PDA

View Full Version : Jongens opgelet mooie gear te koop



stewartfan
16 juli 2003, 22:08
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?md=browse&mblogin=stewartfan
mail adres staat dr bij dit zijn DE versterkers

Negative K3 fan
16 juli 2003, 22:09
alleen een beetje dislectisch.

iam
16 juli 2003, 22:16
SPAM

Antal
16 juli 2003, 22:17
Hmm, een Mesa voor 12.= euro. Verkocht......... :-D :-D :-D

Mitch
16 juli 2003, 22:25
Ik ben het even kwijt nu: stewartfan laat zijn topic over de nieuwe Squier Jap een foto zien, waar we een borsthaarloze puber zien met een foute optreed-zonnebril. Vervolgens verkoopt deze van de drie 'grote' merken topversterkers: plexi, bassman, MkIII.
Bij Marble amps gereviseerd, aardig stukkie rijden voor een puber vanuit Vlissingen :-?
Plus nog een Squier Jap Tele.

Is dit een geintje, een erfenis of heb je GAS sinds je 6e ? En wat voor versterker heeft meneer nu dan op het oog als dit niks is ?!?!


Enneh.... hebben we nu naast NOS nu ook al NAS ? Is dat New Ancient Stock voor de echt oude onderdelen of zo ?


I smell something fishy 8-)

stewartfan
16 juli 2003, 22:36
ik zou zeggen geloof je t niet t zou mij een zorg zijn ik verkoop de versterkers ook maar

hoofd
16 juli 2003, 22:41
Mkay, ik bied 500 euro op je marshall dingetje...

jpb
16 juli 2003, 22:42
Vooral die "uit 1964 komende blackfase baseman" is fijn!
ik wil dat "geheel nieuwe moederboard" en die "tube aangedreven reverb" (brrrroem.....brrrroeeem!) wel eens zien!!!!!
En dat allemaal voor 1695,- Ik neem aan dat hij hem voor dat geld ook wel weer helemaal in orde maakt! Jezus man, ga auto's verkopen, maar val dit forum niet lastig met die bullshit :-(

SiNiSTRaL
16 juli 2003, 22:46
een amp uit 64 met een moederboard....dassuh...heel spacy voor die tijd... :D

Mitch
16 juli 2003, 23:02
ik zou zeggen geloof je t niet t zou mij een zorg zijn ik verkoop de versterkers ook maar

Ja, zo verkoop je ze dus niet :D
Ten eerste wordt hier per definitie niet verwezen naar advertenties op Gitaarmarkt. Dat is al gratis i.t.t. Marktplaats, da's al hartstikke aardig van Gitaarnet, dus op het forum lullen we alleen maar. In je onderschrift kun je best wat zetten, maar start er geen topic over.
Maar goed, je bent relatief nieuw....is je vergeven :)

Tweede: ik zei dat ik het niet meer begreep, dus kun je wel beginnen in de trant van 'boeit me niet', maar ik vraag me gewoon af hoe dit zit ?
Oftewel:
ZOU JE ER MISSCHIEN IETS MEER OVER WILLEN VERTELLEN ?


Zo gauw beledigd, die jeugd van tegenwoordig :D

Antal
16 juli 2003, 23:05
ik zou zeggen geloof je t niet t zou mij een zorg zijn ik verkoop de versterkers ook maar

Kan aan mij liggen, maar S. Paul heeft wel een punt hier.... :roll:

PeArLjAm
17 juli 2003, 10:11
Hoezo verkoop je een superlead en een bassman als ik vragen mag?? Klinken ze te slecht met je squier ofzo :razz:

Edit: whahah zie net die squier telecaster fvoor 750 euro te koop staan. Daar koop je een usa tele voor jongen realiseer je dat wel?? Het is een SQUIER

SiNiSTRaL
17 juli 2003, 10:13
Hoezo verkoop je een superlead en een bassman als ik vragen mag?? Klinken ze te slecht met je squier ofzo :razz:

Edit: whahah zie net die squier telecaster fvoor 750 euro te koop staan. Daar koop je een usa tele voor jongen realiseer je dat wel?? Het is een SQUIER

als het een oude squier is uit de begintijd (die gaan wel voor meer weg)
gezien die beter zijn dan de huidige fenders

PeArLjAm
17 juli 2003, 10:23
Hoezo verkoop je een superlead en een bassman als ik vragen mag?? Klinken ze te slecht met je squier ofzo :razz:

Edit: whahah zie net die squier telecaster fvoor 750 euro te koop staan. Daar koop je een usa tele voor jongen realiseer je dat wel?? Het is een SQUIER

als het een oude squier is uit de begintijd (die gaan wel voor meer weg)
gezien die beter zijn dan de huidige fenders

ja ik weet wel dat ze goed zijn maar 750 pleuro zijn ze toch niet waard lijkt me

SiNiSTRaL
17 juli 2003, 10:31
jawel hoor, al zou ik er geeneen moeten (moet niets wat op een 7ender lijkt)

stewartfan
17 juli 2003, 14:09
ik zal het julie eens vertellen !! ik heb een goede vriend die geen internet heeft maar wel die versterkers.
dus ik zij ik zet t wel ff op het net vandaar en over die tele das ook zown japan vintage maar omdat ik dit forum erg leuk vind en het wel leuk vond om te vermelden heb ik er een topic over gemaakt
is dat een misdaad dan ???? :-(

