PDA

View Full Version : Taylor GS Mini



tnijland
18 juli 2015, 00:17
Zo vandaag een Taylor GS Mini gitaar opgehaald. Aangezien ik af en toe op reis ben en het ook leuk vind om tijdens vakantie gitaar te spelen heb ik besloten om een fijne travel gitaar op te halen die compact genoeg is om gemakkelijk mee te nemen op reis. Eerste indruk, klinkt heel erg goed en ook als een redelijke volwassen gitaar. Er is ook een extra element (ES-Go) dat je als uitbreiding kunt aanschaffen om hem elektrisch te versterken.

Ik zat in eerste instantie te denken aan een Yamaha Silent gitaar, Martin Backpacker of de Taylor maar na een paar testjes bij Musik Produktiv bleek de GS Mini een absolute winnaar. Mooie volle Taylor klank die je niet van een 3/4 gitaar zou verwachten. Bovendien zat er tegen de verwachting in ook nog een prachtige gevoerde gigbag bij.

Kortom, leuke aanwinst ;-)

Joost de Ruig
18 juli 2015, 00:26
Hey, da's toevallig. Vandaag nog ff op gespeeld toen ik hem in een winkel zag hangen. Best volwassen sound voor een 3/4 gitaar. Veel plezier ermee.

Rizz
18 juli 2015, 13:10
Da's heel leuk! Gefeliciteerd! Maar nu is het slechts een mededeling. Plaatjes wilen we zien! Daar drijft dit forum op... ;)

cancellara27
18 juli 2015, 13:50
Heb je ook op een Martin LX gespeeld? ik zit meer naar die gitaar te neigen, maar als jij een goeie vergelijking hebt hoor ik het graag

tnijland
18 juli 2015, 16:12
Als ik zou weten hoe je eenvoudig een plaatje op dit forum kon zetten dan ga ik mijn best doen ;-)

Ik heb de Martin helaas niet geprobeerd (hadden ze daar niet) maar kwam o.a. aan de hand van tips van dit forum aan de suggestie om eens een Taylor GS Mini te proberen. Maar de Martin zal ongetwijfeld ook goed klinken.

LaurentB
18 juli 2015, 16:15
De foto ergens uploaden, en dan de link tussen en zetten. Fijne gitaartjes inderdaad!

tnijland
18 juli 2015, 19:12
Thanx, hier een plaatje van de nieuwe beauty: http://i57.tinypic.com/2rnctwk.jpg

kassie
20 juli 2015, 14:06
poe die is nog wel wit zeg... die van mij is al lekker bijgekleurd na 5 maand.

tnijland
20 juli 2015, 17:45
We zijn gelukkig een multi-culturele samenleving... De hoes is dan wel weer mooi bruin ;-)