PDA

View Full Version : Crunch pedaal



Joost de Ruig
8 juli 2015, 16:33
Zoek je een betaalbaar crunch pedaal met als bonus een booster? Dan kan ik de T-Rex Ego Drive van harte aanbevelen! Sound en smaak blijven natuurlijk heel persoonlijk, maar van alle vergelijkbare pedaaltjes die ik de afgelopen 30 jaar heb gehad, staat deze zeker in mijn top-3. Het is dus geen high gain overdrive, voor meer drive heb ik de T-Rex Dual Drive, maar wel een Tube Screamer achtig pedaal met een heerlijke warme sound. Voor €79,- alleen bij Thomann te koop. Het is namelijk een beperkte serie die door T-Rex is uitgebracht ter gelegenheid van het 60-jarige bestaan van deze Duitse winkel. Beide pedalen samen heb je voor €168,- en eigenlijk zijn het vier pedalen, omdat ze allebei twee kanalen hebben. Enige minpuntje vind ik het kleine boostknopje op de Ego en de kleine toneknopjes op de Dual Drive. Verder wat mij betreft een echte aanrader.

Foto: https://images4.static-thomann.de/pics/prod/329458.jpg

miyaru
8 juli 2015, 19:46
Ziet er goed uit, is leuk omdat het LTD is....... Ik heb al een Okko Diablo PLUS, die wezenlik het zelfde kan. Als ik die niet had zou ik de T-Rex zeker overwegen. Bedankt voor de tip!!!!

Greetz, Robin.