PDA

View Full Version : Boss CS-2 in doos op marktplaats 40 euro!!!



Speeddemon
18 juli 2003, 19:54
Ik dacht, ik zeg het maar effe.

Als je geen Keeley kan betalen, is dit volgens mij een van de betere alternatieven. "t is een ouwe he, niet die CS-3 rotzooi...

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/16031.htm?oudei=15

skanky
18 juli 2003, 20:06
Ik heb ook een cs-2, tis echt een van de best-klinkende compressors in pedaalvorm. De cs-3 klinkt veel minder goed. Een minpuntje van de cs-2 is dat ie af en toe een beetje overstuurd.

Robbert
18 juli 2003, 20:27
Ik heb ook een cs-2, tis echt een van de best-klinkende compressors in pedaalvorm. De cs-3 klinkt veel minder goed. Een minpuntje van de cs-2 is dat ie af en toe een beetje overstuurd.

Koopje! Ik verkoop de mijne voor de helft meer... :D


Ohja.. en ik raak hem nog kwijt ook :razz:


Maar ff serieus. Het is een leuke compressor. Ruist wel iets meer als de CS-3, maar hij klinkt wel warmer. Als je toch op zoekt bent naar een betaalbare compressor, doen!

Speeddemon
18 juli 2003, 20:40
Ja ik heb er zelf ook een, MIJ 8-) , en ziet er nog erg goed uit op een paar krasjes na. Maar lang niet zo erg als sommige die je op Ebay ziet. Daar lijkt dan echt een stier ofzo overheen gelopen.

Ik vind hem inderdaad soms licht vervormen, maar hij maakt je sound echt dikker (level op 3/4e, sustain op 2/3e en attack op 2/3e)

Ik gebruik hem voornamelijk om meer gain uit mijn Tubefactor te halen, en dan krijg ik echt zo'n vette Yngwie/Gary Moore sound...

Dirk_Hendrik
18 juli 2003, 23:07
Gooi ik even roet in het eten. Ik kocht mijn Ibanez CPL op ebay.de voor 23 euro. Klinkt ook een stuk beter dan een CS-3. 6 jaar geleden kocht ik een CS2 bij de plug voor 70 gulden. Ik vind 40 euro voor een 2e hands, allesbehalve zeldzaam, pedaal niet extreem goedkoop ofzo. Maar ja, in nederland worden hogere prijzen betaald dan daarbuiten...

Speeddemon
18 juli 2003, 23:19
40 euro is duur voor een afgeragde zonder doos. Niet voor deze volgens mij.

En ik betaal nog liever 60 euro voor Robbert's CS-2 (als ik er geen had) dan 40 euro voor een CS-3.

jorrit
20 juli 2003, 14:35
er staan geen boss hyper fuzz of een harmonist voor een mooi prijsje op internet maar ik heb ze wel in de verkoop ;)

(sorry dit is toch al een soort van spam....dus dan kan die van mij dr ook wel bij :-D )