PDA

View Full Version : Wat voor telecaster?



Jamman
25 oktober 2015, 13:34
Hallo Gitaristen,

Na een tijd hier niet te hebben gepost, toch het forum maar even opgezocht omdat ik jullie advies kan gebruiken. Ik ben op zoek naar een Telecaster. Tot voor kort altijd op een Fender MIJ strat gespeeld, maar ik vond de hals te dun. Ik wil nu een gitaar waar ik ook echt een tijd mee vooruit kan, dus ik zit te denken aan een USA tele. Ik heb op een fijne usa standard gespeeld, die ik voor 850 euro kan kopen. Als ik kijk naar USA special tele's, dan vind ik die Tex Mex pick-ups met iets hogere output echter wel erg fijn klinken. Verder stond er een Blade t2 telecaster op Marktplaats, deze vond ik ook erg goed klinken, maar deze is inmiddels verkocht. Mijn budget ligt momentel rond de 650 euro, maar over een maand of twee zou ik er rond de 800-900 euro voor hebben.

Om het een en ander concreet op een rij te zetten, ik zoek een tele:

- Met die echte tele Twang.
- Budget nu 650 euro, maar kan op basis van jullie advies iets meer uitgeven.
- Niet te platte hals.
- Liefst in een lichtere kleur (naturel vind ik het mooist), met nitro lak.


http://link.marktplaats.nl/m977158214

Deze vind ik echt fantastisch, alleen is dit momenteel boven mijn budget.

Wat adviseren jullie? Doorsparen voor een Fender USA tele? Hiervoor heb ik een aantal gitaren gehad, waaronder een mexicaanse strat, en een Japanse strat, maar dit was het toch altijd net niet.


Alvast bedankt!

telerocker
25 oktober 2015, 13:58
Ik heb aan American Series tele uit 2000 en die doet alles goed (zit wel een Suhr-setje in). De hals is erg fijn bespeelbaar, maar het is een modern C-profiel en zeker geen chunky neck. Fretboardkanten zijn keurig afgerond, wat de bespeelbaarheid ten goede komt.

Ik zou zeker ook eens wat Squier Classic Vibes testen. Ik vind ze, mits goed afgesteld, fijn spelen en sommige exemplaren resoneren als de beste. De hardware is zozo, maar die kun je voor niet al te veel geld vervangen. De pickups zijn best goed. Je hebt ze ook in blonde en dan hou je nog geld over voor upgrades. Voor het geld heb je dan veel gitaar.

Jamman
25 oktober 2015, 14:24
Ik zal de classic vibes tele die hier in de muziekwinkel hangt ook zeker even proberen. Modern C-shape is prima trouwens, dat is al een stuk dikker dan de super platte hals van mijn '88 japanse strat.

raabje
25 oktober 2015, 18:33
Ik heb een Squier Classic Vibe Custom, en de hals vind ik heel erg dun/plat. Mag wel wat dikker vind ik.

De Fender Baja telecaster (mex) heeft een lekkere dikke chunky hals. Ooit ruil ik mijn CVC in voor zo een Baja, ik heb er op gespeeld bij Dirk Witte, vond hem lekker spelen. In de verre toekomst dan.. eerst nog een G&L Legacy scoren.

Check ook de G&L Telecasters, zit ook een variant tussen met een humbucker op hals en een single coil op brug, Blues Boy heet dat type dacht ik.

episua
25 oktober 2015, 18:39
Wil je in die prijsklasse veel vintage vibe: check de baja of roadworn tele's.
De american special is ook te gek, wat moderner maar dit zal veel mensen wel aanspreken!

Timotio
25 oktober 2015, 19:11
Probeer een tweedehands Baja te scoren. Te gekke aparaten, heerlijke chunky soft-v hals.
Mijn exemplaar was te zwaar, anders niet weg gedaan...

Toaster
25 oktober 2015, 20:45
Welke muziek stijlen wil je gaan spelen?
Hoe wil je klinken?
Welke versterker heb je nu?

Ik heb een standard tele met dikke poly lak, maple hals en standaard pick ups
en een Thin Skin Nitro met vintage RI pick ups en een rozewood toets en vintage fretdraad (hoog en met een flinke radius zodat je bends dood vallen op een bepaald punt :(

Twee totaal verschillende gitaren. De eerste gebruikte ik bij mn ska band. Dikke vette harde chops. Maar in een gewone coverband misschien wat teleurstellend en te plat. 2D geluid.
De laatste heeft een dunner geluid, zingt meer, is veel artistieker in het geluid. 3D geluid meerdere lagen, Soleert lekker, bend slecht haha en de lak is zeer fragiel.

