PDA

View Full Version : iemand ervaring met een Fender Sonoran?



Mrsnoekie
22 juni 2015, 20:01
beste forum vrinden,

ik heb op het moment een leengitaar om de kneepjes van het vak te leren, maar ik wil graag zelf een gitaar kopen na wat zoeken naar roundbacks van Ovation viel mijn oog op de Fender Sonoran SCE surf green editie.

heel wat anders maar ik was meteen verkocht, zijn er mensen die zelf een Fender Sonoran hebben of weten of het wat is !

alvast dank!

Muzikale groet!

Rizz
22 juni 2015, 20:09
Geen onaardige gitaren, maar proberen! Wat ik leuk vind, enz....

Vraag jezelf wel af waarom je een gitaar met versterking kiest, je betaald voor een matige versterking (in deze prijsklasse) en krijgt dus in verhouding minder gitaar. Als het niet persé nodig is, zou ik het persoonlijk niet doen. Mocht je ooit gaan optreden of je hebt versterking nodig, kies dan voor een aftermarket iets. (goed = ws. net zo duur als deze gitaar zelf..)

Mrsnoekie
22 juni 2015, 20:25
maar het is gewoon een beginners gitaar sommige vrienden van mij zijn begonnen op een gitaar van onder de 100 incl ingebouwde versterker, dit klinkt dan toch wel beter mag ik hopen :P

en kan je het element later nog vervangen?

Rizz
22 juni 2015, 20:38
Tuurlijk, en als je 'm wilt om z'n uiterlijk, vooral doen, er zijn maar weinig Sonoran's zonder versterking. Maar koop 'm niet alleen om z'n uiterlijk, speel er ook 's op.. Straks vind je het heulemaal niets...

Ik ben verwend en zou er geen genoegen mee nemen, maar ben ook al iets langer bezig en heb andere wensen. Lastig om dan buiten je eigen standaard te kijken. Belangrijker is dat jij iets koopt wat naar jouw zin, niveau en budget is.. Dan is dit zeker niet onaardig. Heb er wel 's op gespeeld en dat viel niet tegen..

Elementen kunnen altijd vervangen worden...