PDA

View Full Version : Boss: 3 halen 2 betalen



Joost de Ruig
9 oktober 2015, 08:14
Voor wie toe is aan een paar pedaaltjes: Boss heeft nu een 3 halen 2 betalen actie.

SantaX
9 oktober 2015, 08:28
Toffe aktie inderdaad. Toevallig zelf de dd7 en cs3 gekocht en dan kun je via deze site een (goedkoper!) pedaaltje naar keuze uitzoeken:
http://www.boss3for2.com/nl/

Kan wel 31 dagen duren voor je hem krijgt. Waarschijnlijk om de 30-dagen niet goed, geld terug-garantie te omzeilen.
Maar wie toch nog iets wou kopen... mooi moment om het te doen. Ook de waza-reeks is beschikbaar op deze manier.

showband
9 oktober 2015, 08:43
iemand geinteresserd om een groep van drie te vormen?
Ik wil er wel eentje kopen uit de dure categorie. En 1/3 korting is natuurlijk leuk.....

SantaX
9 oktober 2015, 09:02
Let wel op, ze moeten op 1 bonnetje staan! Misschien wil ik er ook nog wel eentje... Moeten we alleen even kijken hoe we de 'korting' eerlijk verdelen, want de 'derde' persoon moet dus waarschijnlijk langer dan 31 dagen wachten tot het pedaaltje komt.

Edit: al moet ik nog even denken, krijg vandaag voor 500 euro pedaaltjes en voedingen van een duitse dozenschuiver. Het geduld van mevrouw SantaX is niet oneindig vrees ik :'(

Joost de Ruig
9 oktober 2015, 09:07
al moet ik nog even denken, krijg vandaag voor 500 euro pedaaltjes en voedingen van een duitse dozenschuiver. Het geduld van mevrouw SantaX is niet oneindig vrees ik :'(

Herr Thomann heeft een prima retourregeling. Zonder opgaaf van reden kan je gewoon terugsturen en heb je binnen een week je geld ook terug. Je kan dus rustig een duits pedaaltje terugsturen en voor een Boss gaan :-)

Dutch66
9 oktober 2015, 09:07
Kan wel 31 dagen duren voor je hem krijgt. Waarschijnlijk om de 30-dagen niet goed, geld terug-garantie te omzeilen.


Je bedoeld dat BOSS op dag 30 'nog ff moet checken' of de trappers niet zijn teruggekomen bij de
betreffende detaillist?


Mwah.....

SantaX
9 oktober 2015, 09:11
@Joost ik heb er speciaal 2 boss-jes bij gedaan :P Had eigenlijk de rc3 willen pakken, maar zag dat er een nux-looper is die wel erg aantrekkelijk in de prijs zit met vergelijkbare specs.

@Dutch, precies :)

Hier de voorwaarden:
http://www.boss3for2.com/nl/terms/

"Het gratis pedaal kan tot 31 dagen na de aankoop verzonden worden, om fraude te voorkomen. Wanneer het geselecteerde pedaal op dat moment niet in stock is, zullen we het binnen de kortst mogelijke tijd versturen."

ik denk dat je dit moet lezen als: we versturen het pas na een maand want we kennen onze klanten.

Dutch66
9 oktober 2015, 10:08
En ik denk dat BOSS dit gewoon incalculeerd, we praten immers over de instaptrappers die je dan
gratis (kunt) krijgen. De (kost)prijs van dergelijke trappers is dermate gering, dat het voor de
combi BOSS/Detaillist simpelweg niet loont om hier een soort 'check-dubbel-check-ding' te doen,
denk ik....

Bovendien, dat gehannes met bestellen, betalen, thuis zijn voor aflevering, op naar het postkantoor,
porto betalen, terugsturen, wachten op restitutie....

SantaX
9 oktober 2015, 10:27
Nouja instappers... alle single-pedalen zijn te verkrijgen op deze manier. Nu heb ik ook de nodige vraagtekens bij de kostprijs van een waza bluesbreaker, maar een dd7 kun je ook gratis krijgen. Tis toch geen misselijke aktie voor de consument.

Edit:hoe dan ook, vandaag krijg ik mijn pedaaltjes en dan kan ik de serienummers en bonnetje uploaden. Ik ga voor de tuner die inderdaad niet al te duur is, maar toch wel fijn :D Laat wel weten of ik hem sneller kreeg!

Dutch66
9 oktober 2015, 10:54
Nouja instappers... alle single-pedalen zijn te verkrijgen op deze manier. Nu heb ik ook de nodige vraagtekens bij de kostprijs van een waza bluesbreaker, maar een dd7 kun je ook gratis krijgen. Tis toch geen misselijke aktie voor de consument.

Oeps, dat had ik niet begrepen..., ik dacht in de trend van dat oranje gedrocht enz....

Weet je, ik zal ff op die actiepagina van Boss kijken, misschien wel handig voor ik reageer :seriousf:

SantaX
9 oktober 2015, 11:10
Haha, achja, een dd20 enzo zit er weer niet bij helaas, maar ansich, alle gewone pedaaltjes kun je bemachtigen :D Mits het gekozen pedaaltje een lagere adviesprijs heeft. Zou wat dat betreft wel even dat tooltje op hun site checken. Uitgaande van de prijzen op thomann bijvoorbeeld krijg je als je de dm2-waza en de bluesbreaker-waza koopt de dd7 niet gratis, maar zou je de dm2-waza en dd7 moeten kopen om de bluesbreaker-waza gratis te krijgen. Terwijl die bij thomann duurder is dan de dd7. Dus even checken boss3for2.com :D

En nu... zullen we een petitie starten zodat EHX en Eventide dit ook gaan doen :cheerup:

dml
9 oktober 2015, 17:09
Bax heeft een 60-dagen niet goed geld terug garantie, is het dan niet heel verleidelijk om ze bij Bax te bestellen en na ontvangst van het gratis pedaal de twee betaalde pedalen te retourneren? :sneaky:

Rhythm Machine
9 oktober 2015, 20:14
"Dit aanbod is alleen van toepassing op ononderbroken eigendom van de aangekochte producten. Roland behoudt zich het recht om het gratis pedaal terug op te eisen als de producten ingeleverd, terugbetaald of opnieuw verkocht worden binnen het jaar."

D3nnis
9 oktober 2015, 20:20
Hoe gaan ze dat controleren dan?

the sure thing
10 oktober 2015, 07:09
Elke keer als je het Boss pedaal inplugt, gaat er een signaal naar Boss. Als er plotseling een andere gitaar wordt ingeplugd of een andere muziekstijl wordt gespeeld, geeft het Boss pedaaltje zijn locatie door. Dan komt er een knokploeg van Boss je in mekaar rossen en t pedaaltje terughalen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
10 oktober 2015, 07:28
Ik moet zeggen dat dat het meest voor de hand ligt ja :D

Tabula Rasa
10 oktober 2015, 08:42
Derde pedaaltje onmiddellijk laten modden naar true bypass en Boss kan hem niet meer zien.


:cool:

D3nnis
10 oktober 2015, 14:04
Wel vervelend, deze aktie.
Met 2 behoorlijke goede 19" rack units, icm alle gemakken van midi en switchers en zo heb ik op effectgebied eigenlijk alles wat mijn hartje begeert.
Maar toch...Er ligt nog een rmc wah en een Korg tuner werkeloos in de kast dus zit weleens te denken om weer een klein bordje te maken, voor de lol, voor thuis, en om te gebruiken als eenvoudig plankje om over onbekende backline te spelen.
Is dat nou GAS? :)

Dutch66
10 oktober 2015, 15:02
Elke keer als je het Boss pedaal inplugt, gaat er een signaal naar Boss. Als er plotseling een andere gitaar wordt ingeplugd of een andere muziekstijl wordt gespeeld, geeft het Boss pedaaltje zijn locatie door. Dan komt er een knokploeg van Boss je in mekaar rossen en t pedaaltje terughalen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Now how's the boss.....?

SantaX
24 oktober 2015, 07:39
Vorige week de pedaaltjes geregistreerd en nu in de mail het bericht dat het gratis pedaal verzonden is. Sneller dan verwacht dus! Zal het laten weten als ie aankomt.

the sure thing
24 oktober 2015, 09:23
Tsja... Je wordt nu wel in de gaten gehouden natuurlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ruud313
24 oktober 2015, 12:06
Het zou mij toch niks verbazen als we over een paar maanden een grote golf zo-goed-als-nieuwe Boss pedaaltjes op marktplaats gaan aantreffen.

D3nnis
24 oktober 2015, 12:22
Geeft niks, groot aanbod is goed voor de prijs...

SantaX
24 oktober 2015, 14:00
Mwaw, heb een dd7 en een cs3 gekocht. Als gratis pedaal de tuner. Denk dat ze alledrie niet snel op marktplaats komen :) Ben zowel met dd7 (zeker in standje 'analoog') als compressor heel tevreden en die tu3 is zo een beetje de standaard. Denk dat er best veel mensen zijn die ook zo een soort keuze hebben gemaakt, maar er zal zeker wel her en der wat op mp komen.

D3nnis
24 oktober 2015, 14:22
Jammer dat oa de ps-6 niet met mijn fx loop level overweg kan :(

Ruud313
24 oktober 2015, 15:15
Geeft niks, groot aanbod is goed voor de prijs...

Klopt, vind het ook niet erg als dat gebeurt hoor.


Denk dat ze alledrie niet snel op marktplaats komen :) ... Denk dat er best veel mensen zijn die ook zo een soort keuze hebben gemaakt, maar er zal zeker wel her en der wat op mp komen.

De mijne gaan de eerste tijd ook alle drie nergens heen, maar ik vond het wel lastig om een combinatie van drie pedalen te vinden die ik ook alle drie zou gaan gebruiken. Er zullen vast wel mensen zijn die die maar twee van de drie nodig hebben.

SantaX
27 oktober 2015, 17:52
Pedaaltje is aangekomen. Niet kunnen testen want als afleverafdres dat van mijn vriendin opgegeven. Hoe dan ook, dat ging snel!