PDA

View Full Version : sleep_to_saturate is a genius



Grandma_Placenta
21 januari 2002, 16:57
HEEJ SLEEP, ik heb ff die nummers gedownload van je band, JEZUS NIET NORMAAL ECHT FANTASTISCH, ja ik meen t serieus, echt heel goed. heb je nog meer nummers????? oh en waar treden jullie allemaal op? je moet echt een keer hier naar uden komen in de pul, dat zou echt cool zijn.

Grandma_Placenta
21 januari 2002, 16:59
oja ttrouwens, wat voor distortionpedaal gebruik je op dat nummer "ending soon"?? Echt cool geluid namelijk

sleep_to_saturate
21 januari 2002, 18:00
:eek: huh.. waah. wat een verassing. Ik schrok me dood.

sleep_to_saturate
21 januari 2002, 18:06
Uhm tja.. bedankt voor de spontane reactie, altijd leuk om te horen, we hebben voorlopig geen optredens staan. We spelen meestal hier in Den Haag en omgeving. Maar als we een keer in de buurt van Uden spelen zal ik het wel even melden.

Het pedaaltje is trouwens gewoon een OD-2 van Boss. Met zeer veel treble. Ik vond het eigenlijk iets te heftig, want ik heb er ergens nog een effect aan toegevoegd bij het mixen.

PunKRules
23 januari 2002, 19:40
damnz die ending soon (zo heet ie tog) dies idd wel vet!

Dionyios
24 januari 2002, 00:10
hier wordt je wel nieuwsgierig van zeg

Grandma_Placenta
24 januari 2002, 09:58
IK ZEI TOCH! echt goeie muziek

dirkw83
4 februari 2002, 12:13
Hoe heet de band? En waar is het te downloaden? Ben benieuwd!

sleep_to_saturate
4 februari 2002, 12:56
De band is Footsweep.

hier is een linkje naar wat muziek:
http://footsweep.iuma.com

Hope you like it. :wink:

moretel
4 februari 2002, 14:02
Ik heb ze ook geprobeerd op te halen maar op het eind blijft het hangen enbn krijg ik de mp3 niet binnen ??

Als je in de regio speelt geef dan een seintje, Zoetermeer is niet ver. AL in de Paap gespeeld?

sleep_to_saturate
4 februari 2002, 14:37
Ja ik al van meerdere mensen gehoord dat ze vaak problemen hebben met het downloaden. Maar ja ik weet verder niet wat het is. ?
In de Paap hebben we nog niet gespeeld, gaan we wel proberen. Volgende week een demootje sturen. En dan nog eens 20 keer bellen of ze 's willen luisteren. hehe :wink:

moretel
4 februari 2002, 21:52
Ik heb laatst ook een demotje daar achter gelaten. Toen de Paap pas opende (al weer ruim 20 jaar geleden) was het onze stamkroeg.
Lijkt me wel gaaf om daar 20 jaar later eens te spelen. Hopelijk houd onze band het zolang vol, het rommelt aardig. Eigenlijk moeten de vrouwen eruit, gezeik altijd van die vrouwen.
Ik zit thuis ook alleen maar met vrouwen oopgescheept (3 tieners). Dus als ik ga spelen liever niet nog meer :smile:

dirkw83
7 februari 2002, 11:18
Nou, cool voor je! Leuk om te zeggen dat ik een artiest ken die ik op een forum heb gezien in zijn jongere jaren :smile:
Heb het ding nog niet geluisterd maar gaat het zeker doen.
enne..footsweep? Soms te veel Mortal Kombat gespeeld ? :smile:

Kitaarhiero
7 februari 2002, 18:16
Relaxde muziek wel STS... doet me een beetje denken aan Placebo... maar dan anders :razz:

dirkw83
8 februari 2002, 11:17
Placebo...oh ja, dat is op zich wel grappig. Zoek het verband; placebo, grandma_placenta, waar gaat het naar toe :smile: ?

Dila
8 februari 2002, 16:03
ending soon is zeker wel een vet nummer, ik luister m vaak ff tis echt een cool liedje

sleep_to_saturate
11 februari 2002, 13:14
Tja over de bandnaam footsweep:
Het slaat op niks eigenlijk, we moesten een bandnaam hebben en zochten er een die nooit door iemand gebruikt was. Dan kom je al gauw met 2 woorden aan elkaar plakken.
Net zoiets als silverchair of soundgarden.
Maar uiteindelijk zijn we wel blij met de naam. Het is ontstaan uit het nummer "Loser" van beck. Je ziet heel vaak bandnamen van: "The Amazing blablas" ofzo. Dit is meer zoiets van wij zijn "voetveeg" hehe. Loop maar over ons heen.

sleep_to_saturate
11 februari 2002, 13:16
Op 2002-02-07 17:16, schreef Kitaarhiero:
Relaxde muziek wel STS... doet me een beetje denken aan Placebo... maar dan anders :razz:


Ja kan wel een beetje kloppen, ik neig bij het zingen van dat nummer m'n placebo-stem te gebruiken. :smile: hehe.

steeph
13 februari 2002, 12:54
placebo? neeeeeeee...dat zeker niet!!! meer een beetje nirvana achtig, maar persoonlijk zou ik wel wat meer variatie verwachten in de muziek (zang en gitaarspel) maar das natuurlijk zeer persoonlijk.

sleep_to_saturate
13 februari 2002, 13:52
Ja dit zijn ongeveer onze 2 commercieelste nummers qua herkenningsgehalte.
Eigenlijk zijn onze meeste nummers wat complexer en gevarieerder. Maar ja op een demo moet je toch je simpelste nummers kwijt.