Beide speel ik over een vintage Fender combo. Oversturing uit pedalen.

Het zou zou maar kunnen zijn dat de standard met vintage elementen ook een stuk beter klinkt.

Ik zou zelf nooit met een Baja spelen. gehypte gitaar. De standard is goed, maar zie bovenstaande. Ik zou gewoon nog een paar maanden doorsparen. Goed luisteren met verschillende gitaren (doe je al, maar blijven doen, je oor en je smaak leren snel bij)
En grijp voor de grap eens een strat in de winkel. Zodat je nog beter weet wat je niet wil, of laat je verassen door je vooringenomenheid nooit meer een strat te willen hebben ;)

Jamman
25 oktober 2015, 20:56
Vandaag heb ik dus een Squier classic vibes telecaster geprobeerd. Klonk erg fijn en hals was perfect, echter bleef hij niet zo goed op stemming. Zou een brug met losse zadels dit op kunnen lossen? Zaten ook 0.09 snaren op. Ik neig hierdoor toch nog steeds naar een iets duurdere gitaar.

Toaster
25 oktober 2015, 21:01
Vandaag heb ik dus een Squier classic vibes telecaster geprobeerd. Klonk erg fijn en hals was perfect, echter bleef hij niet zo goed op stemming. Zou een brug met losse zadels dit op kunnen lossen? Zaten ook 0.09 snaren op. Ik hierdoor toch nog steeds naar een iets duurdere gitaar.

Stemmingsproblemen komen niet door een zadel. Tenzij ze ontzettend ruk zijn.

Maar eerder door nieuwe snaren waar nog rek op zit. Dit haal je eruit door er aan te trekken en te stemmen, te trekken en stemmen. etc.
Of het zijn de mechanieken die gewoon slap zijn en de spanning maar net houden. Als je gaat spelen of benden trek je hem uit z'n stemming.

Jamman
25 oktober 2015, 21:02
Welke muziek stijlen wil je gaan spelen?
Hoe wil je klinken?
Welke versterker heb je nu?

Ik heb een standard tele met dikke poly lak, maple hals en standaard pick ups
en een Thin Skin Nitro met vintage RI pick ups en een rozewood toets en vintage fretdraad (hoog en met een flinke radius zodat je bends dood vallen op een bepaald punt :(

Twee totaal verschillende gitaren. De eerste gebruikte ik bij mn ska band. Dikke vette harde chops. Maar in een gewone coverband misschien wat teleurstellend en te plat. 2D geluid.
De laatste heeft een dunner geluid, zingt meer, is veel artistieker in het geluid. 3D geluid meerdere lagen, Soleert lekker, bend slecht haha en de lak is zeer fragiel.

Beide speel ik over een vintage Fender combo. Oversturing uit pedalen.

Het zou zou maar kunnen zijn dat de standard met vintage elementen ook een stuk beter klinkt.

Ik zou zelf nooit met een Baja spelen. gehypte gitaar. De standard is goed, maar zie bovenstaande. Ik zou gewoon nog een paar maanden doorsparen. Goed luisteren met verschillende gitaren (doe je al, maar blijven doen, je oor en je smaak leren snel bij)
En grijp voor de grap eens een strat in de winkel. Zodat je nog beter weet wat je niet wil, of laat je verassen door je vooringenomenheid nooit meer een strat te willen hebben ;)

Bedankt voor je reactie. Ik zal zeker zoveel mogelijk gitaren blijven proberen. Vandaag toevallig ook een schecter stratocaster geprobeerd, zeker een fijne gitaar. Ik weet hierdoor echter wel beter wat ik wil, die CV telecaster klonk en speelde heel fijn. Toch wil ik een nog iets beter instrument.

Ik speel zeer uiteenlopende muziekgenres, van blues tot reggae. Veel slaggitaar ook.

Jamman
25 oktober 2015, 21:04
Stemmingsproblemen komen niet door een zadel. Tenzij ze ontzettend ruk zijn.

Maar eerder door nieuwe snaren waar nog rek op zit. Dit haal je eruit door er aan te trekken en te stemmen, te trekken en stemmen. etc.
Of het zijn de mechanieken die gewoon slap zijn en de spanning maar net houden. Als je gaat spelen of benden trek je hem uit z'n stemming.

