PDA

View Full Version : nieuwe trend? dieren op leadvocal?



showband
21 juli 2015, 14:18
metalband met een papagaai op leadvocals

https://www.youtube.com/watch?v=PYeximOhaUk
bandname "Hatebeak"
van de CD "Bird Seeds of Vengeance"

zij deelden een CD met de band "Caninus"
(metalband met een hond op leadvocals)

https://www.youtube.com/watch?v=niQPgwPOq6Y

guhlenn
21 juli 2015, 14:34
nee ik denk niet dat het een nieuwe trend is of wordt.

D3nnis
21 juli 2015, 17:59
Whitney houston deed dat toch al lang?

http://youtu.be/yaD1eenN7sU

zoldergitarist
24 juli 2015, 09:49
Ik voel wel een emotionele snik in dit stuk...

Avalius
25 juli 2015, 10:08
Muziek is een vorm van expressie/kunst. Mijn ding niet maar zolang ze hun amuseren..

purplejohn
25 juli 2015, 12:37
Ik ken al jaren veel bands waar de zanger zich als een beest gedraagt.

The Lo Lands
29 juli 2015, 23:20
Showband heeft veel te melden binnen het sounds topic? Ook deze is redelijk off topic. Post eens je eigen muziek showband!

The Bertman
30 juli 2015, 12:41
Heb jij een probleem, Lolands? Niemand is verplicht om zijn eigen muziek te posten hier.

Cageman
30 juli 2015, 13:38
Heb jij een probleem, Lolands? Niemand is verplicht om zijn eigen muziek te posten hier.
Misschien even de beschrijving van dit forum-onderdeel lezen en dan met name de stukjes 'je mp3' en 'je geluidsfragment'. Ik zou het leuk vinden als n.a.v. dergelijke youtubejes hier de hoeveelheid reacties op werk van leden ook weer zou toenemen, maar dat valt tegen. Ik kan me voorstellen dat dit wat frustrerend is.

guhlenn
17 augustus 2015, 14:04
Misschien even de beschrijving van dit forum-onderdeel lezen en dan met name de stukjes 'je mp3' en 'je geluidsfragment'. Ik zou het leuk vinden als n.a.v. dergelijke youtubejes hier de hoeveelheid reacties op werk van leden ook weer zou toenemen, maar dat valt tegen. Ik kan me voorstellen dat dit wat frustrerend is.

De vraag is of je frustraties uiten dan het doel dienen of dat je dan gewoon als een zielige frustie overkomt. Vrees het laatste lo lands, ook al vecht je voor het goede doel...

Cageman
17 augustus 2015, 15:24
De vraag is of je frustraties uiten dan het doel dienen of dat je dan gewoon als een zielige frustie overkomt. Vrees het laatste lo lands, ook al vecht je voor het goede doel...

Fijn, guhlenn, het onderwerp staat weer bovenaan. Wat is jouw doel hiermee? En hoe kom je over? Het kan altijd lager dan frustie natuurlijk.

Wat moet ik in dit draadje plaatsen om het wel off-topic-waardig te maken?

guhlenn
18 augustus 2015, 07:54
Fijn, guhlenn, het onderwerp staat weer bovenaan. Wat is jouw doel hiermee? En hoe kom je over? Het kan altijd lager dan frustie natuurlijk.

Wat moet ik in dit draadje plaatsen om het wel off-topic-waardig te maken?

Ik heb geen doel, anders het totale nihilisme. :D

ps. Moet je niet gewoon blij zijn met activiteit, ipv het af te keure omdat het thema volgens jou niet genoeg aansluit bij de doelstelling van het subforum? Ik vod het wle een grappige post van Showband. Als cageman en Lo lands het niet kunnen waarderen, dan is dat maatgevend en moet het dus verbannen worden naar de vergetelheid?

The Lo Lands
18 augustus 2015, 10:54
Ik heb geen doel, anders het totale nihilisme. :D

ps. Moet je niet gewoon blij zijn met activiteit, ipv het af te keure omdat het thema volgens jou niet genoeg aansluit bij de doelstelling van het subforum? Ik vod het wle een grappige post van Showband. Als cageman en Lo lands het niet kunnen waarderen, dan is dat maatgevend en moet het dus verbannen worden naar de vergetelheid?

Bla bla bla... Je vind jezelf nu heel erg wijs overkomen maar zodra je mensen gaat beledigen ben je niet echt goed bezig. Misschien kick je op aandacht en ben je uit op een negatieve 'activiteit'. Je mag een andere mening hebben maar respecteer dan ook de mening van anderen.

Cageman
18 augustus 2015, 11:14
Ik heb geen doel, anders het totale nihilisme. :D

ps. Moet je niet gewoon blij zijn met activiteit, ipv het af te keure omdat het thema volgens jou niet genoeg aansluit bij de doelstelling van het subforum? Ik vod het wle een grappige post van Showband. Als cageman en Lo lands het niet kunnen waarderen, dan is dat maatgevend en moet het dus verbannen worden naar de vergetelheid?

Lees m'n vorige post. Ik zou blij zijn als het daadwerkelijk positieve invloed had.

Maar je hebt gelijk: als de enige nog actieve mod niet aansluit bij de maatstaven van het forum zelf en onverminderd kant kiest (niet Cagemans/Lo Lands maatstaven, maar simpelweg die van het subforum), dan is het onvermijdelijk dat je de boeken ingaat als frustie. Verder moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan over hoe veel je te mekkeren hebt uit nihilistisch oogpunt.

guhlenn
18 augustus 2015, 16:44
Bla bla bla... Je vind jezelf nu heel erg wijs overkomen maar zodra je mensen gaat beledigen ben je niet echt goed bezig. Misschien kick je op aandacht en ben je uit op een negatieve 'activiteit'. Je mag een andere mening hebben maar respecteer dan ook de mening van anderen.

ik vond je nogal gefrustreerd overkomen. En dat is bij deze bevestigd. Overigens kom je normaal een stuk vriendelijker en socialer over, dus eh ja, zal wel een slechte dag zijn.

@Cageman: ik moet er wel een beetje om lachen hoor, bij jezelf te rade gaan omdat ik mekker? Daar heb ik geen psychiater voor nodig, ik ben een eikel. :) En jij?

Cageman
18 augustus 2015, 17:03
@Cageman: ik moet er wel een beetje om lachen hoor, bij jezelf te rade gaan omdat ik mekker? Daar heb ik geen psychiater voor nodig, ik ben een eikel. :) En jij?
Je moet eens beginnen met lezen.

guhlenn
18 augustus 2015, 17:05
Je moet eens beginnen met lezen.

IS dit nu mekkeren of gewoon de totale klootzak uithangen?

Cageman
18 augustus 2015, 17:17
IS dit nu mekkeren of gewoon de totale klootzak uithangen? Geen van beide. Ik had alleen gehoopt dat je uit nihilistisch oogpunt ook je onnodige negativo-opmerkingen tot nul had willen beperken. Dat probeer ik nu een aantal posts te zeggen, maar je leest er consequent overheen, gezien je reacties die ofwel iets zeggen dat al gezegd is, dan wel reageren op iets wat niet gezegd is. Dit is gelijk weer de laatste keer dat ik dit topic voor dit sullige gebeuren naar boven haal.

The Lo Lands
18 augustus 2015, 18:28
ik vond je nogal gefrustreerd overkomen. En dat is bij deze bevestigd. Overigens kom je normaal een stuk vriendelijker en socialer over, dus eh ja, zal wel een slechte dag zijn.

We houden er over op goed? Elkaar op afstand voor alles en nog wat uitmaken is het niet waard :ok:

guhlenn
19 augustus 2015, 08:50
We houden er over op goed? Elkaar op afstand voor alles en nog wat uitmaken is het niet waard :ok:

lijkt me prima. :) No hard feelings I hope!

The Lo Lands
19 augustus 2015, 10:03
lijkt me prima. :) No hard feelings I hope!

No hard feelings! :harmony: