PDA

View Full Version : Guttlin gespot op tv



jan7
1 oktober 2015, 00:21
Zag ik toevallig tijdens het zappen. Hey, een Guttlin...
Erg mooie en heel herkenbare gitaren.
Het nieuwsitem is ook via internet te zien:
http://www.tvl.be/nieuws/debuutalbum-limburgse-band-komt-uit-in-20-landen-18715

Pepe
1 oktober 2015, 01:55
2 zelfs!.....

telerocker
1 oktober 2015, 02:39
Mooie reclame, ze zien er in in elk geval apart uit en dus heel herkenbaar voor de argeloze plankspotter.

Tupelo
1 oktober 2015, 09:50
Barno een endorsement aangegaan ? :)

barno
1 oktober 2015, 16:31
tiens ja, tof! had ik nog niet gezien. goeie band, erg vettige maar tevens prettige rootspunkboogie met wat psychedelica gemixt. ideaal platform voor rare gitaren :)

denis.hermans
1 oktober 2015, 18:07
Ik heb vandaag zelf een originele guttlin in levende lijve gezien bin de guitarbar in Antwerpen! Guttlin verovert de wereld 😁!

Kakihara
1 oktober 2015, 18:38
Ik heb vandaag zelf een originele guttlin in levende lijve gezien bin de guitarbar in Antwerpen! Guttlin verovert de wereld ��!

Ben ik blij mijn steentje daartoe bijgedragen te hebben :D
Heb je die Gutt van de Guitarbar ook gehoord? Da's een monstertje, namelijk :)

Martijn-w
1 oktober 2015, 19:47
Ik heb vandaag zelf een originele guttlin in levende lijve gezien bin de guitarbar in Antwerpen! Guttlin verovert de wereld ��!

Ik zie er elke dag eentje, hier in Nederland... in een van onze slaapkamers :D

denis.hermans
1 oktober 2015, 19:52
@KAKIHARA : neen niet gehoord. Ik had er geen tijd voor (was tijdens middagpauze)en ik heb mezelf beloofd om een tijdje niets nieuws te kopen...Ik heb dus,mezelf kennende ook een beetje op safe gespeeld😁

soup
1 oktober 2015, 20:03
Ik heb vandaag zelf een originele guttlin in levende lijve gezien bin de guitarbar in Antwerpen! Guttlin verovert de wereld !
Ik ben er laatst nog langs gelopen.

Wat is het exacte concept er nu achter?

denis.hermans
1 oktober 2015, 21:05
Het is eigenlijk een gitaarshop met wel wat alternatieve merken om het onderscheid te maken met de grote ketens. Je kan er ook herstellingen laten uitvoeren , evt. terwijl je wacht (op woensdag). Tegelijkertijd kan je er ook een koffie drinken (enkel een koffie kan ook. Het aanbod aan gitaren akoestisch ,klassiek en elektrisch is best mooi.