PDA

View Full Version : nieuwe Impaled Nazarene!!!



flippodestroyer
18 juli 2003, 16:06
Yes! 3 november komt de nieuwe Impaled Nazarene uit! Zelf zeggen ze dat het de meest gewelddadige plaat is die ze ooit hebben opgenomen. Dat lijkt me sterk, maar als het écht zo is, wordt het één van de beste ceedees ooit.

16th of July
The recordings for All That You Fear are now finished. 13 tracks of pure Goat Vomiting Nuclear Holocaust were captured in and everyone in the band are more than satisfied with the results and of working with Anschi @ Astia Studio. A full studio report by Luttinen is coming up soon, check it out!! ...no free rides!

Armageddon Death Squad
Goat Seeds Of Doom
Even More Pain
Halo Of Flies
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan
Suffer In Silence
Curse Of The Dead Medusa
Tribulation Hell
The Endless War
The Maggot Crusher
Urgent Need To Kill
All That You Fear
Recreate Thru Hate

http://www.impnaz.com/images/topbanner.gif (http://www.impnaz.com)

Harry
18 juli 2003, 16:21
dit is toch een grap? Toch? :???:

Timmer
18 juli 2003, 20:11
Kennelijk zijn er mensen die van dit soort muziek houden. Kan gebeuren. Mensen kijken mij ook altijd vreemd aan als ik iets van Immortal opzet en kunnen de link met muziek ook maar moeilijk leggen 8-) Luister nu naar Immortal - Blashyrkh (als ik het goed geschreven heb). Vet!

Maarreee nu al opgenomen en 3 november komtie pas uit? Das bestwel traag of niet soms? Stomme titels weten dit soort bands toch ook altijd weer te verzinnen... :-?

schaap
19 juli 2003, 00:16
Impaled Nazarene is vet man

Total War is een vet nummer


en ze zijn volgens mij niet echt superserieus bezig en dat is cool 8-)

Anders Destium
19 juli 2003, 00:22
Kennelijk zijn er mensen die van dit soort muziek houden. Kan gebeuren. Mensen kijken mij ook altijd vreemd aan als ik iets van Immortal opzet en kunnen de link met muziek ook maar moeilijk leggen 8-) Luister nu naar Immortal - Blashyrkh (als ik het goed geschreven heb). Vet!

Maarreee nu al opgenomen en 3 november komtie pas uit? Das bestwel traag of niet soms? Stomme titels weten dit soort bands toch ook altijd weer te verzinnen... :-?

AARGGHHH BLASHYRKH!!!!!!!! MIGHTY RAVENHORN!!!!!!!!!!!!!!

Ic3gl0vE
19 juli 2003, 12:17
TRUE NORSK BLAK METAL!!! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Harry
19 juli 2003, 16:11
ik vroeg me echt af of dit een grap was, ik ben niet zo van deathmetalscene. Die omschrijving en die titels :lol: :lol:
ik kan me niet voorstellen dat die gasten serieus die teksten zitten te schrijven, die moeten toch constant in een deuk liggen?

schaap
19 juli 2003, 17:55
Kennelijk zijn er mensen die van dit soort muziek houden. Kan gebeuren. Mensen kijken mij ook altijd vreemd aan als ik iets van Immortal opzet en kunnen de link met muziek ook maar moeilijk leggen 8-) Luister nu naar Immortal - Blashyrkh (als ik het goed geschreven heb). Vet!

Maarreee nu al opgenomen en 3 november komtie pas uit? Das bestwel traag of niet soms? Stomme titels weten dit soort bands toch ook altijd weer te verzinnen... :-?

AARGGHHH BLASHYRKH!!!!!!!! MIGHTY RAVENHORN!!!!!!!!!!!!!!

Ravenhorn :???:

Ic3gl0vE
19 juli 2003, 20:09
ik vroeg me echt af of dit een grap was, ik ben niet zo van deathmetalscene. Die omschrijving en die titels :lol: :lol:
ik kan me niet voorstellen dat die gasten serieus die teksten zitten te schrijven, die moeten toch constant in een deuk liggen?

Veel lezen over 'duistere' zaken en in een donker bos gaan zitten.. dan kom je er vast wel

schaap
19 juli 2003, 20:19
dude jij moet echt eens naar impaled nazarene gaan luisteren voordat je wat schrijft.

[\edit]
of was het niet serieus ?

Anders Destium
19 juli 2003, 20:55
[

AARGGHHH BLASHYRKH!!!!!!!! MIGHTY RAVENHORN!!!!!!!!!!!!!!