De snaren die er op zaten leken al redelijk ingespeeld, de gitaar hangt in een muziekwinkel. Ik wil nu een gitaar die ook goed op stemming blijft, dus misschien toch maar doorsparen.

jahallozeg
25 oktober 2015, 23:11
De snaren die er op zaten leken al redelijk ingespeeld, de gitaar hangt in een muziekwinkel. Ik wil nu een gitaar die ook goed op stemming blijft, dus misschien toch maar doorsparen.

Ik heb met mijn CV geen enkel last van ontstemmen. Exemplarisch wellicht?

telerocker
26 oktober 2015, 02:00
De snaren die er op zaten leken al redelijk ingespeeld, de gitaar hangt in een muziekwinkel. Ik wil nu een gitaar die ook goed op stemming blijft, dus misschien toch maar doorsparen.

Ook duurdere gitaren hebben dat probleem soms. Het kan aan de snarenset liggen, maar ik verdenk ook de topkam en eventueel de tuners. Een topkam, bijvoorbeeld een earvana nut, kost je een paar tientjes. Die zou ik zeker laten monteren. Daarna nog een goede afstelbeurt (dat maakt veel uit) en je bent het mannetje. Die CV is voor zijn geld gewoon een erg goede basis.

Tabula Rasa
26 oktober 2015, 04:36
Ontstemmen ligt eigenlijk nooit aan de constructie. Zou er geen gitaar voor laten staan. Topkam moet waarschijnlijk een beurtje hebben.

Tupelo
26 oktober 2015, 10:53
Met een Blade T2 zit je goed wat betreft je variable muziekstijlen.
Blade levert ook zondermeer kwalilteit.
Prijs/kwaliteitratio ligt hoger dan bij Fender; en daarmee kwaliteit binnen je budget !
Toets is vlak, 12.5 radius, erg plat dus, best prettig.
Alleen je wil een dikke hals, en zo een T2 heeft toch een gemiddeld tot dunne D-shape nek.

Kim Wilson
26 oktober 2015, 11:17
Dikke hals en echte twang = Baja tele. Erg goeie gitaartjes, zeker voor het geld.

john.westhoff
26 oktober 2015, 18:39
Misschien een vreemd advies, maar als je echt er aan toe bent zou ik iedereen adviseren om te kijken wat nu echt je droomgitaar is (realistisch blijven) en daarna bedenken hoe je dat gaat betalen. Als je 2000,- van een bank leent en in 2 jaar terug betaald valt het maand bedrag vaak reuze mee. De teleurstelling die je voelt na 3 maanden wanneer die goedkopere gitaar toch niet is wat je hoopte wil ik nooit meer meemaken.

Ik ben op die manier aan een geweldige acoustische gitaar (Gallagher D71 special) en een Gibson Nashville customshop ES 335 '63 reissue gekomen. Geen seconde spijt van...

Joost de Ruig
26 oktober 2015, 18:46
Check eens een Kauffmann. De kleur, radius, toets, pu's en mate van relic vul je naar eigen keuze in. Prima Tele's voor €900,-.

Kim Wilson
26 oktober 2015, 20:57
Misschien een vreemd advies, maar als je echt er aan toe bent zou ik iedereen adviseren om te kijken wat nu echt je droomgitaar is (realistisch blijven) en daarna bedenken hoe je dat gaat betalen. Als je 2000,- van een bank leent en in 2 jaar terug betaald valt het maand bedrag vaak reuze mee. De teleurstelling die je voelt na 3 maanden wanneer die goedkopere gitaar toch niet is wat je hoopte wil ik nooit meer meemaken.

Ik ben op die manier aan een geweldige acoustische gitaar (Gallagher D71 special) en een Gibson Nashville customshop ES 335 '63 reissue gekomen. Geen seconde spijt van...
Niet om het een of ander, maar je gaat toch niet lenen voor een gitaar van €2000? Wees dan gewoon tevreden met een gitaar die wel binnen je bereik ligt. Met een budget van €700 en een paar weken veel gitaren testen kun je echt wel een geschikte gitaar vinden. Om zoveel geld te lenen voor een luxeartikel vind ik echt een belachelijk slecht advies.

D3nnis
26 oktober 2015, 23:11
Om zoveel geld te lenen voor een luxeartikel vind ik echt een belachelijk slecht advies.

Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar je zou ze de kost moeten geven die het wel doen....