Harry
17 juli 2003, 14:42
ik zal het julie eens vertellen !! ik heb een goede vriend die geen internet heeft maar wel die versterkers.
dus ik zij ik zet t wel ff op het net vandaar en over die tele das ook zown japan vintage maar omdat ik dit forum erg leuk vind en het wel leuk vond om te vermelden heb ik er een topic over gemaakt
is dat een misdaad dan ???? :-(

volgens mij is het geen misdaad, maar ik vind het niet gek dat mensen uitleg willen over die handel. En normaal leg je zoiets uit. En dan is er niks aan de hand.

jpb
17 juli 2003, 14:45
Nee natuurlijk is dat geeen misdaad. Maar wanneer je zomaar iets verkoopt voor een vriend, zorg dan dat je een beetje weet wat het is. En weet je het niet precies, vraag het dan op dit forum; daar is het wel voor. Dan krijg je ook serieuze reacties op je advertenties, ik neem aan dat je dat wilt. Ik vond je advertenties overigens wel erg geestig..... :wink:

stewartfan
17 juli 2003, 16:04
hoezow geestig wat is er geestig aan ??

bert k
17 juli 2003, 16:08
Deze uit 1964 komende blackfase versterker bestaat uit: Top + orginele speaker kast met 2x celestion vintage 30 12 inc speakers. De versterker bestaat uit de volgende onderdelen. -geheel nieuw moederbord. -hand gesoldeerd point to point. -tube aangedreven reverb. clean en overdrive meer info ?? mail

Dit is geestig http://www.smilies.nl/monalisa.gif

Ic3gl0vE
17 juli 2003, 16:20
ik bied €17,50 op de mesa

Marc Oblivian
17 juli 2003, 16:34
Bij Marble amps gereviseerd, aardig stukkie rijden voor een puber vanuit Vlissingen :-?


)

als ie NOS(injectie) heeft, dan is dat zo gepiept hoor :-D

jpb
17 juli 2003, 17:50
hoezow geestig wat is er geestig aan ??

Dat bedoel ik dus... :lol:

?echo
17 juli 2003, 17:58
Ey, ik ben Angelo de Rijke ben 15 jaar en ik ga nu even in het kort wat over mijzelf vertellen.
Toen ik 6 jaar was ben ik begonnen met gitaarspelen omdat ik vaak geïnteresseerd was in gitaren. Dus het was al snel zeuren of ik op de muziek school mocht dat doe ik nu nog steeds
Ik zit ook nog op les bij mijn grote vriend Bob, en daar leer ik heel veel van. Verder leer ik ook nog wat bij van andere gitaristen.
Verder vind ik het ontzettend leuk om naar bandjes te gaan kijken en te jammen. Als je wilt weten op wat voor spulletjes ik speel moet je even hier klikken. Ik hoop dat jullie nog veel te weten komen over de andere bandleden. Mijn e-mailadres is: angeloscwar@hotmail.com

http://stefan.homeunix.org/scwar/opstellingangelo100_.jpg

:-D :-D Oops.. :-D :-D

Ic3gl0vE
17 juli 2003, 18:06
:???:

stewartfan
18 juli 2003, 18:50
Ey, ik ben Angelo de Rijke ben 15 jaar en ik ga nu even in het kort wat over mijzelf vertellen.
Toen ik 6 jaar was ben ik begonnen met gitaarspelen omdat ik vaak geïnteresseerd was in gitaren. Dus het was al snel zeuren of ik op de muziek school mocht dat doe ik nu nog steeds
Ik zit ook nog op les bij mijn grote vriend Bob, en daar leer ik heel veel van. Verder leer ik ook nog wat bij van andere gitaristen.
Verder vind ik het ontzettend leuk om naar bandjes te gaan kijken en te jammen. Als je wilt weten op wat voor spulletjes ik speel moet je even hier klikken. Ik hoop dat jullie nog veel te weten komen over de andere bandleden. Mijn e-mailadres is: angeloscwar@hotmail.com

http://stefan.homeunix.org/scwar/opstellingangelo100_.jpg

:-D :-D Oops.. :-D :-D :???: :???: :???: jah wat hebben wij hier aan ?? probeer je me ergens mee te pakken ofzow ga ff wat nuttigs doen waaar slaat dat nou op man :???: :???: :evil:

shredneck
19 juli 2003, 01:35
........dit gaat helemaal nergens over.





Natuurlijk begrijp ik dat dit topic gerelateerd is aan gear door de advertenties van Stewartfan, maar wat hebben we in godsnaam aan pesterijen gerelateerd aan gear? Getuigt van weinig respect mijnsinsziens.

Daar heb ik wel een woord voor: ONVOLWASSEN.


En nu weer terug naar de amps graag....

Mitch
19 juli 2003, 15:11
Het is allemaal een stuk duidelijker nu, beetje uitleg doet wonderen :)
Het flamen mag nu wel ophouden inderdaad....

stewartfan
19 juli 2003, 17:52
mmaar ff voor de duidelijk hijd die baseman is van buiten helemaal orgineel niet van binnen das best geestig jah als alles dan vernieuwd is foutje .... :oops: :oops: