PDA

View Full Version : Afstellen



elehmann
14 juni 2015, 21:49
Hi,

Ik heb een Blade R2 die afgesteld moet worden.
Ik zoek een betrouwbaar adres niet te ver van Aalsmeer.
Wie weet raad?

Grt,

Eko

D3nnis
14 juni 2015, 23:35
Eleveld, in Vianen, www.jweleveld.nl

elehmann
15 juni 2015, 08:06
Bedankt. Ziet er goed uit.

JVGM-music
15 juni 2015, 08:49
Eleveld, in Vianen, www.jweleveld.nl

Leuke prijslijst!

D3nnis
15 juni 2015, 08:55
Hehehe, ja, alles "poa". Als dat bij huizen die te koop staan vermeld staat, hoef ik meestal niet te informeren want dan kan ik het toch niet betalen :)
Maar ik ga ervan uit dat dat hier niet zo is.
Ben in zijn shop in Vianen nog nooit geweest, wel in zijn Shop in Tegelen toen ie daar nog zat. Aardige vent, en vakman.

motorhan
15 juni 2015, 12:10
Beetje raar toch, er staat klik op prijslijst, maar er wordt geen enkele bedrag getoond en dan wel een opmerking prijzen zijn excl BTW hopelijk is ie als gitaar reparateur beter dan zijn site.

Het zou een stuk duidelijker zijn als er een prijsindicatie staat, nu weet je dus helemaal niks.

elehmann
15 juni 2015, 20:02
Mee eens. Is idd een beetje raar.

Rizz
15 juni 2015, 21:07
Ff belluh en je weet meer.. Misschien istie wel meer van persoonlijk contact..

dunhill1
15 juni 2015, 22:36
Stijlvorm in Hilversum kan ik van harte aanbevelen.
Kijk even op z'n site.
Gerard heeft gouden handen en is ook nog eens een ongelofelijk aardige kerel.
Bij jou vandaan klein half uurtje rijden.

D3nnis
15 juni 2015, 22:51
Beetje raar toch, er staat klik op prijslijst, maar er wordt geen enkele bedrag getoond en dan wel een opmerking prijzen zijn excl BTW


Ik zou de prijslijst ook niet genoemd hebben als ik er niks op zou zetten inderdaad, maar ja.
Verder wel een geschikte man hoor.

munkie
17 juni 2015, 17:15
Het is niet naast de deur voor de meeste mensen, voor mij wel. Net een Gyspy gitaar door Heins in Sneek laten afstellen. Of afstellen, er moest wel meer gebeuren, wat hout onder de brug lijmen, rond het gat voor de stelpen juist wat hout weghalen. Keurig werk geleverd voor 6 tientjes. Zat wel meer dan een uur werk in schat ik.