Pepe
26 oktober 2015, 23:32
Sja, ik heb 2 japanse thinlines, een made in en een crafted in, die kan je voor 600 euro wel ergens oppikken. Er zit een hoop verschil in de solid body teles maar er is maar 1 thinline en eerlijk gezegd, die doen niks onder voor mijn Avri thinline. Goeie necken, mahonie bodies, prima tuners, de electronica is niet geweldig maar goed genoeg voor rock'n roll.
Met al die teles hier aan de muur, ik zou met zoiets beginnen, dan kan je vooruit totdat je wat geld kan stukgooien. Niet dat het dan veel beter gaat worden maar soit.

Scarface
27 oktober 2015, 09:09
Ik heb ook een Fender Telecaster made in Japan. Een custom 62 met rooswood toets. De basis van deze gitaar is zeer goed,perfect afgewerkt,eigenlijk zoals Pepe zegt. Minpunt vind ik ook is de elektronica bij mij kraakte het naar verloop van tijd,maar dat is simpel op te lossen.

Als je er zo een kunt score,tweedehands of nieuw heb je zeker een goede gitaar.Mijn mening is dat deze gitaren,vaak beter of zeker vergelijkbaar zijn met hun Amerikaanse zus..

Helaas kom je ze steeds minder tegen,Fender is geloof ik gestopt in Japan...


Groet,
Marco

Tupelo
27 oktober 2015, 10:03
Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar je zou ze de kost moeten geven die het wel doen....
Yep, anderzijds, een paar weken gitaren proberen, omgerekend in tijd & geld, is misschien ook wel honderden euro's.

Kim Wilson
27 oktober 2015, 10:07
Yep, anderzijds, een paar weken gitaren proberen, omgerekend in tijd & geld, is misschien ook wel honderden euro's.
Alleen als je die uren ook daadwerkelijk had kunnen omzetten in die euro's. Gewone vrije tijd omrekenen naar uurloon is gewoon jezelf rijk rekenen.

macwilliams
28 oktober 2015, 22:20
Dikke hals en echte twang = Baja tele. Erg goeie gitaartjes, zeker voor het geld.
Ik ben nog steeds blij met de mijne!

Maar ook een goeie is de lite ash telecaster maar die worden niet zo vaak aangeboden.

Pepe
28 oktober 2015, 22:32
Ik lees vaak goede dingen over de Baja. Mijn broer heeft er een, ik vind het vlees noch vis. Alles werkt prima, goed in de lak, geluid ook niks mis mee maar dat is precies, niks om opgewonden over te raken. Ik kan ook niet wennen aan die plastic feel van die dikke lak over de teveel afgeronde contouren. Maar alles werkt zonder haperen, dat zeker.

Kim Wilson
28 oktober 2015, 22:40
Bijzonder, ik vind hem juist veel karakter hebben. Dikke chunky bite, rauw en direct, een gitaar die vraagt om op zijn donder te krijgen. De Lite Ash vond ik dan weer juist een wat klinische plank.

macwilliams
28 oktober 2015, 22:57
Bijzonder, ik vind hem juist veel karakter hebben. Dikke chunky bite, rauw en direct, een gitaar die vraagt om op zijn donder te krijgen. De Lite Ash vond ik dan weer juist een wat klinische plank.

En dat vond ik nu juist meevallen vergeleken met de gewone m.i.m teles. Ik kan niet goed zeggen welke van de twee m'n favo Tele is.

Kim Wilson
28 oktober 2015, 23:04
Ja, de gewone MIM standard is helemaal een dooie plank. En klinisch is misschien niet het goeie woord, ik vond hem heel vol. Veel hoog en veel laag, bijna hifi. Erg rijk geluid, als je begrijpt wat ik bedoel. Heel anders dan de Baja, die veel meer middy is. Kwestie van smaak, want de Lite Ash vond ik ook erg fijn. Mooi ook met die birdseye hals.

macwilliams
28 oktober 2015, 23:19
Ja, de gewone MIM standard is helemaal een dooie plank. En klinisch is misschien niet het goeie woord, ik vond hem heel vol. Veel hoog en veel laag, bijna hifi. Erg rijk geluid, als je begrijpt wat ik bedoel. Heel anders dan de Baja, die veel meer middy is. Kwestie van smaak, want de Lite Ash vond ik ook erg fijn. Mooi ook met die birdseye hals.

Klopt, hij kan daardoor een beetje hifi klinken, komt ook wel door die duncan's die er standaard in zitten. Een pick-up wissel is dan misschien een goeie optie als je dat niet wil. Die hals is wel chique.

humbucker
29 oktober 2015, 08:57
Met een budget van 900 zou ik ofwel kijken naar een 2dehands Fender US 52RI (zou net moeten lukken) ofwel een MJT! Wil je wat minder uitgeven zou ik neigen naar ofwel een Baja, ofwel een MIM classic. Zo heb ik er zelf ook eentje en dat zijn ook heel fijne gitaren!

