PDA

View Full Version : I'm in!



DocK
8 september 2015, 12:03
Hallo iedereen

Mezelf even voorstellen hier, want dat is net zo netjes :)

Ik ben DocK, ik ben er sinds dit jaar 30 en ik speel in een coverband.
Het begon allemaal op mijn 16e. Toen ben ik samen met een vriend akoestisch beginnen spelen. Geen notenleer, gewoon akkoorden en tokkelen.
Op mijn 18e was er een soort van free podium bij ons op school en toen heb ik mijn eerste elektrische gekocht.
Hierna ben ik zanglessen gaan volgen en bij die jaarlijkse examens kwam mijn gitaarspel soms ook van pas.
Vervolgens heb ik 2à3 jaar in een Queen coverband 2e gitaar gespeeld en gezongen.
Toen deze band ermee stopte ben ik samen met onze bassist in een andere coverband gekomen, hier was alles veel meer "West Coast Rock"-getint (als dat een stijl zou kunnen zijn) en kon ik mij volledig uitleven als rythm-gitarist en zanger.
Dit loopt vrij goed. Onze eerste cover is ondertussen "echt" ingeblikt. Benieuwd? Check www.atomika.be (http://www.atomika.be), de cover is Jump (niet die van Van Halen :sssh:)

Anyway,
comments zijn altijd welkom.

Cheers,
Dock

Brad
8 september 2015, 13:21
Welkom en beware of the trolls.

groeten

lcvanderhelm
9 september 2015, 18:04
Waarschuw je nou voor jezelf Brad?

Stoffel43
9 september 2015, 23:22
Hey Dock, here's the first troll! Het enige wat ik hier enigszins mis zijn toch de micro's, gitaarkabels en die rode lampjes op die Marshalls! Verder heel tof gecoverd! 👍

DocK
10 september 2015, 12:39
Tjah, de regisseur wilde zo weinig mogelijk in beeld :p