PDA

View Full Version : dit was een advertentie, en is nu een offtopic dingetje :)



Noctiis
21 januari 2002, 18:22
blablabla ik heb al 2 fijne bands

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Noctiis op 2002-10-01 16:10 ]</font>

knoop
3 juli 2002, 21:51
Betreft: The Continentals zijn opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus!!

Beste Metal-gitarist,

Deze zomer hopen The Continentals weer te touren door landen van Europa. Dit is een gospelformatie. Continental Sound is nog opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus voor een tour met koor en een big-band. De periode dat je van huis bent, is van 22 juli t/m 21 augustus. De eerste week wordt het hele programma ingestudeerd met de big-band en het koor. Daarna volgt de tour van zo'n 3 weken door landen van Noord-Europa. De leeftijd van de tourleden is tussen de 16 en 35 jaar. Ben je geïnteresseerd om te touren deze zomer als gitarist en sta je achter de principes van het christelijk geloof, laat me het dan weten.

Ik hoop van je te horen.


Met vriendelijke groeten,

Johan Westdijk
(deze zomer drummer van The Continentals)


P.S. Kijk ook eens op
http://www.continentals.de/
http://www.continentalart.org/

The Continentals spelen geen metal. Wel pop en rock. Zo'n tour is erg leerzaam en het biedt mogelijkheden om wellicht door te stromen.

Ray-tje
4 juli 2002, 11:29
Jezus man, proberen ze jou ook al over te halen om in dat christelijke bandje van ze te spelen?!

Ray-tje

Dila
4 juli 2002, 12:52
hahahaha lijkt wel een jehova-getuige

savecracker85
4 juli 2002, 19:34
ja en hier kan je de deur niet voor ze dicht gooien

Fluffy
4 juli 2002, 19:43
hahaha LOL

Ovation21
5 juli 2002, 18:03
jullie ook al? Die vent vindt nooit van z'n leven een gitarist die mee wil op z'n EO toer! Vet fout! Ben trouwens 9 jaar gitarist en op zoek naar een band in de achterhoek, omgeving Doetinchem.

Noctiis
5 juli 2002, 18:10
kijk eens aan!
Wat voor muziek wil je gaan spelen, en ken je nog meer muzikanten in deze regio?

Dude
8 juli 2002, 23:05
ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil NIET !!!!

Ovation21
9 juli 2002, 17:24
Het liefst speel ik lekkere rock en metal zoals het oude metallica, megadeth, coole twinsolootjes vind ik helemaal het einde. Iron Maiden is daar ook erg goed in trouwens. Verder speel ik graag wat ook maar enigszins met rock en metal te maken heeft. Ik woon trouwens in Wehl. Ik studeer CE aan de HEAO in Arnhem.

Ic3gl0vE
29 juli 2002, 13:02
heyuhhh knoop... iemand die BLACKMETAL speelt zal niet snel achter de ideeën van het christelijke geloof staan hè?

Noctiis
29 juli 2002, 14:33
de christelijke tegenhanger is white metal...

FragDaddy
29 juli 2002, 17:10
heyuhhh knoop... iemand die BLACKMETAL speelt zal niet snel achter de ideeën van het christelijke geloof staan hè?


waarom niet dan? als jij je teksten een beetje normaal houdt, kan het er best mee door hoor.

nog sterker => als je je teksten nou ook over God laat gaan hebbie zelfs gospel gemaakt! kun je zo de kerk in om op te treden!

maargoed. ik draaf weer een beetje door.
heeft die gast nou al iemand voor de EO band? :razz:

Noctiis
29 juli 2002, 17:27
je begrijpt het niet. Blackmetal heeft zijn wortels in het satanisme en/of anti-goddelijke, hoe je het ook bekijkt. De hele thematiek achter de blackmetal is totaal verschillend van het christelijke geloof.

Ibanez_grx70_Dennie
18 augustus 2002, 00:31
Op 2002-07-03 21:51, schreef knoop:
Betreft: The Continentals zijn opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus!!

Beste Metal-gitarist,

Deze zomer hopen The Continentals weer te touren door landen van Europa. Dit is een gospelformatie. Continental Sound is nog opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus voor een tour met koor en een big-band. De periode dat je van huis bent, is van 22 juli t/m 21 augustus. De eerste week wordt het hele programma ingestudeerd met de big-band en het koor. Daarna volgt de tour van zo'n 3 weken door landen van Noord-Europa. De leeftijd van de tourleden is tussen de 16 en 35 jaar. Ben je geïnteresseerd om te touren deze zomer als gitarist en sta je achter de principes van het christelijk geloof, laat me het dan weten.

Ik hoop van je te horen.


Met vriendelijke groeten,

Johan Westdijk
(deze zomer drummer van The Continentals)


P.S. Kijk ook eens op
http://www.continentals.de/
http://www.continentalart.org/

The Continentals spelen geen metal. Wel pop en rock. Zo'n tour is erg leerzaam en het biedt mogelijkheden om wellicht door te stromen.



saaaaaaaaaaaaaai

SiNiSTRaL
29 september 2002, 18:57
ff op nokkii te reageren: dat blackmetal, da was toch ontstaan bij die kerkverbranders in noorwegen enzo....begin jaren 90...?, met die brute bands, die allemaal weer zo'n beetje uit de bak komen...

Noctiis
29 september 2002, 19:10
dit is off-topic, als je vragen over satanisme hebt kan je terecht op andere sites lijkt me...

Watti
1 oktober 2002, 15:47
(voor degenen die zo apart doen tegen The Continentals):

Hm..een beetje gitarist moet dat toch wel aanspreken, die tour van de Continentals...waarom moet er meteen worden geschopt tegen "EO-muzikanten"?
Over Steve Vai is iedereen heel lovend dat 'ie te gek is enzo, maar weten jullie wel dat hij ook zo gelovig als de pest is??

Als echte muziekliefhebber en/of gitarist zijnde moet je schijt hebben aan wat anderen voor opvatting erop na houden.(ook al zijn het christenen of islamieten of boedisten of wat dan ook)
Gewoon genieten van de muziek en kun je dat niet, dan trek je gewoon de stekker eruit en klaar..simpel toch?
Ik hou ook niet van Black Metal maar dat wil niet zeggen dat het, muzikaal gezien, goed in elkaar kan steken, kijk dat bedoel ik nou met objectief naar muziek luisteren: relativeren!

Maar ja...als je jouw mening belangrijker vindt en als een klein kind wild loopt te stampvoeten dat alles wat met christelijke muziek te maken heeft saai en weet ik het allemaal vindt dan het objectief beluisteren van hun kunnen als muzikanten...tja, misschien moet je dan eens achter je oortjes krabben en je afvragen wat voor (amateur)"muzikant" jij bent.

Noctiis
1 oktober 2002, 16:00
als je een goeie (christelijke) band wilt horen: http://www.slechtvalk.com

en ik houd niet van bands die proberen hun ideeen over te brengen naar anderen.

SoE
1 oktober 2002, 21:08
sry, khad ff zin om te mierenneuken...

je zegt dat je niet houd van bands die hun ideeen overbrengen.. maar dat is juist wat alle bands doen, die eigen muziek maken.. ze brengen aan jou over hoe zij vinden dat muziek zou moeten klinken, dat is, als ze zo goed zijn dat ze kunnen spelen wat in hun opkomt natuurlijk :razz:

sry moest gewoon ff :grin: