PDA

View Full Version : Epiphone Les Paul Ultra 3 probleem.



Dennis Teusink
25 september 2015, 21:01
Hey mensen,

Ik ben in het bezit van een Epihone LP Ultra III. Prachtige gitaar.. heel blij mee. Op 1 punt na.
De eerste Ultra die ik kreeg deed het USB gedeelte helemaal niet.
De 2de, waar ik 3 maand op moest wachten, heeft een erg high pitched noise met Guitar Rig. Ook terug gebracht.
De 3de, die ik nu nog heb, heeft ook die high pitched noise met guitar rig. Ik vraag mij af of dit normaal is bij mensen die ook een Ultra 3 hebben.

Dan praat ik niet over een zacht geluidje. Best wel heftig.. Het is geen ground noise. Heb het ook getest op een laptop los van het net.

Iemand enig idee?

Met vriendelijke groet,

Dennis

Tupelo
26 september 2015, 10:04
Ik heb geen idee of het normaal is of niet, maar als je het ergerlijk vindt, dan zou ik het ding een 3e keer retour sturen, en de gitaar maar gewoon laten schieten; na 3 keer zijn de verwachtingen toch wel wat gesmoord ?

Erik de Perik
27 september 2015, 11:40
Ik heb geen idee of het normaal is of niet, maar als je het ergerlijk vindt, dan zou ik het ding een 3e keer retour sturen, en de gitaar maar gewoon laten schieten; na 3 keer zijn de verwachtingen toch wel wat gesmoord ?

Lijkt mij ook verstandig. Of je bent nu al zo verknocht aan die gitaar dat je er nog een tientje of 6 tegenaan smijt voor een interface.

JVGM-music
27 september 2015, 19:49
Tussen de volume in en volume out zit bij gitaarrig volgens mij een treshhold knopje. Die even wat verder open zetten en de piep verdwijnt.