PDA

View Full Version : Niet integere verkoper



Pagina's : [1] 2

Bricker
12 juni 2015, 12:57
Dag mensen,

Ik ga geen namen noemen maar ik heb bij een muziekwinkel eens iets heel mafs meegemaakt. Ik was toen op zoek naar een Fenderachtige gitaar met een korte mensuur (dit was voordat Fender en Squier met allerlei varianten van de Jaguar en Mustang kwamen).
Ik wilde het liefst een 24'' mensuur maar een 24.75'' mensuur (Gibson) vond ik ook wel goed. Hij had op dat moment weinig 24'' gitaren hangen en die hij wel had hangen ontstemde heel snel.

Toen zei hij tegen mij, ik heb nog wel een Fender Jazzmaster voor je, die heeft een 24.75'' Gibson mensuur. Nou had ik mij niet afdoende in de Jazzmaster verdiept en ging er dus vanuit dat het zo was. Gelukkig heb ik besloten er nog even over na te denken. Toen ik thuis kwam en via internet erachter kwam dat die Jazzmaster gewoon een lange mensuur heeft van 25.5 inch was ik behoorlijk pissig.

Ik weet dat die man veel ervaring heeft met gitaren en moet dus geweten hebben dat die Jazzmaster helemaal geen korte schaal heeft. Misschien dacht hij, die gast gaat het thuis toch niet controleren, die kan ik wel in de zeik nemen.
Ik heb begrip voor het feit dat een winkelier moet overleven. Maar dit soort praktijken kunnen dus echt niet. Heeft iemand van jullie weleens zoiets meegemaakt?

zjanke
12 juni 2015, 13:02
Nou zeg, poepoe wat een probleem... Je pakt die gitaar uit het rek en voelt toch dat de mensuur niet past bij het automatisme waarmee je op de juiste plek zit bij een akkoordenwisseling?
vervolgens zeg je tegen de beste man dat hij zich waarschijnlijk vergist omdat de mensuur van desbetreffende gitaar toch echt anders aanvoelt...
Hij dwingt je toch niet om het ding te kopen?

(Ik vraag me ook af waarom je zijn integeriteit in twijfel trekt)

Pepe
12 juni 2015, 13:08
Ja, hij is sterk.
Zo heb ik ook wel eens wat meegemaakt. Ik weet niet meer precies wat maar ik weet nog dat ik dacht, nou nou, sjonge sjonge...
Misschien kom ik er zo nog op.

Tunes
12 juni 2015, 13:13
Ja maar, ja maar zo'n man maakt toch zeker geen fouten !!!!!!!!


















En nu weer snel terug naar de studio !

Bricker
12 juni 2015, 13:13
Nou hij probeert me anders wel, mij dat ding onder valse voorwendselen te verkopen. Hij dicht die gitaar bewust een bepaalde eigenschap toe die hij niet heeft om mij over de streep te trekken. Foute boel dus!

Niet integer!

HaroldA
12 juni 2015, 13:29
Wat een gezeik. Ga je schamen.

Hotpepper01
12 juni 2015, 13:39
So what? Niks gekocht. Je hebt alleen iets te horen gekregen wat niet correct is. Ach, en thuis moest je het zelf ook eerst opzoeken, anders had je die "niet integere" verkoper ongetwijfeld ter plekke direct lik op stuk gegeven.

Lexvandoef
12 juni 2015, 13:50
Whahahaha wat een slap gezeur zeg :seriousf:

Misschien maakt die verkoper oprecht een vergissing, ze horen er inderdaad veel vanaf te weten maar misschien werkt hij daar net ofzo. Paranoia all over de place, ik zou der bij neer vallen en janken.:soinnocent:

sideburns
12 juni 2015, 14:21
Ja, ik heb ook een keer iets heel vervelends meegemaakt, koop een electronisch slagwerk en wil betalen, word ik er door de verkoper op geatendeerd dat ik nog gratis een kruk en een monitor mocht meenemen, ze hadden een actie waar ik niets van wist.

zjanke
12 juni 2015, 14:25
Nou hij probeert me anders wel, mij dat ding onder valse voorwendselen te verkopen. Hij dicht die gitaar bewust een bepaalde eigenschap toe die hij niet heeft om mij over de streep te trekken. Foute boel dus!

