PDA

View Full Version : Swingen in Jumbletown!



pumpkinhead
28 augustus 2015, 20:47
Dag allemaal

Ik wil graag een nummer delen van mijn muzikaal project 'The Nomad Brothers', we maken momenteel hoofdzakelijk eigen instrumentale muziek met gitaar, bas, percussie, midi-instrumenten en samples. Dit alles doen we in pro tools. Daarnaast hebben we ook al eens een soundtrack in opdracht gemaakt voor een animatiefilmpje.

Vandaag dus Jumbletown part 1!:

https://soundcloud.com/the-nomad-brothers/jumbletown-part-1

Laat gerust weten wat jullie vinden over onze muziek, en over ons concept in het algemeen :)

Vriendelijke Groeten

Joris

Fusion
29 augustus 2015, 10:22
Vinnum te gek. Erg gave sfeer, leuke opbouw, mooi einde. Alleen die string synth vind ik niet mooi qua geluid, maar ja kan iet alles hebben. Knap gedaan!

barno
29 augustus 2015, 11:07
yep, fijn hoor. en idd, de strings zijn ook niet mijn ding, maar de rest klinkt erg leuk

heeft wat van JJ cale qua sfeer. die combineerde ook roots instrumenten met hier en daar een snuif uit een doosje electronica

HouseMetalJazz
29 augustus 2015, 19:31
Interessant! Vond die strings juist wel erg leuk, iig onverwacht. Lekker dissonant met wringende kwinten en andere oortreiteraars ;-)

Wat bedoel je trouwens met 'het concept'?

pumpkinhead
30 augustus 2015, 11:25
Bedankt voor jullie reacties :)

@HouseMetalJazz Het concept, daarmee bedoel ik gewoon wat we doen in het algemeen. We zijn nog aan het zoeken op vlak van welke muziek we maken, en of we al dan niet ooit iets live zouden proberen arrangeren. We willen graag breder proberen denken dan enkel onze soundcloudpagina.

Cageman
2 september 2015, 15:16
Maak de strings of realistischer, of veel synthetischer. De bas is super. Dat onderzeeërgeluid tussendoor en aan het einde ook. Sfeertje hoor :).

Loeters,

Merijn

pumpkinhead
2 september 2015, 15:19
Daar zit wel iets in, meer mosselen of meer vis ... en haha! een onderzeeërgeluid, spot on :seriousf:

Fusion
2 september 2015, 15:22
Maak de strings of realistischer, of veel synthetischer.Dit dus, da bedoe ik nou.