PDA

View Full Version : Gitarist uit Sneek zoekt band e/o bandleden



Joost de Ruig
5 juli 2015, 19:23
Hi, na 20 jaar in bandjes te hebben gespeeld en een muzikale pauze van 5 jaar, wil ik graag weer in groepsverband muziek gaan maken. De vingers zijn nog wat roestig, maar daar wordt aan gewerkt ;-)
Muziekstijl: covers, blues, rock, pop. Ik zoek hetzij een leuke band, hetzij enthousiaste muzikanten om een bandje mee te beginnen.

Brad
19 juli 2015, 00:35
Wat dacht je van Cubase of een Akai MPC sequencer gecombineerd met een synth/sample module. Totale vrijheid zou ik zeggen. Maar als je echt samen wilt spelen moet het mogelijk zijn de juiste mensen te vinden. Hoe dan ook ik woon te ver van je af en speel niet graag met twee gitaristen in een band.

jutter
19 juli 2015, 11:15
Joost, heb je inmiddels al een bassist,drummer en zanger(es)? Want dan hou ik me aanbevolen!

arjanb01
19 juli 2015, 11:25
Als ik in de buurt zou wonen had je op me kunnen rekenen, maar ik denk dat ik dan eerst een inburgeringscursus en een Friese talencursus moeten volgen 😉

jutter
19 juli 2015, 12:43
Als ik in de buurt zou wonen had je op me kunnen rekenen, maar ik denk dat ik dan eerst een inburgeringscursus en een Friese talencursus moeten volgen ��

Wie weet Arjan zullen we ooit eens in dezelfde band spelen!

arjanb01
19 juli 2015, 12:47
Als je in de omgeving van Zwolle gaat wonen is die kans aanwezig ja....
Zou wel vet zijn maar voorlopig heb ik het druk genoeg met empire. We staan in de Benelux halve finale van de clash of the coverbands in Paradiso, Amsterdam op 10 of 11 januari 2016 😉

jutter
19 juli 2015, 12:48
Sodeknetter Arjan, lecker bezig!

arjanb01
19 juli 2015, 15:37
Ja goed he? Elke ronde als publiekswinnaar doorgegaan dus dat gaat lekker en je merkt dat we als band veel progressie boeken mede ook door de feedback die we krijgen van de jury. In oktober hebben we nog via de clash of the coverbands bandcoaching dus daar hebben we voor de toekomst alleen maar profijt van, erg leuk om te doen.

jutter
20 juli 2015, 13:17
Joost, helaas nog geen reactie van je ontvangen.

Joost de Ruig
20 juli 2015, 13:54
Joost, helaas nog geen reactie van je ontvangen.

Nope, geen reacties. Ga binnenkort ook maar eens een oproepje op MP zetten.
Dit topic leek even zijn eigen weg op te gaan, zijnde niet de mijne, haha.

Brad
29 juli 2015, 15:18
Hallo Joost,

Ondertussen alvast een beetje nummers schrijven. Of ben je niet van plan eigen werk te gaan spelen?

Groeten

Gearjunkie
29 juli 2015, 18:24
Joost, helaas nog geen reactie van je ontvangen.

Lees je wel goed Joost?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Joost de Ruig
29 juli 2015, 18:32
Lees je wel goed Joost?

Ik lees dat Jutter zich aanbevolen houdt als ik inmiddels een drummer, bassist en zanger(es) heb gevonden.
Daar heb ik toch antwoord op gegeven?

Joost de Ruig
29 juli 2015, 18:35
Hallo Joost,

Ondertussen alvast een beetje nummers schrijven. Of ben je niet van plan eigen werk te gaan spelen?

Groeten


Ik ben niet zo'n schrijver..... Heb wel wat muzikale ideetjes, maar nooit hele nummers. Sowieso niet echt gezegend met veel talent, maar met een beetje vlijt kom je soms ook tot aardig resultaat. Belangrijkste is dat ik er lol in heb.