Niet integer!
Hij probeert je het ding niet onder valse voorwendselen te verkopen, hij maakt een foutje...

Misschien dacht hij, die gast gaat het thuis toch niet controleren, die kan ik wel in de zeik nemen.

Dit klink nogal paranoide...

jutter
12 juni 2015, 14:27
Heb je de politie er al bijgehaald?

HaroldA
12 juni 2015, 14:28
Ja, ik heb ook een keer iets heel vervelends meegemaakt, koop een electronisch slagwerk en wil betalen, word ik er door de verkoper op geatendeerd dat ik nog gratis een kruk en een monitor mocht meenemen, ze hadden een actie waar ik niets van wist.

Niet integer!

Bricker
12 juni 2015, 15:05
Hij probeert je het ding niet onder valse voorwendselen te verkopen, hij maakt een foutje...

Dit klink nogal paranoide...

Nou nee, die man is de eigenaar van de zaak en geen onervaren verkoper. Verder was hij op dat moment al rond de vijftig. Hij repareerde op dat moment al dertig jaar gitaren en weet alles van alle Fender en Gibson modellen. Hier was duidelijk sprake van opzet.

Of ik de politie al heb gebeld? Als ik die gitaar inderdaad had gekocht en er thuis achter was gekomen dat ik de zeik was genomen dan was ik eerst terug gegaan en had ik mijn geld teruggevraagd. Als hij dat had geweigerd dan had ik inderdaad de politie ingeschakeld of andere stappen ondernomen.

Ik verbaas mij overigens over sommige reacties. Ik heb het idee dat sommigen hier zelf een zaak hebben of zelf verkoper zijn(geweest). En ook heb ik het idee dat sommigen van dezen zich enigszins aangesproken voelen..........

HaroldA
12 juni 2015, 15:09
Heeft hij ook gelogen over de kleur? Of was hij daar wel eerlijk in?

D3nnis
12 juni 2015, 15:13
Toch lijkt het me wel wat om eens een dagje customshop gibsons te gaan testen, en als de verkoper dan na de hele dag mij over de vloer gehad te hebben eindelijk zwaar geïrriteerd hoopt dat ik nog wat koop, zo 10 minuten na sluitingstijd, alleen van me te horen krijgt "ja leuke gitaren, maar die mensuur hé" :D

Maar wat ik niet snap, als je specifiek naar een bepaalde mensuur zoekt dan merk je dat toch door erop te spelen, wat bij een andere mensuur dan niet goed voelt?
Anders gezegd, je test een gitaar. Geluid goed, gevoel goed, dan is het toch goed? Ik ben weleens op zoek geweest naar een bepaalde soort gitaar, maar nog nooit naar een "maakt niet uit wat voor gitaar als de mensuur maar [vul zelf in] is. Hoe doen jullie dat?

Bricker
12 juni 2015, 15:14
Oei oei Harold. Jij voelt je nog het meest aangesproken geloof ik. Wie de schoen past trekke hem aan.

Thiez
12 juni 2015, 15:19
Heeft niks te maken met aangesproken voelen Bricker, heeft gewoon te maken met je idiote post.....

Sowieso, koop je een gitaar op specs of koop je een gitaar omdat hij lekker speelt? Wat als de verkoper had gezegd: "ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken, maar vermoedelijk is de mensuur .....mm"? Dan was het wel goed geweest natuurlijk.

Als je toch zo ontzettend veel waarde steld aan specs moet je het niet aan de verkoper vragen, dan moet je het zelf opzoeken op de site van de fabrikant.

HaroldA
12 juni 2015, 15:22
Als je toch zo ontzettend veel waarde steld aan specs moet je het niet aan de verkoper vragen, dan moet je het zelf opzoeken op de site van de fabrikant.

Dat, of naar de politie gaan. Die zijn altijd heel blij met dit soort aangiftes.

Tabula Rasa
12 juni 2015, 15:32
Jankbal. Had je maar research moeten doen.

Bricker
12 juni 2015, 15:49
@Thiez

Ik snap dus niet waarom je mijn post zo idioot vind. Ik heb kleine handen en omdat ik in het verleden altijd op een 24'' gitaar heb gespeeld (Piet Visser custom made strat 24'') was ik nu op zoek naar een Jaguar of een Mustang. Ik heb overigens ook een Amerikaanse strat gehad maar daar kon ik veel minder goed op uit de voeten door de langere mensuur.