Het is Ravendusk inderdaad :oops: , ik heb Battles in the North al een tijd niet meer geluisterd :) Briljant nummer, vette CD, vooral in de auto :D

Blashyrkh is een afgelegen gebied in Noorwegen, alle blackmetal kenmerkt zich door een overdreven hang naar vroeger (Vroeger was alles beter :wink: ) Immortal heeft een paar albums lang vooral over natuurtaferelen ed nummers geschreven. Battles in the North, Blizzard Beasts, At the Heart of Winter en sons of Northern Darkness zijn goede voorbeelden. De laatste CDs van Immortal zijn een stuk minder extreem, meer lekkere vette metal gedomineerd door staccato riffs (Iron Maiden on SPEED :) )

Timmer
19 juli 2003, 21:04
Haaahaaaaa

De volledige titel is Blashyrkh (Mighty Ravendark) :razz:


Beetje vaag al dat gedoe van Immortal maar ja het zijn voor de afwisseling eens geen satanisten. Mooie songtitels trouwens. Hier als passend voorbeeld de tracklist van de cd Pure Holocaust:


1. Unsilent Storms In The North Abyss
2. A Sign For The Norse Hordes To Ride
3. The Sun No Longer Rises
4. Frozen By Icewinds
5. Storming Through Red Clouds And Holocaustwinds
6. Eternal Years On The Path To The Cemetary Gates
7. As The Eternity Opens
8. Pure Holocaust


:)

En de songteksten hangen ook soms een beetje aan elkaar met dat soort halfbakken engels. Maar het heeft wel weer zo zijn charme :-?

Ic3gl0vE
19 juli 2003, 21:29
dude jij moet echt eens naar impaled nazarene gaan luisteren voordat je wat schrijft.

[\edit]
of was het niet serieus ?

Nee het was niet echt serieus. Maar veel black/deathmetal teksten zijn heel erg cliché en dom en vervelend, daarom zei ik dat. En nee ik heb het nu niet over impaled nazarene

Timmer
19 juli 2003, 21:29
Total War is een vet nummer


Effe gedownload, klinkt wel geinig. Een beetje eentonig maar gelukkig is het nummer niet zo lang :)

Maar ehh... der speelt toch een zekere Alexi Laiho mee met Impaled Nazarene?

Ic3gl0vE
19 juli 2003, 22:48
Naar mijn weten speelt Laiho alleen in Children of Bodom en Sinergy. 2 bands die zeker aan te raden zijn!

flippodestroyer
20 juli 2003, 11:52
Total War is een vet nummer


Effe gedownload, klinkt wel geinig. Een beetje eentonig maar gelukkig is het nummer niet zo lang :)

Maar ehh... der speelt toch een zekere Alexi Laiho mee met Impaled Nazarene?

Alexi Laiho speelde ten tijde van "Nihil" mee met Impaled Nazarene. Dat was meteen de meest waardeloze plaat die ze uitgebracht hebben. Gelukkig lag hij er al rap weer uit ook.

Andere gave nummers van IN: 1999: Karmakeddon Warriors, JCS (Jesus Cunt Syndicate) , Kuolema Kaikille, Goat Perversion, The Lost Art Of Goat Sacrificing.........ehhhhmmmm...laat ik maar even ophouden

Anders Destium
20 juli 2003, 13:14
[quote="Timmer"]Haaahaaaaa

De volledige titel is Blashyrkh (Mighty Ravendark) :razz:

Tja, het moest allemaal uit het hoofd, die CD ligt in mijn andere huis :oops:

Mijn favo nummer van Impaled Nazarene is Blood is thicker than water, niet toevallig hun enige midtempo nummer :)

schaap
20 juli 2003, 19:56
[quote=Timmer]Haaahaaaaa

De volledige titel is Blashyrkh (Mighty Ravendark) :razz:

Tja, het moest allemaal uit het hoofd, die CD ligt in mijn andere huis :oops:

Mijn favo nummer van Impaled Nazarene is Blood is thicker than water, niet toevallig hun enige midtempo nummer :)
ik vind Suomi Finland Perkele leuk, niet echt boeiend ofzo, maar gewoon ff rammend :D

flippodestroyer
23 september 2003, 18:50
Yes! Soundclips online.....
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan (http://www.osmoseproductions.com/Muzik/IN-AllThatYouFear-KENEJ.mp3)
Armageddon Death Squad (http://www.impnaz.com/mp3/armageddonds.mp3)
Halo Of Flies (http://www.impnaz.com/mp3/Halo%20Of%20Flies.mp3)
Recreate Thru Hate (http://www.impnaz.com/mp3/Recreate%20Thru%20Hate.mp3)

Het klinkt een stuk woester dan (het toch ook al niet slechte) Absence Of War Does Not Mean Peace. Jammer dat Mika's stem een beetje achterin de mix zit zo op het eerste gehoor.