PDA

View Full Version : Line 6 guitarport vervangen



87xynneb
1 augustus 2015, 19:48
Hi.

Ik zoek iets om mijn Line 6 guitarport te vervangen. Alleen maken zowel IK Multimedia &
Native instruments geen pedalen meer (Voor de pc) Terwijl dat wel het datgene is wat ik zoek.
Gewoon een solide pedaal met genoeg schakelopties en ingebouwd expressie pedaal. Ik wil wel
Amplitube (Voor thuis) blijven gebruiken. Dus iemand enig idee, waar ik soort gelijk pedalen kan
vinden?

En klopt het dat je ook pedalen zoals de BEHRINGER FCB1010
kan gebuiken met midi?

Alvast bedankt.

harrie-beton
1 augustus 2015, 21:59
Tien jaar oud die guitarport. Een goede opvolger is met name de pod x3 live en de pod hd300 of 500. Die laatste beetje duur.
Alle machines die ik noem hebben een pedaal voor espressie. Een apart floorboard is dan niet nodig want die zit er er bij in.
De geluiden zijn beter klinkend maar de techniek is hetzelfde.

tnijland
3 augustus 2015, 00:35
Misschien zou je toch eens moeten kijken naar de Line6 Amplifi 75 of 150. Een volwaardig 5 kanaals stereo surround versterker waarmee je ook via een remote (bluetooth) applicatie muziek kun streamen, die tone matching ondersteunt zoals bij je Guitarport. Het kan remote worden bediend via IOS of Android en ik denk dat dit wel eens de perfecte vriend voor je thuis situatie kan zijn ;-)

Maar...ook IK Multimedia heeft leuke spullen maar die vereisen IRig etc.

harrie-beton
3 augustus 2015, 11:34
Ik heb irig maar vond de line6 pod serie beter klinken. Met irig veel ruis en teveel latency.

Op mijn pod hd pro doet rifftracker het nog steeds :-)