PDA

View Full Version : Future G : To Be Heard...



Predator
16 juli 2003, 16:52
Over een tijdje is het zover.. Ik post het maar alvast, check het maar alvast zou ik zeggen. Eind Augustus zal het af zijn, nu moet er nog veel aan gedaan worden maar ik ben op fuckantie dusseh..

www.future-g.tk

Barret Wallace
16 juli 2003, 17:40
Fawaka brada het is lauw geworden mang 8-)

Mie no kang ip you mang :(

mie go nanga vakantie 16 augustus... :cool:



:-D :-D :-D

Predator
16 juli 2003, 22:24
:o Foda-se puto.. Tu tambem tas sempre a fazer merdas! Que diz isso? "Mie no kang ip you mang." Eu nao percebo essa merda caralho :evil: .

Barret Wallace
17 juli 2003, 08:49
jij komt de 16e terug... de 16e ga ik precies weer weg :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Predator
18 juli 2003, 01:24
Brada... HOE KUN JIJ DE 16e WEGGAAN!? De 20e begint school al ofsow.. Ga je 4 dagen naar Egypte?

Barret Wallace
18 juli 2003, 10:20
nee alles is geregeld ik ben 2 weken weg

Predator
18 juli 2003, 15:48
Okay a bung mie brada.. Dan zie ik je in September wel :D .

Predator
4 september 2003, 16:36
De site is er dan eindelijk! Al is het dan nog niet helemaal af, we hebben eindelijk een artiestenpagina en een enorme songlist!

Check it out! www.future-g.tk

slayurrr
4 september 2003, 17:50
leuke site, wie is die hanban eigenlijk? hij heb sisters van vai iniedergeval heel mooi gecovert

Predator
5 september 2003, 15:29
Kijk! Dat is nou een mooi voorbeeld van waar deze site om draait man! Check zijn bio maar, zie waar hij vandaan komt. Binnenkort komt er meer info op de bio's, o.a. waar Future-G de artiest ontdekt heeft (in Hanban's geval op www.jemsite.com) en zijn eigen site, etc...

Hij is inderdaad heel goed, jammer genoeg covert hij alleenmaar. Bedankt voor je comments!

Swan
6 september 2003, 12:31
http://home.planet.nl/~vloot012/futureg/Shakeel5.jpg
:-D
oh en niet liegen bij je gear heh ;)

verder wel leuke site ja, t menuutje is cool!
zijn de gitaristen trouwens beperkt tot n bepaald soort stijlen of niet?

Predator
6 september 2003, 14:46
De gitaristen zijn TOTAAL NIET beperkt tot een bepaalde stijl, of genre.. Whatever. In de lijst van mensen die ik nog wil vragen staan nog wat blues gitaristen, klassieke en eigenlijk wil ik nog bassisten erbij maar daarover wordt nog geargued. Tot nu toe hebben we inderdaad nog veel rock en shred op Hanban na die blues gitarist is. Sommige mensen die ik wil vragen zitten ook op dit forum! :wink:

Jah, ik moet Shikaka's bio nog aanpassen.. Het geluid was zo goed dat ik uiteindelijk wel geloofde dat het een Savage kon zijn, maar ik had er nog steeds geen twijfel over dat het ook een V-Amp 2 had kunnen zijn. Zoals ik al zei, het lijkt sprekend op 1 van mijn presets!

Binnenkort is de site af, dan spreekt alles wat meer voor zich, until then.. STAY IN TUNE!