PDA

View Full Version : 26-7:Drunk Tank in de Franse Bulldog.



Bins
18 juli 2003, 08:15
Jazeker... We zijn zelfs de " headliners" :) Kom kijken!

Bins
20 juli 2003, 10:45
Extra info:

(Gye-Deen) is het voorprogramma (vet!!) en het is gratis. Start om 21.00 ongeveer.

Bins
25 juli 2003, 21:25
bump voor morgen

Bins
27 juli 2003, 12:24
Naja.. Het was dus zeer geslaagd. Er is video + cd van gemaakt, ik zal eerdaags wel eens wat posten....

wietse
27 juli 2003, 12:26
lekker gespeeld en het publiek in beweging gekregen?
daar doe je het voor vind ik altijd ,spelen voor een stel zoutpilaren is niks aan.

Bins
27 juli 2003, 12:33
Ja man, ze braken (letterlijk) de hele tent af. Jammer dat sommigen het belangrijker vonden om de laatste tram te halen op gegeven moment...

Lekker gespeelt (zeg maar gebeukt) ook, paar foutjes, nix boeiends. Die Koch multitones klonken lekker, maar het podium geluid was waardeloos. Desondanks hebben we heel strak gespeeld, en dat vond ik eigenlijk best wel een beetje goed van ons. :)

FNaRK
27 juli 2003, 13:36
cool man,
wij hebben 1 keer in de Buldog gespeelt, was een absolute ramp. Ze hadden overal de TV's aan laten staan, inclusief een TV die recht op het podium was gericht. Gevolg: aanwezige publiek zat naar te de TV te staren, incl. de band :???:
Nog nooit zo 'n slecht en zoutloos optreden gedaan als daar !

Maar goed, het kan dus beter begrijp ik nu. Betalen ze nog een beetje of is het 10 consumptiebonnen en een handdruk ?

Bins
27 juli 2003, 13:52
Paar bonnen, een cd van het optreden en een video. Bij ons stonden er ook tv's aan, maar daar waren wij op te zien hahaaa.

moretel
28 juli 2003, 09:22
Ben daar een keer naar "Sleep to Saturate" gaan kijken, allemaal van die hangpubers, staar je daar als oudere jongere :(

Bins
28 juli 2003, 09:51
Haha, ja. Mijn zus en haar man waren ook komen kijken, die voelden zich ook vrij oud :razz: