PDA

View Full Version : Mod voor een meer "buizen"-geluid in een p'daaltje



V!N
18 juli 2003, 20:07
http://www.geofex.com/FX_images/realtube.jpg

Robbert
18 juli 2003, 20:28
:-D

Nocki
18 juli 2003, 20:59
ja ik ziet het. en de eigenaar copntroleerd even of de buis niet microfonisch is... hij tikt er even tegen met een pen of iets anders van metaal om te horen...

of de buis moetverwisseld worden en hij weet niet dat het een voor buis meot zijn dus douwt ie er maar een 6l6 in...

of hij denkt. het is een tube screamer dus ik zal deze buis eens laten schreeuwn


Nocki

Dirk_Hendrik
18 juli 2003, 23:10
V!n

Mag ik je een 300B buis adviseren? Met een moker van 5 pleuro bij de gamma krijg je em er wel in! ( his is iets groter) 300B's klinken vooral single ended echt te gek! Je TS 9 heeft dan wel een triode sound.

Nocki
18 juli 2003, 23:14
je sou natuurlijk een schakeling kunne maken zoals bij een mark iv zodat je kunt wisselen met je geluid van tri en pentode en simul class naar class a. ook zou het leuk zijn als je met vershillende spijkers even plaats maak voor diverse soorten buizen. dan krijg je een soort van mesa/randall mis en als je alles zachtjes erin tikt met een line6 variax kan je ook nod modelen. ook is het natuurlijk leuk om de buizen in vrouwenkleren te kleden om echt te kunnen modelen...

Nocki

maestro_nl
19 juli 2003, 21:50
Keeley? :-D

sash
20 juli 2003, 00:31
Uiteraard :D

PeArLjAm
20 juli 2003, 02:15
Keeley? :-D

rules

echt waar supercoole gozer de maestro van effecten :razz:

-Yori