PDA

View Full Version : Crybaby heeft geen signaal na uitzetten



Flitser
13 juli 2015, 12:34
Vorig weekend heb ik m'n Dunlop Crybaby in de kofferbak van de auto gelegd en dat heeft 'em geen goed gedaan :dontgeti: Hij doet het nog wel, maar het signaal word erg zwak als ik 'em weer uitzet. Nadat ik het ding even had open geschroefd kon ik geen losse plugjes of iets dergelijks vinden. Wat kan het probleem zijn?

Alvast bedankt :ok:



Edit: oeps, ik zie dat de titel niet klopt met de uitleg. Ik gebruik distortion, maar het klinkt na het uitzetten als een raar clean kanaal. Dat is de beste omschrijving die ik het kan geven.

Dirk_Hendrik
13 juli 2015, 15:17
Verse batterij geprobeerd?

HaroldA
13 juli 2015, 15:51
Defecte switch?

Dirk_Hendrik
17 juli 2015, 08:15
Terugkomen om te kijken of er reacties zijn in je topic?

Flitser
17 juli 2015, 23:49
Excuses, Google Chrome deed het niet meer en toen heb ik die verwijderd. Het gevolg daarvan was dat ik alle bladwijzers kwijt was(dus ook voor het forum) en daarna ben ik het compleet vergeten, tot enkele minuten geleden.



Ik gebruik de wah altijd via een 9V adapter, of is het een ander soort batterij die je bedoelt? Ik heb er helaas geen/weinig verstand van, maar ik kan wel solderen. En de switch, wat bedoel je daarmee HaroldA?

Bedankt voor de reacties!

Gearjunkie
18 juli 2015, 10:35
De schakelaar kan kapot zijn, er is er maar één in het apparaat. Goeie patschkabels/pluggen? Andere geprobeerd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Flitser
18 juli 2015, 16:28
Oké, dan ga ik die vervangen. Waar kan ik die het beste kopen? Ik heb wel iets op internet gezien, maar dat kostte 12 euro.

Aan de kabels kan het niet liggen. Ik had de wah van m'n board gehaald en toen werkte alles weer.

Tabula Rasa
18 juli 2015, 17:50
Overbrug hem eerst eens om te kijken of het dat echt is.

Flitser
20 juli 2015, 22:12
Hoe kan ik dat doen? Ik heb nog nooit een pedaal gerepareerd, dus ik heb er weinig verstand van.