PDA

View Full Version : Stereo switch pedaal



Berend Rombouts
22 augustus 2015, 12:08
Dag collegaatjes,

Ik ben opzich niet zo geeky als het aankomt op spullen. Ik weet alleen wel dondersgoed wat ik wil. Gaat meestal niet zo goed samen..

Ik vraag me dus af of er een pedaal is waarbij je 2 inputs hebt ( L & R ) en 2 outputs. Dat is nog niet alles, ik zou die twee outputs dan ook afzonderlijk aan en uit willen zetten. Ik speel met mijn band (Town of Saints) inmiddels stereo.

Misschien bestaat het al of is er een omweg voor. Ik wil in ieder geval niet te veel zooi op mijn pedalboard. Dat trek ik niet met mijn obsessieve compulsieve storing in mijn hersenen. ;)

Groetjes Berend

Gearjunkie
22 augustus 2015, 13:17
Zo'n kastje is door iemand die handig is best zelf te maken. Je kan ook shoppen bij Palmer, Radial of Lehle. Die maken dat soort spul. Let erop dat de massa een van je kanalen middels een trafo gescheiden is van de massa van het kastje. Zo voorkom je brom door een aardlus. Op de mooie kastjes zit ook een schakelaar waarmee je de fase van een kanaal kan draaien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D3nnis
23 augustus 2015, 12:41
Ik vraag me dus af of er een pedaal is waarbij je 2 inputs hebt ( L & R ) en 2 outputs. Dat is nog niet alles, ik zou die twee outputs dan ook afzonderlijk aan en uit willen zetten.

Moeten ze alleen aan en uit gezet kunnen worden waarbij input 1 altijd naar output1 gaat en input 2 naar output 2?
Of input 1 ook schakelend naar output 2 en 2 naar 1, en/of input 1 ook nog naar 1+2?