Tupelo
29 oktober 2015, 09:22
Oe ja !!
Koreaanse Lite Ash, maakte op mij ook indruk als behoorlijk bang for the buck.
Kweenie of dat exemplarisch was, maar ja; aanrader.

FruscianteFan
29 oktober 2015, 11:09
Misschien een vreemd advies, maar als je echt er aan toe bent zou ik iedereen adviseren om te kijken wat nu echt je droomgitaar is (realistisch blijven) en daarna bedenken hoe je dat gaat betalen. Als je 2000,- van een bank leent en in 2 jaar terug betaald valt het maand bedrag vaak reuze mee. De teleurstelling die je voelt na 3 maanden wanneer die goedkopere gitaar toch niet is wat je hoopte wil ik nooit meer meemaken.

Ik ben op die manier aan een geweldige acoustische gitaar (Gallagher D71 special) en een Gibson Nashville customshop ES 335 '63 reissue gekomen. Geen seconde spijt van...
Je advies begon zo mooi... ik heb altijd geleerd dat als je iets wilt en het nog niet kunt betalen, je moet sparen tot je het wel kunt betalen. Fijn dat je er geen spijt van hebt, maar als je plotseling je baan kwijt bent, of wat dan ook, dan zul je die spijt vanzelf wel krijgen.


Niet om het een of ander, maar je gaat toch niet lenen voor een gitaar van €2000? Wees dan gewoon tevreden met een gitaar die wel binnen je bereik ligt. Met een budget van €700 en een paar weken veel gitaren testen kun je echt wel een geschikte gitaar vinden. Om zoveel geld te lenen voor een luxeartikel vind ik echt een belachelijk slecht advies.
amen

D3nnis
29 oktober 2015, 11:14
Je advies begon zo mooi... ik heb altijd geleerd dat als je iets wilt en het nog niet kunt betalen, je moet sparen tot je het wel kunt betalen. Fijn dat je er geen spijt van hebt, maar als je plotseling je baan kwijt bent, of wat dan ook, dan zul je die spijt vanzelf wel krijgen.


Helemaal mee eens, maar hebben jullie nou nooit dat je naar je rente op je spaarrekening kijkt en dan denkt "fuck it, ik verhoog mijn pinlimiet en ga naar de gitaarwinkel en kom er pas uit als de rekening leeg is"? :)

Kim Wilson
29 oktober 2015, 11:33
Ja, maar dan hoef je er dus niet voor te lenen tegen 9% rente.

FruscianteFan
29 oktober 2015, 11:34
Helemaal mee eens, maar hebben jullie nou nooit dat je naar je rente op je spaarrekening kijkt en dan denkt "fuck it, ik verhoog mijn pinlimiet en ga naar de gitaarwinkel en kom er pas uit als de rekening leeg is"? :)
Ik heb dat eens overwogen ja, met een Gibson ES335 die al 10 jaar bij Schreeven hangt, inmiddels afgeprijsd naar 2000 euro. Mijn spaarrekening kost me meer dan dat ze me oplevert, maar het is wel veiliger. Althans, van een spaarrekening zal de headstock niet snel breken. Dan zou ik trouwens beter kunnen beleggen in iets wat me niet boeit, die ES-335 zou ik gegarandeerd gebruiken.

Maar serieus: dan heb je het over het beleggen van het geld dat jij hebt. Niet over geld lenen omdat je zo nodig per se die gitaar van 2.000 euro moet hebben terwijl je dat geld niet hebt. Ik zeg niet dat je dan maar moet werken voor je geld, ofzoiets. Ik denk alleen dat je jezelf erg makkelijk in de problemen werkt als je zulke beslissingen neemt.

D3nnis
29 oktober 2015, 11:38
Ik denk alleen dat je jezelf erg makkelijk in de problemen werkt als je zulke beslissingen neemt.

