zonder dat je trommelvliezen dat ook doen.

Qua sound gaat ie echt van Hendrix-cleane dingetjes tot stevige JTM-scheur. Perfect te controleren met de volumeknop van de gitaar. Vanavond mijn bord er maar eens voorhangen en kijken hoe hij daar op reageert.

Aanradertje! Musicstore heeft er trouwens een promotie op lopen dus ik zou niet te lang twijfelen ;)

Nellyrocks
28 oktober 2015, 11:23
Mooi. Gefeliciteerd.

Luxe ook voor allen thuis. Zal niet genoeg zijn voor gigs denk ik?

telerocker
28 oktober 2015, 11:52
Gefeliciteerd. Zeker een mooie combi en lekker simpel, wat ik als een deugd beschouw.

humbucker
28 oktober 2015, 12:00
Mooi. Gefeliciteerd.

Luxe ook voor allen thuis. Zal niet genoeg zijn voor gigs denk ik?

Bedankt. Giggen zal geen probleem zijn mits je uitversterkt wordt. Zonder PA boven een drummer uitkomen wordt moeilijk denk ik.

Nellyrocks
29 oktober 2015, 08:37
Bedankt. Giggen zal geen probleem zijn mits je uitversterkt wordt. Zonder PA boven een drummer uitkomen wordt moeilijk denk ik.

Die luxe heb ik ook niet altijd.

humbucker
29 oktober 2015, 08:52
Ik ook niet. Daarom gebruik ik ook een AC30 als main amp. Dat gaat altijd hard genoeg :)

MikeD
30 oktober 2015, 10:16
Geinig.. maar best wel een pak poen voor zo'n huiskamer ding.. maar uiteindelijk gaat het om whatever makes you happy zullen we maar zeggen

humbucker
30 oktober 2015, 11:14
Geinig.. maar best wel een pak poen voor zo'n huiskamer ding.. maar uiteindelijk gaat het om whatever makes you happy zullen we maar zeggen

Tja, uiteindelijk speel ik 90% van de tijd thuis. M'n AC30 gebruik ik enkel voor repetities en optredens en die was dubbel zo duur, terwijl ik die helemaal niet meer zo dikwijls gebruik.

almarvk
30 oktober 2015, 13:08
Wat een vet ding, had alleen verwacht dat de faceplate wat minder shiny zou zijn. Leuk van Marshall om zo weer terug naar de roots te gaan.

humbucker
27 mei 2016, 10:37
Ik heb de indruk dat de buisjes hun beste tijd gehad hebben.

Kan er iemand zeggen of ik er gewoon zelf nieuwe tubes in kan zetten of moet hij gebiased worden? Heb al wat gezocht online maar niet direct een antwoord gevonden. In de manual vind ik ook niks terug...

Hendriks
27 mei 2016, 11:19
Gewoon 1 op 1 vervangen.

humbucker
27 mei 2016, 14:22
Alright! Heb nog nooit zelf iets aan mijn buizen gedaan (AC30 breng ik altijd binnen voor onderhoud), maar als het gewoon uittrekken en inprikken is kan zelfs ik dat nog.