Zo duidelijk?

Die verkoper had dus maar één Mustang hangen maar die ontstemde zeer snel. Toen ik inderdaad die Jazzmaster ging uitproberen vond ik hem inderdaad nogal moeilijk spelen. Ik voelde toen al een beetje nattigheid. Maar omdat ik al eens een Fender Tornado van een kennis in mijn handen heb gehad die ondanks zijn 24.75 inch mensuur toch nogal klompig aanvoelde dacht ik dat zal bij de Jazzmaster ook wel het geval zijn.
Maar dat is allemaal niet zo relevant. Het gaat om het feit dat een verkoper je iets onder valse voorwendselen je iets probeert aan te smeren.

Wil je nog een ander voorbeeld? Een verkoper van een andere zaak liet mij een multi-effect apparaat zien die hij net binnen had. Ik was op de hoogte van dat apparaat door diverse recensies die er over gelezen had. Ook Roland Europe heb ik gebeld over de mogelijkheden.
Ik vertelde hem dat ik geen interesse had omdat de effecten in dat apparaat niet stereo waren en daar was ik wel naar op zoek. Toen zei hij met droge ogen dat de effecten wel stereo waren, en voegde er aan toe, kijk maar het apparaat heeft 2 uitgangen........
Alsof dat wil zeggen dat de effecten ook stereo zijn.

Ik wil alleen maar zeggen dat het goed is om als gitaristen/consumenten dit soort ervaringen te delen. Om te zorgen dat we op ons hoede blijven. Heeft niks met paranoia te maken.

HaroldA
12 juni 2015, 15:51
Heb je een typenummer van dat multi effect voor ons?

Bricker
12 juni 2015, 15:57
Jankbal. Had je maar research moeten doen.

Ja natuurlijk jongen. Ik moet voor het geval dat ik in de zeik word genomen eerst alle gitaren met hun specs gaan bestuderen. Ik ben helderziend dus kan van te voren weten dat de verkoper mij een Jazzmaster zal proberen aan te smeren. Hoe kon ik zo dom zijn om niet eerst even research te doen naar de Jazzmaster. stom, stom ,stom!!!!!

Een beetje domme opmerking van je. Of ben jij ook zelf een verkoper?

Bricker
12 juni 2015, 16:08
Heb je een typenummer van dat multi effect voor ons?

Ja hoor. Het ging om de Boss Me-5. De eerste floorprocessor van Boss. Allemaal mono effecten ondanks de twee uitgangen.

D3nnis
12 juni 2015, 16:11
Eerlijk gezegd ben ik het wél een heel eind met Bricker eens.
Het gaat mij te ver om veel verkopers niet integer en bij wijze van "ze belazeren je waar je bij staat" te noemen, maar heb bij veel verkopers, ook in de "echte" speciaalzaken, regelmatig het idee dat ze gewoon echt geen idee hebben. Gewoon niet beter weten. Ook verkopers waar ik best een hoge pet van op heb/had.
Ik nuanceer het meestal alleen, het is niet alleen maar onwil, ze kunnen niet alles weten, plus een beetje dat ze de rotzooi die ze in huis hebben ook kwijt moeten zien te raken.

HaroldA
12 juni 2015, 16:15
Ja hoor. Het ging om de Boss Me-5. De eerste floorprocessor van Boss.

... je hebt nog steeds slapeloze nachten over de informatie die je gekregen hebt over Boss' eerste multi-effect ... uit 1988?!? :eek:

Woml
12 juni 2015, 16:23
Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om van tevoren van alle gitaren alle specs uit te zoeken. En ik kan me ook voorstellen dat een verkoper uit zijn hoofd alle specs van alle gitaren niet altijd goed ophoest.

Tsja, als je inderdaad zo zwaar tilt aan de juiste mensuur, en je weet zeker dat je nooit ofte nimmer fatsoenlijk op een gitaar kunt spelen als hij niet de juiste mensuur heeft, dan lijkt het me het handigst om de mensuur gewoon bij elke gitaar die je oppakt fysiek te controleren. Ik heb vrijwel altijd een rolcentimeter en een schuifmaat in mijn binnenzak, gewoon voor het geval dat...