Dat denk ik ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd.
Het zal wel door de herfst komen, maar ikzelf heb de laatste weken GAS voor zo'n beetje alles :D

Kim Wilson
29 oktober 2015, 11:45
Ik totaal niet meer. Ik kan met mijn twee elektrische gitaren alles spelen wat ik wil, en qua pedalen en versterker ben ik ook klaar. Oké, volgende week haal ik een Vox VT15 oefenversterkertje op, en bij mijn elektro-akoestische gitaar loop ik een beetje tegen de beperkingen van dat ding aan (met name de piezo is niet goed, de lage E klinkt veel harder dan de rest), maar het is niet sterker dan anders.

jutter
29 oktober 2015, 12:08
Ik totaal niet meer. Ik kan met mijn twee elektrische gitaren alles spelen wat ik wil, en qua pedalen en versterker ben ik ook klaar. Oké, volgende week haal ik een Vox VT15 oefenversterkertje op, en bij mijn elektro-akoestische gitaar loop ik een beetje tegen de beperkingen van dat ding aan (met name de piezo is niet goed, de lage E klinkt veel harder dan de rest), maar het is niet sterker dan anders.

Kan ook aan de druk op de brug liggen Hans. Kijk daar eerst even naar.

Kim Wilson
29 oktober 2015, 12:14
Ik weet wel bijna zeker dat het daaraan ligt, maar het is verder ook wel een beetje een goedkoop doosje...

thierry1982
29 oktober 2015, 13:31
Tools4Tones heeft nog een Logan Telecaster te koop voor weinig. Ook hele fijne gitaren.

macwilliams
29 oktober 2015, 22:14
Oe ja !!
Koreaanse Lite Ash, maakte op mij ook indruk als behoorlijk bang for the buck.
Kweenie of dat exemplarisch was, maar ja; aanrader.

Ik heb er twee met elkaar kunnen vergelijken en misschien waren deze twee beiden exemplarisch goed maar dat zou weleer erg toevallig zijn.

Jamman
30 oktober 2015, 17:08
HNGD! Bedankt voor jullie advies. Het is inderdaad een nieuwe Fender Baja Telecaster geworden. Ik vond de Mexicaanse standard heel dood klinken, te gelikt. De USA special vond ik ook fijn klinken, maar toch te modern naar mijn smaak. Toen de BAJA geprobeerd en die viel me gelijk goed in de smaak. Lekker dikke nek, heerlijke klassieke sound. Ik speel vrij hard, grote handen en hard knijpen, ik merkte dat ik deze flink op zijn flikker kan geven zonder dat hij ontstemde. Daarnaast was het zo dat Mollema in Franeker tot morgen 10% op het hele Fender assortiment heeft, dus ik heb hem voor 585 mee kunnen nemen. Er hangt nog meer mooi spul!

Genoeg gelul, hier een foto:

http://i67.tinypic.com/290v31j.jpg

Joost de Ruig
30 oktober 2015, 18:46
Friese Telecaster players, me like :)

Kim Wilson
30 oktober 2015, 19:17
Goeie keus! Gefeliciteerd!

Erg goedkoop trouwens, ik zie Baja's ook voor ruim €900 bij de winkels liggen. En op een verkoopgroep op Facebook wou iemand €600 voor een tweedehandse hebben.

Da Vinci
30 oktober 2015, 20:05
Heb de mijne een paar jaar geleden voor zo'n 450 gekocht en verkocht.

macwilliams
30 oktober 2015, 22:58
Goeie keus! Gefeliciteerd!

Wat hij zegt!

telerocker
31 oktober 2015, 01:59
Gefeliciteerd, zijn prima gitaren.

BorisA
31 oktober 2015, 10:49
Proficiat! Ga je heel veel en lang plezier van hebben. En nette prijs!

Erik de Perik
31 oktober 2015, 12:14
Gefeliciteerd en inderdaad een prima prijs!

Jamman
31 oktober 2015, 16:04
Bedankt allen! ik heb gisteren 8 uren gespeeld. Het is echt een heerlijke recht toe recht aan gitaar. Bij mijn Strat werd het al gauw rommelig als ik met gain speelde. Op deze tele kan ik met gain gewoon hard spelen, hele akkoorden en het blijft gedefinieerd. Vrij veel mid, maar dat vind ik prima. Die S1 switch is ook handig. Op standje twee van de 4-way switch kan ik er ook nog een aardig Strat achtig geluid uit halen. De dikkere hals bevalt zeer goed, aangezien ik vrij veel akoestisch.

macwilliams
31 oktober 2015, 16:40
Speel?

tientekensenalles..

Jamman
31 oktober 2015, 19:41
Sorry, soms maak ik zinnen niet

macwilliams
31 oktober 2015, 21:28
af?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ohboy die tien lettertekenregel is zo achterhaald.

jutter
31 oktober 2015, 21:47
af?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ohboy die tien lettertekenregel is zo achterhaald.

Hahaha! Willem ten voeten uit!