PDA

View Full Version : Stukkie Dimeola stijl



nepugo90
13 juli 2015, 18:40
https://youtu.be/qs1FcnTl3dk

Joost de Ruig
13 juli 2015, 18:53
Cool! Daarnaast hou ik erg van triple-0's maar dan met name voor fingerpickin'. Ik wist niet eens dat Larrivee deze maakte. Ik mis alleen wat diepte en warmte in je bassen, maar dat heeft wellicht te maken met het 000-model, of kan je in je mix nog wat aan toevoegen? Ik weet niets van opnemen, dus vergeef mij mijn opmerking als deze de plank mis slaat.

Cageman
13 juli 2015, 18:59
Net geconstateerd dat het forum hier een beetje aan het uitsterven is. Dit is wel een berg leven. Lekker fris! De echt snelle stukjes vind ik soms iets té priegelig, hoewel dat natuurlijk deels flamenco/meola-eigen is. Voor de rest inderdaad cool! Goede vibrato's ook; op een stugge akoestische.

:ok:

Loeters,

Merijn

Harald
13 juli 2015, 19:45
Met elektrische gitaarsnaren valt dat stugge natuurlijk best mee. Zo te zien onomwonden G snaar, geen silk and steel, maar .011 voor elektrisch?

Opbouw, en dan gewoon het hele nummer had leuk geweest.

Maiden Michiel
14 juli 2015, 10:38
Well done! Behoorlijk goede controle ook op de snelle stukken!
Sfeertje is ook erg fijn, heb het idee dat ik met een Mojito aan het strand lig!

Maiden Michiel
14 juli 2015, 10:38
Net geconstateerd dat het forum hier een beetje aan het uitsterven is. Dit is wel een berg leven. Lekker fris! De echt snelle stukjes vind ik soms iets té priegelig, hoewel dat natuurlijk deels flamenco/meola-eigen is. Voor de rest inderdaad cool! Goede vibrato's ook; op een stugge akoestische.

:ok:

Loeters,

Merijn
Ik ben hier zelf ook al heel lang niet meer geweest maar inderdaad, vergeleken met 5+ jaar geleden is het heel rustig hier.
Waar ligt dat aan?

Cageman
14 juli 2015, 10:58
Ik ben hier zelf ook al heel lang niet meer geweest maar inderdaad, vergeleken met 5+ jaar geleden is het heel rustig hier.
Waar ligt dat aan?

Geen idee. Alhoewel, Gus is weg, dat maakt wel een flink verschil xD. Voor de rest, tja.. Misschien wat teleurstelling dat het niet meer is zoals "vroeger"; ik weet het niet. Hahaha.

Pepe
14 juli 2015, 13:41
Inderdaad, well done.
Ik zou dat zelf weer heel anders benaderen, meer motiefjes en runs in 12 ipv 16 wat het lyrischer maakt. Als je in 16 speelt is het nauwelijks mogelijk op een vloeiende manier weer naar een motiefje te komen, rennen of stilstaan. In triolen spelen maakt het ook meer flamenco. Maar dat is natuurlijk ook de stijl van Al, dat mandoline aanslagje.