PDA

View Full Version : Harley Benton jazz Bas



Blokkie
5 oktober 2015, 19:04
Ik lees de laatste tijd alleen maar lovende recensies over Harley Bentons. Iemand ervaring met hun j-bassen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

mrweird
5 oktober 2015, 21:05
Een basje voor d'r bij? Ik heb een "rockson" jb staan. Nog goedkoper.. En hij doet 't prima!

7ender
8 oktober 2015, 13:26
Stel deze vraag op www.basgitaarforum.nl

Het merk "Harley Benton" is het "made in china huismerk" van Thomann.
Over het algemeen is dit een goed produkt in die prijsklasse.
Thomann geeft er 3 jaar garantie op , en de service van dit bedrijf is werkelijk UITMUNTEND.
Mocht er iets aan loos wezen ,....dan volgt er geen oeverloos gezeik , ....en wordt het produkt kosteloos weer voor de deur opgehaald.
( daarom originele verpakking voor een poosje effe bewaren )

Ik heb hier wel een elektrische upright bass staan van Harley benton ,....( een zgn HB EUB500 ) en ik vind 't een schitterend ding .

Blokkie
10 oktober 2015, 10:53
Inderdaad voor erbij. Speel vooral gitaar. Voor €140 kan ik de gok wel wagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

muziekschuur
10 oktober 2015, 20:21
Ik zou een J&D JB kiezen. vind ik net ff meer bas. Ik heb een Jack & Danny 1975 van de Musicstore. Ik heb er 2 jaar mee in een band gespeeld zonder commentaar.

fastfolkert
10 oktober 2015, 20:39
Ik zou een J&D JB kiezen. vind ik net ff meer bas. Ik heb een Jack & Danny 1975 van de Musicstore. Ik heb er 2 jaar mee in een band gespeeld zonder commentaar.

+1 voor J&D. Ik heb een J&D Jazz bas voor erbij en dat ding is naar mijn idee echt value for money.
Prima afwerking en geluid en de afstelling was ook goed.

Blokkie
19 oktober 2015, 16:13
Die zien er inderdaad ook goed uit. En meer keuze qua kleur. Vooral die blauwe en surf green zijn erg mooi. Wel dan met witte slagplaat. Dank voor de tip.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk