PDA

View Full Version : Wastef is op zoek naar goed Gitaar.



Pakos
25 augustus 2015, 17:29
Hallo Forumleden van Gitaarnet, mijn naam is Wastef en ben 22 jaar oud.
Heb al heel lang het wil gehad om gitaar leren te spelen, maar heb dit nooit gedaan.

Vandaag uit het niets heb ik een forum account aangemaakt, om mijzelf te voorstellen en jullie te vragen welke beginners gitaar goed is om mee te beginnen te spelen. Ik ben opzoek naar een normaal gitaar onder de 150 euro.

Met vriendelijk groet,
wastef

Joost de Ruig
25 augustus 2015, 17:48
Welkom op het forum. Een budget van €150,- is laag, maar is te doen tegenwoordig. Bij bv Bax Shop of Thomann kan je zoeken op bedrag. Dan kom je bv deze tegen: http://www.bax-shop.nl/vaderdag/squier-bullet-strat-hss-met-tremolo-arctic-white-rw Bv de Yamaha Pacifica is ook een goede keuze.

Succes!

Ruud313
25 augustus 2015, 18:13
Wat bedoel je precies met een gewone gitaar? Een akoestische gitaar? De Yamaha pacifica die hierboven genoemd wordt, is een elektrische gitaar en is inderdaad een goed model om mee te beginnen. Ze zijn ook tweedehands goedkoop te vinden doorgaands, hoewel de meeste beginnende gitaristen zich meestal nog niet wagen aan de tweedehands markt.

Dutch66
25 augustus 2015, 21:28
Ha die Pakos, welkom op GN.

As je een klein beetje zoekt hier, bijvoorbeeld via het veld helemaal rechtsboven aan,
zul je zien dat er nogal wat topics zijn (geweest) juist over dit onderwerp!