PDA

View Full Version : HNGD: Epiphone Les Paul Custom



Rogueny
1 oktober 2015, 19:47
Dit wordt em dan. Morgen samen met wat kratten bier dit schatje ophalen uit België. Leuke twist op de Gibson les paul Artisan :) een gibson P90 in de neck en een custom splitbare humbucker in de bridge.

http://frontman.cz/sites/default/files/epiphone-lpleemalia7.jpg

http://images.epiphone.com.s3.amazonaws.com/News/Features/2014/20141013_leemalia/N_100914A.jpg

D3nnis
1 oktober 2015, 20:48
Geinige inlay, leuk hoor!

soundbound
1 oktober 2015, 23:24
Mooie plank hoor! Maar wat hebben die kratten bier er nou mee van doen?

telerocker
2 oktober 2015, 01:13
Leuke Epi met Duesenberg-configuratie. Mij iets te bling, maar velen zullen dit prachtig vinden.

hefke
2 oktober 2015, 07:27
Mooie plank hoor! Maar wat hebben die kratten bier er nou mee van doen?

Om een feestje te houden dat hij deze gitaar gescoord heeft natuurlijk.


Mij iets te bling, maar velen zullen dit prachtig vinden.

Op zich een mooie plank, zeker de kleur van de body spreekt mij aan. De inlay is voor mij ook een beetje te bling bling. Maar goed dat is een persoonlijke smaak.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten, zowel de gitaar als ook met het bier.

10us
2 oktober 2015, 08:44
I like it!

Wat is dat toch met gouden hardware dat het aan de ene kant tacky is, maar het er aan de andere kant toch ook gewoon cool uitziet...

Hotpepper01
2 oktober 2015, 09:24
Mooie looks...en de kratjes pas thuis aanspreken, he? Alvast gefeliciteerd er mee

Da Vinci
2 oktober 2015, 10:52
Wauw! Kende deze nog niet maar ik vind 'm wel cool :-)

Rogueny
3 oktober 2015, 00:00
Gedachte achter de kratjes bier is dat in België de brouwerij van gouden carolus zit. Mijn lieveling bier, dus ja dan ga je er even langs.

Maar goed, de gitaar. Ik heb hem dus inderdaad meegenomen. De vorige eigenaar had hem gekocht, 2 keer op gespeeld en vervolgens in een koffer gestopt. zonde natuurlijk! Hij ziet er nu dus ook nog puntje gaaf uit! Aan de koffer hing zelfs nog t kaartje. De afstelling is niet helemaal perfect, ga ik dus nog iets aan sleutelen. De afwerking is redelijk. De gitaar ziet er gelikt uit op wat minimale lijmfoutjes en verffoutjes na. Maar dan kijk ik er ook even naar als een maximale zeikerd zijnde. De gitaar heeft een mooie donkere bruine kleur. Mooier als op de foto's die ik gezien had. En het geluid is werkelijk fantastisch. Dit is wel echt een upgraden in vergelijking tot mijn andere gitaren. Wat voornamelijk opvalt is hoe warm deze klinkt. Deze 500 euro was hij dus zeker waard!

Malle Eppie
3 oktober 2015, 06:15
De Lee Malia Signature! Nice!

cat's eyes
3 oktober 2015, 08:16
I like it!

Wat is dat toch met gouden hardware dat het aan de ene kant tacky is, maar het er aan de andere kant toch ook gewoon cool uitziet...

Die indruk heb ik meestal ook, deze heeft wel iets.............mooie inlay-pu-goud combinatie vind ik.