PDA

View Full Version : The Nomad Brothers - Questions



pumpkinhead
6 september 2015, 19:32
Hier ben ik weer, met een nomad brothers nummertje, deze keer met veel gitaren
Het bestaat al een tijdje, maar ik heb het nog niet hier in de sounds gepost, bij deze :)

https://www.youtube.com/watch?v=P7MmLeyxLhQ

enjoy, en meningen zijn zeker welkom

Groeten

Joris

Fusion
12 september 2015, 21:46
Heerlijk laid back nummer. Leuke solo synth. Hoe hebben jukkie6die computerstem gemaakt?

pumpkinhead
15 september 2015, 14:06
Thanks! De stem is Stephen Hawking, we hebben stukjes uit een youtube-interview geknipt en geplakt, een beetje 'geremixed' :D )

han_uil
15 september 2015, 20:56
Erg lekker! Mooie sfeer en sounds. Het enige wat ik 'mis' is een climax op het einde...het blijft na Stephen Hawking een beetje in hetzelfde hangen terwijl het voor mijn gevoel meer zou moeten opbouwen en helemaal 'los' zou moeten gaan. Maar hoe dan ook; het was een fijne draaibeurt :)

Heffie
16 september 2015, 06:21
Over de vele gitaren zal niet niet iedereen het op dit forum eens zijn, denk ik;).Erg mooi en sfeerfol gedaan.
Youtube was zo vriendelijk om Sleepy Spirits van jullie er meteen achteraan te draaien en daarvoor ook mijn komplimenten. Met minimale middelen de aandacht vast weten te houden. Topper.

Nog even uit nieuwsgierigheid: Nemen jullie dingen live in een studio op of komen alle sounds uit de computer?

pumpkinhead
16 september 2015, 12:00
@Heffie: De gitaren zijn live in de studio, de synths, orgel en bas zijn midi, de drums ook midi (MPC) :)