PDA

View Full Version : Ik denk ik zeg het ff...



hoofd
16 juli 2003, 18:13
Marcus Miller in Paradiso te Amsterdam, 3 november. Check www.paradiso.nl voor meer info.

Fred at the Bass
16 juli 2003, 18:23
Marcus Miller op de gentse feesten...

http://www.bluenotefestival.com/

bassopotmus
16 juli 2003, 18:49
woei..Gaan er meer lui naar paradiso?

Clunk
16 juli 2003, 20:28
woah, shit... DAAR HEB IK ZIN IN!

ik moet kaarten kopen :D

Jeremy B.
16 juli 2003, 20:34
jah ik ga ook ff kaartje halen hoor :-D

basswasp
16 juli 2003, 21:35
Haha, ik heb 'm twee weken geleden gezien in Groningen (Swingin' Groningen)... en 't was gratis :D
Toch even kijken of ik nog een keer kan in bijvoorbeeld Paradiso, lijkt me weer te gek worden.

Ondertussen nog maar eens luisteren naar M Squared en The Ozell Tapes...

De Teng
17 juli 2003, 09:55
Ozell Tapes is mooi he? Heb je Live and More ook? Zit een heel mooi stuk fretless in!

Jeremy B.
17 juli 2003, 11:23
Ben Harper speelt ook binnenkort in Paradiso... ik weet niet of jullie die bassist kennen? Juan Nelson.. een dikke neger met een vette groove... ik heb ze 2 jaar gelden op North Sea Jazz gezien en da's ook wel te gek hoor!!!

ze spelen op dinsdag 14 oktober in Paradiso!

J. :roll:

Jeremy B.
17 juli 2003, 11:24
ow.. en ik zie net dat 't al uitverkocht is :-(


Marcus Miller gaat trouwens a.s. zaterdag (19 juli) in de voorverkoop dus wees er wel snel bij als je er heen wilt!

J.

basswasp
18 juli 2003, 16:38
Ozell Tapes is mooi he? Heb je Live and More ook? Zit een heel mooi stuk fretless in!
Nee, maar ik wordt een steeds grotere fan van deze man. De andere cd's zullen er ook wel aankomen :)

Jeremy B.
18 juli 2003, 18:28
Kweenie... maar misschien ben ik de enige die vind dat z'n muziek zo langzamerhand een beetje gaat vervelen??? Ik luister er nu een jaar of 5 naar en heb z'n truukje nu wel gehoord hoor!

J.

ps... z'n feel blijft wel te gek en z'n timing is subliem!!!

Lize
18 juli 2003, 19:23
Klopt Jeremy, dat heb ik ook een beetje. Vijf jaar geleden was Marcus mijn grote held, ben zelfs voor het eerst naar North Sea Jazz gegaan omdat hij daar speelde (heeft wel een fijne verslaving opgeleverd :)) Ik vind het nog steeds wel heel gaaf wat hij doet, maar de laatste 2 jaar ben ik niet meer naar hem gaan kijken op NSJ, inderdaad, ik weet het nu wel zo'n beetje. Maar cd's als Live&More en Tales blijven wel te gek.

basswasp
18 juli 2003, 20:02
Dan weet ik ook waar ik over 5 jaar aan toe ben :)

De Teng
18 juli 2003, 20:07
Kan helemaal met Jeremy en Lize meegaan, na hem eenmaal live gehoord te hebben denk je over de helft... 'nou weten we het wel hoor, aapje heeft zijn kunstje vertoond, maar nu ff gewoon ok?' Hij slapt teveel de laatste tijd heb ik het idee, ik kan het juist zo waarderen als hij gewoon aan picking doet, terwijl hij dat zo weinig doet. :(

(overigens is aapje niet discriminerend bedoeld, voor alle duidelijkheid)