PDA

View Full Version : The Blues bones met Stef Paglia



Billy-6-String
14 augustus 2015, 19:38
Jullie kennen deze band vast allemaal wel maar ik sinds afgelopen week.
De hele band is van hoog niveau naar mijn mening maar lead gitarist Stef Paglia steekt toch echt met kop en schouders boven zijn collegae uit…….Deze jongen knalt me er een partij uit hart en ziel getrokken blues solo's uit waar de meesten nog heel wat van kunnen leren…….en hij is pas 20 jaar !!! Sterker nog…..hij speelt pas sinds 4 jaar en heeft zichzelf alles geleerd :strat::strat::strat::strat::strat::strat:
Ik heb me laten vertellen door een bekende van hem dat Stef dan ook soms dagen opgesloten op zijn slaapkamertje zit en met uitzondering van een paar uurtjes slapen…..de hele God ganse dag zit te oefenen.
En dat loont !

zou zeggen luister eens en laat weten wat je er van vindt :zz::zz:


https://www.youtube.com/results?search_query=blues+bones+little+wing

Joost de Ruig
14 augustus 2015, 19:52
Belgische kleine Stevie :-)

arjanb01
14 augustus 2015, 19:53
Heeft hij ook eigen werk? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, ik zie op yt alleen maar covers. Goed gespeeld dan dan weer wel...
Z'n intense stijl doet me denken aan popa chubby.

JVGM-music
20 september 2015, 21:19
Clipje helemaal uitgekeken. indrukwekkend. Jimi Hendrix mag trots zijn.

pasqual
21 september 2015, 22:45
Even een paar clipjes geluisterd en inderdaad een fijne gitarist maar je doet de rest van de band tekort door te zeggen dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt. Luister maar eens naar deze: https://www.youtube.com/watch?v=7zQPNYHAqpU
De andere gitarist is misschien niet zo goed als de lead gitarist maar zijn solo komt wel vanuit de tenen en heeft een heerlijke sound en dat is net zo belangrijk. De rest van de band is trouwens ook erg goed!
Maar hoe dan ook, bedankt voor de linkjes want ik kon deze band nog niet....en nu wel;)

arnoldtims
22 september 2015, 06:25
Bedankt voor de tip, precies in mijn straatje.
En die gast speelt pas 4 jaar? wtf.

Pepe
22 september 2015, 12:52
Eerst de disclaimer:Ja, prima hoor, fijn geluid, niks mis mee.

Het zal de leeftijd wel zijn maar ik ben zo klaar met al die Vaughan stratblues gitaristen dat ik al blij ben dat ze hun hoed hebben thuisgelaten.

arjanb01
22 september 2015, 14:13
Dat heb ik nou ook, de zoveelste Hendrix en srv kloon. Ik ben benieuwd naar z'n eigen nummers.
Daarentegen luister ik bijvoorbeeld graag naar Philip Sayce, een geweldenaar. Waanzinnige gitarist en muzikant. Heeft ook bij Melissa Etheridge gespeeld.

arnoldtims
22 september 2015, 14:20
Ach deze gast is pas 20 en speelt pas 4 jaar. die ontwikkeld zich nog wel verder

barno
22 september 2015, 15:00
ik ken Stef een beetje, fijne kerel met open vizier die volop aan zijn chops aan het werken is en zeker ook allerlei andere stijlen zal gaan spelen, denk ik. die SRV fase is nu eenmaal een verplicht nummer voor jonge honden en hij doet dat erg goed.

arnoldtims
22 september 2015, 15:06
Zo is het en trouwens ik als thuis spelende amateur gitarist zou zijn spel al als eind doel willen hebben. Met andere woorden als ik zo zou kunnen spelen dan was ik al tevreden.