PDA

View Full Version : rocktron preamp + effect en een koch powertone ....



yhcmarc
17 juli 2003, 13:41
Hoi, ik speel al een tijd op een koch powertone met een alesis quadraverb in de effectsloop en een EQ enzo. Maar ik was nooit echt tevreden over het distortion geluid van de koch zelf. Nu heb ik een rocktron pirahna gekocht, en had die in de return van de koch aangesloten zodat ik van de koch alleen de poweramp zou gebruiken. Na een pauze haalde ik de koch van standby af, en plop ... weg geluid, ik heb het vermoeden dat er een zekering door is ofzo, aangezien alle buizen nog normaal gloeiden.

Nu zag ik later, dat de fx loops op die koch werken op -10 dbV en dat die pirahna kan uitsturen tot +20dbV ... zou dan die pirahna de oorzaak kunnen zijn van het probleem dat ik nu heb en zo ja ... kan ik hem dan via de normale gitaarinput aansluiten en op die koch alles via het clean kanaal spelen, of zou ik toch echt over moeten naar een echte poweramp (waar ik nu absoluut geen geld voor heb trouwens :( ) ..

Thanx

Marc

yhcmarc
17 juli 2003, 16:47
damn, het zijn dus niet de zekeringen ... tenzij de nieuwe zekeringen ook stuk waren :( ....

Marc