PDA

View Full Version : Hernieuwde kennismaking



Bricker
17 juni 2015, 13:32
Dag heren,

Hier is Braker, Bricker weer. Het is tijd om mijn volgende stap te zetten. Dank dat jullie nog even doorgekwekt hebben na mijn laatste post op het bewuste topic. Dank dat jullie van jezelf niet alleen sitting ducks hebben gemaakt door steeds te happen maar ik heb nu ook zo'n beetje alle mensen van de kliek in kaart.
Al die mensen op dat topic komen op mijn negeerlijst te staan met uitzondering van Zonno en Monroe. Zo kan ik in het vervolg rustig ook op dat deel van het forum van gedachte wisselen met geschikte figuren eventueel aangevuld met positieve humor.

Groeten van Bricker vanuit de patientenafdeling

Monroe
18 juni 2015, 04:41
Geachte heer Bricker,

Ik nam het in het begin van het bewuste topic voor u op, omdat ik het idd niet erg opbouwend vond hoe er gereageerd werd. Ik heb daarna verder gelezen en uw reacties daarop ook weer gelezen. Het komt er in het kort op neer dat ik het erg jammer vind, dat je er er zo op ingegaan bent. Sterker nog daarna jezelf belachelijk hebt gemaakt. De eerste keer dat je mijn naam noemde om me te bedanken vond ik dat al storend. Ik hou niet van name callers, maar nu je dat nu weer doet en dan zelfs in je voorstel topic. Daar kots ik een beetje van in mijn mond. Wat een koekwaus! Laat mij er lekker buiten. Succes!

Woml
18 juni 2015, 09:02
Al die mensen op dat topic? Dan neem ik aan dat ik daar ook bij hoor. Beetje overtrokken reactie, lijkt me. Van mijn welgeteld drie posts bevatte de laatste inderdaad een lichte vorm van sarcasme, voornamelijk omdat dat topic toen al tot vervelens toe was ontspoord, en ik vond dat TS een beetje in herhaling begon te vallen.
Maar goed, het is ook wel wat veel gevraagd om al die bijdragen nuchter te beoordelen, als je kennelijk zo snel op de kast zit.

Geen idee trouwens waarom ik dit hier eigenlijk aan het intikken ben, ik word toch genegeerd ;)


En het mooiste is nog: ik denk dat meneer Bricker nu het idee heeft dat hij hiermee iedereen nogmaals goed op zijn nummer heeft gezet. OK, we staan met z'n allen op zijn negeerlijst. Dat zal ons leren... :???:

D3nnis
18 juni 2015, 09:10
OK, we staan met z'n allen op zijn negeerlijst.

De grootste familie van Nederland?

Tabula Rasa
18 juni 2015, 09:22
Voor hem het kleinste forum van nederland.

Tupelo
18 juni 2015, 09:56
Een Jazzmaster lijkt natuurlijk op een Jaguar, ik ben zelf regelmatig in de war in ieder geval, welke van de twee nu eigenlijk 24 is.
Ik kan me voorstellen, zelfs voor een verkoper, in een tijd waarin je niet even snel internet kunt raadplegen, dat je in volle overtuiging de vergissing maakt een Jazzmaster aan te bieden als 24 scale.
Overigens vind ik het verschil tussen 24.75 & 25.5 een eerste ogenblijk nauwelijks opvallen, pas na langdurig spelen valt dat op.
Ik val trouwens eerder over radius dan scale length.
Toch 24 op 25.5 is wel significant merkbaar voor mij, en prettig.
Maar goed, de verkoper kan je ook hebben willen naaien, daar is het een verkoper voor, dat doen ze, verkopers.
En weinig weten doen ze vaak ook.
De mannetjes bij de BCC weten vaak ook niet meer over hun producten te vertellen, dan dat je zelf op de kaartjes bij een wasmachine net gelezen hebt.
Wellicht is het te laat voor goed advies, maar laat jezelf wat minder meeslepen door je rechtvaardigheidsgevoel.
Misschien heb je gelijk, misschien niet ?
Wat doet het er toe ?
Het is een forum, op internet, met een zooi idioten, allemaal triviaal toch ?
Beetje zelfhumor, relativeren, en een volgende keer is iemand anders de lul.
Normale gang van zaken hier.
Bij gratie dat jij niet "loslaat" gaat dit draadje door. :)

Dreverhaven
18 juni 2015, 12:19
Het heeft geen zin Tupo.

http://www.stainlesssteel-manufacturers.com/photo/pt992955-custom_3mm_standard_astm_a36_hrc_hot_rolled_q235_s tainless_steel_plate_coil.jpg

Bricker
18 juni 2015, 12:20
@Tupelo (de rest staat op mijn negeerlijst)
Ja je hebt wel gelijk joh. Maar er word mij verweten dat ik overdreven emotioneel reageer op iets onbenulligs. Terwijl ik gewoon even op volwassen manier van gedachten wilde wisselen met andere gitaristen over dergelijke ervaringen. Ook verbaasde het mij dat sommigen met open mond naar sommige van mijn reacties hebben gekeken.
We leven niet meer in de tijd van Wim Kan joh. Diverse cabaretiers van nu zeggen nog veel grovere dingen. Je weet zelf wel wie dat zijn. Je zal gemerkt hebben dat in topics waarin mensen zich een beetje fatsoenlijk opstellen ik mij ook fatsoenlijk opstel.

Dat ik even alle remmen los heb gegooid heeft een reden. Jij ziet ook wel dat er hier mensen zijn die er een pervers genoegen op na houden om mensen zonder aanziens des persoons in de zeik te zetten. En dan niet één keer maar herhaaldelijk tot kotsens toe. Ik ben altijd iemand geweest die vanaf het schoolplein af zich afgezet heeft tegen dat soort figuren. Het heeft mij een hoop bloedneuzen en blauwe ogen gekost. Maar het is het waard geweest.

Groeten

Dreverhaven
18 juni 2015, 12:24
Ik kan me wel voorstellen dat ze je goed in elkaar getikt hebben vroeger.

FNaRK
18 juni 2015, 12:24
Ik ben altijd iemand geweest die vanaf het schoolplein af zich afgezet heeft tegen dat soort figuren. Het heeft mij een hoop bloedneuzen en blauwe ogen gekost. Maar het is het waard geweest.



waarschijnlijk ben je iets te vaak op je hoofd geslagen en heb je daar een permanente hersenbeschadiging aan overgehouden ?
Dat zou je compleet debiele / infantiele gedrag kunnen verklaren ?

guhlenn
18 juni 2015, 12:34
waarschijnlijk ben je iets te vaak op je hoofd geslagen en heb je daar een permanente hersenbeschadiging aan overgehouden ?
Dat zou je compleet debiele / infantiele gedrag kunnen verklaren ?

Zeg, wil je de debielen en infantielen niet op een hoop gooien? :)

tommus42
18 juni 2015, 12:35
Er zijn verschillende pilletjes die werken bij paranoide gevoelens, misschien een homeopathische dosis ervan proberen:soinnocent:. Sterkte.

Pepe
18 juni 2015, 13:15
Welkom!
Ik zou zeggen, stel vragen als je die hebt.
Af en toe zit er een grapjas tussen maar niks van aantrekken!
Het is 1 warm bad, dit forum. Veel plezier.

MikeD
18 juni 2015, 13:28
ja welkom en probeer het eens met een schone lei.... oftewel laat je niet op de kast jagen wanneer je niet meteen de reacties ontmoet waar je op had gehoopt.... er zitten nu eenmaal veel types hier met sterke meningen en overtuigingen en soms lijkt het hier op een slangenkuil.. leer dus blazen op je fakirsfluitje.... hoe harder je gaat razen en tieren des te minder serieus word je doorgaans door de gevestigde orde genomen....is niet alleen hier op dit forum zo..... zal je de voorbeelden besparen...