PDA

View Full Version : T-Rex Duck Tail



Aca Ilic
7 juli 2015, 18:37
heey guys,

ben een tijdje op zoek naar een redelijke delay met duck opties die redelijk betaalbaar is, en ik zag dat T-Rex met dit pedaaltje op de markt kwam. Is er iemand van jullie mee bekend , of dat ie het in bezit heeft, en wat zijn ervaringen ( aangezien je nergens recensies over kunt vinden).
Mochten jullie ook een andere alternatief hebben, fire up!
alvast bedankt
cheers
alex

Aca Ilic
9 juli 2015, 21:17
Niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow,dan zal het niets specials zijn,denk ik......

pasqual
9 juli 2015, 22:03
Niet noodzakelijkerwijs... Ik ken het ding niet persoonlijk dus daarom kan ik er niets zinnigs over zeggen. Daarbij is er op dit forum de laatste tijd toch al niet zo veel leven:(. Ik heb er wel wat youtube filmpjes over bekeken maar die heb jijzelf waarschijnlijk ook al gezien. Ik vind 'm aan de hand van verschillende reviews zeer interessant.

Aca Ilic
10 juli 2015, 08:58
Hey Pasq
Thnx buddy , het kan zijn dat iedereen met vakantie al zo'n beetje bezig is.
You tube filmpjes heb ik idd gezien, maar nergens een goede test/review kunnen lezen.
We wachten dan nog maar effe misschien dat er iemand met wat info aankomt waaien.

Pepe
10 juli 2015, 09:11
De Line 6 Echo Park heeft ducktail, die zijn gewoonlijk voor onder de 100 euro wel ergens op te pikken.

Aca Ilic
10 juli 2015, 18:30
thnx voor de input Pepe, line 6 is helaas niet mijn cup of tea...

Twang
15 juli 2015, 20:56
Ik heb 'm en hij zit op m'n pedalboard. Hij heeft 3 standen: Duck, Tape en Classic. Op de Duck stand kan je met een trimpotmetertje de gevoeligheid instellen. Sla je zacht aan, dan heb je meer delay, hard aanslaan is minder delay. De Duck stand vind ik niet echt bruikbaar. De Tape vind ik goed klinken, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. De Classic gebruik ik vrijwel altijd en klinkt zoals de Replica vind ik. Het pedaal is erg stil, voegt geen ruis toe aan mijn signaal. Ik gebruikt het pedaal voor een basic delay.

Aca Ilic
18 juli 2015, 15:05
bedankt voor de reactie Twang +1