PDA

View Full Version : Hebben al de grote gitaristten lessen gevolgd?



G2G
18 juli 2003, 12:09
Hebben bijvoorbeeld jimi hendrix, eric clapton, jimmy page, van halen,... lessen gevolgd of hebben ze het gewoon uit zichzelf geleerd, want toen hadden ze nog geen internet ofzo om het te leren.

SLiPKNOT666
22 juli 2003, 04:10
NEe..de meesten hebben et zelf geleerd.

ben???
22 juli 2003, 15:41
NEe..de meesten hebben et zelf geleerd.

net als mick thompson

NeeraDJ
6 augustus 2003, 14:27
NEe..de meesten hebben et zelf geleerd.

net als mick thompson

Oh daarom kan die niet spelen! :lol:

Slash beweerde dat ie het ook zelf had aangeleerd, en het bleek uiteindelijk dat ie toch ooit echte lessen heeft gehad.

Even voor G2G, wat voor vage opmerking is dat nou weer, je hebt toch geen internet nodig om gitaar te leren. Tja de gitaarleraar is zeker ouderwets geworden :???:

Daniël
11 augustus 2003, 13:28
Ik weet dat Kirk Hammett van Metallica les heeft gehad van Joe Satriani. Als ik me niet vergis in de kill 'em all/ride the lightning periode. En James Hetfield van Lemmy (Motorhead).



http://www.geocities.com/andylavoie/satriani.jpg

slayurrr
12 augustus 2003, 12:46
klopt kirk heeft les gehad van satriani (net zoals steve vai), ik heb een hele film op me PC staan over Satriani en dat is best wel grappig.
Joe gaf op zijn 15de al les aan mensen en op een dag kwam steve vai langs (vai was toen 13 jaar) met in zijn ene hand een gitaar en in zijn andere hand snaren omdat ie niet wist hoe ze der op moesten :razz: , best wel geinig om te zien allemaal.
Hendrix heeft het zichzelf aan geleerd als ik het goed heb. :roll:

van die andere zou ik het allemaal niet weten.

lupoloco
12 augustus 2003, 13:02
Ik weet dat Kirk Hammett van Metallica les heeft gehad van Joe Satriani. Als ik me niet vergis in de kill 'em all/ride the lightning periode. En James Hetfield van Lemmy (Motorhead).



http://www.geocities.com/andylavoie/satriani.jpg

ik dacht voordat and justice for all uitkwam dat kirk les had..

NeeraDJ
15 augustus 2003, 14:53
Nee echt vlak na de opnames van Kill 'em All

Dacht ik eerst ook, omdat hun muziek na Justice drastisch veranderde :wink: