PDA

View Full Version : Tokkelen The road ahead City to city



jantjec
22 augustus 2015, 20:41
Ik ben aan het zoeken naar de tokkel van the road ahead en vind die niet... DWZ ik vind die wel echter met andere akkoorden. In mijn lesboek staan er volgende akkoorden bij C -G- C -G -C- Am - Dm- G
Het lijkt me een eenvoudige tokkel die voor een beginner redelijk te doen is.
En ik ben nog slechts een beginner en zou graag die tokkel vinden. Ook niet bij MartyS of JustinG
Heeft iemand voor mij een link waar ik de tokkel vind die past bij deze akkoorden?

Bazzey
22 augustus 2015, 21:29
Gebruik gewoon je oren man !

Ja,nu is dat moeilijk in het begin maar over een paar jaar bedank je me hiervoor.
:D

Door je oren te gebruiken leer je veel meer en beter ook nog.



Beethoven en Bach hadden ook gewoon een piano tabje van Mozart gedownload he,als ze dat wilden uitzoeken.
:p Die hadden ook alleen hun oren.

Joost de Ruig
22 augustus 2015, 21:45
Dat is leuk en aardig (of niet....), maar als je net begint, mag je best om hints en tips vragen. Het bevordert de leercurve en motiveert als je daarmee stapjes vooruit maakt. Mij zou een reactie als: gebruik gewoon je oren man (jantjec, is dat geen vrouw trouwens?), niet verder brengen. Dit subforum bestaat toch niet voor niets? Zelf moet ik het ook van ijver hebben en niet van talent. Dus gegooglede tabs, YouTube en tips van anderen brengen mij ook nog steeds vooruit na 30 jaar.

Ernest01
22 augustus 2015, 22:04
Misschien heb je hier iets aan.
Let niet op de nummers op de lijnen, want die gelden niet voor de akkoorden die jij gebruikt.
Maar het geeft wel aan welke snaren je moet gebruiken. Dus het patroon kan je denk ik wel gebruiken.

http://tabs.ultimate-guitar.com/c/city_to_city/the_road_ahead_tab.htm

In het algemeen : veel is te vinden op deze site, wat akkoorden en tabs betreft.

Bazzey
22 augustus 2015, 22:12