PDA

View Full Version : GT-6 meerdere effecten gebruiken.



Oviv
16 juli 2003, 21:00
Ik probeer al tijden meerdere effecten die onder fx-2 zitten gelijktijdig te kunnen schakelen. Op de één of andere manier lukt het niet :???: . Ik weet dat je met de assigns meerdere effecten kan schakelen en dat lukt ook, zolang ze maar niet in dezelfde fx zitten.

Ik heb m'n pedalbend aan staan en daarbij wil ik dan ook de slicer gebruiken. Klopt het dat je per fx maar 1 effect kan inschakelen/gebruiken, of doe ik iets verkeerd?

Alle tips zijn welkom
Richard
www.ravivo.nl

Ic3gl0vE
17 juli 2003, 15:48
Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp. Maar je kunt niet 2 of meer effecten uit dezelfde groep tegelijk gebruiken. Dus bijvoorbeeld geen Harmonizer en GuitarSynth tegelijk. Zo is het tenminste op de Gt3 en ik heb er nooit iemand over gehoord dat het veranderd zou zijn.

Oviv
17 juli 2003, 20:07
Dat inderdaad wat ik bedoel, twee effecten gebruiken die in dezelfde groep staan. Ik begrijp dat het dus niet kan (helaas). Weet ik ieder geval dat het niet aan mij ligt dat ik het niet voor elkaar krijg.

Richard
www.ravivo.nl

Robs
20 juli 2003, 14:10
Kan inderdaad niet.... Was jij trouwens niet die dude van de gt6 site? Met alle respect, maar vind je dit niet een beetje domme vraag voor iemand die een eigen gt6 vragensite heeft? :???:

Ic3gl0vE
20 juli 2003, 21:55
Hij kan zelf toch ook niet alles weten?

Oviv
21 juli 2003, 15:44
Ja dat ben ik inderdaad. En nee ik vindt het geen domme vraag (want die bestaan toch niet) omdat ik ook niet alles weet. De informatie die op mijn site plaats komt niet alleen van mij af maar ook van andere. Dat is nou het mooie van internet (volgens mij); informatie uitwisselen met elkaar.

Richard
www.ravivo.nl