D3nnis
12 juni 2015, 16:31
Altijd een schuifmaat bij Woml? Wow...

Bricker
12 juni 2015, 16:34
... je hebt nog steeds slapeloze nachten over de informatie die je gekregen hebt over Boss' eerste multi-effect ... uit 1988?!? :eek:

Nou ik lig er gelukkig niet wakker van. Ik had ook nooit verwacht dat mijn post zo'n impact zou hebben. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat het bij bepaalde mensen een bepaald schuldgevoel opwekt.

Ik had eerlijk gezegd eerder reacties verwacht als: Wat een belachelijk gedrag van die verkoper. Gelukkig ben je er niet bent ingetuind. We moeten ons niet laten inpakken door dat soort gasten.

HaroldA
12 juni 2015, 16:34
Ik heb vrijwel altijd een rolcentimeter en een schuifmaat in mijn binnenzak, gewoon voor het geval dat...

... ook een weegschaal om in een restaurant de 200gr biefstuk te wegen? Het zal er maar eens 10gr er onder, of nog erger: er boven uitkomen!

Woml
12 juni 2015, 16:34
Een kleintje, maar toch... Je had ze moeten zien kijken toen ze zich hier op het werk afvroegen of twee balletjes van het tafelvoetbalspel net verschillende diameters hadden :D

beruk
12 juni 2015, 16:37
De vent maakt een foutje, nou en? Bevalt je aankoop niet, terug brengen en klaar. Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe mensuur lengte klompig kan aanvoelen?

Bricker
12 juni 2015, 16:43
De vent maakt een foutje, nou en? Bevalt je aankoop niet, terug brengen en klaar. Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe mensuur lengte klompig kan aanvoelen?

Als een hals een kortere mensuur heeft kan hij voor iemand met kleine handen toch lastig te bespelen zijn. Dat komt dan omdat de hals erg breed is en omdat de hals erg dik is.

En nogmaals hij maakte geen foutje. Iemand met zijn achtergrond verzint niet dat een Jazzmaster een Gibson mensuur heeft terwijl dat niet zo is. Als je zoiets oppert dan weet je zeker dat het zo is of liever gezegd je weet zeker dat het niet zo is. of zo iemand moet er op zijn minst aan twijfelen.
Trouwens een onervaren leek zou zoiets zowiezo niet opperen.

Bricker
12 juni 2015, 16:48
... ook een weegschaal om in een restaurant de 200gr biefstuk te wegen? Het zal er maar eens 10gr er onder, of nog erger: er boven uitkomen!

A ha, jij bent iemand die het niks uitmaakt. Een gitaar is een gitaar. Een stuk vlees is een stuk vlees. Jij neemt er genoegen mee als je een lende lap aangesmeerd word terwijl je een biefstuk hebt besteld. En dat gebeurt hoor. Dat heb ik uit de eerste hand van een restaurantmedewerker uit Amsterdam.

HaroldA
12 juni 2015, 16:57
Dat komt dan omdat de hals erg breed is en omdat de hals erg dik is.

Dat zijn 2 factoren die niets, maar dan ook niets met de mensuur te maken hebben.

Bricker
12 juni 2015, 17:09
Dat zijn 2 factoren die niets, maar dan ook niets met de mensuur te maken hebben.

Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel zijn het ook factoren die van belang zijn voor iemand met kleine handen.

HaroldA
12 juni 2015, 17:13
Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel zijn het ook factoren die van belang zijn voor iemand met kleine handen.

Dan had je om de breedte bij de nut, en de dikte op fret 1 en 12 moeten vragen. Niet om de mensuur.

En dan had je netjes een correct antwoord gekregen: "ehm, weet ik niet."

barno
12 juni 2015, 17:18
Als punt van TS was dat er veel verkopers zijn die beginners hoop bullshit op de mouw prikken: agreed. Heb het vaak genoeg meegemaakt en later gehoord bij anderen. Neemt niet weg dat dit mensuurverhaal van een andere orde is. Een koper die met zo'n vraag komt, weet wat mensuur is. Is er waarschijnlijk gevoelig voor gezien zijn specifieke vraag. Een verkoper gaat dan niet uit zijn neck lullen over, hij kan zich wel vergissen. Een vergissing die een mensuurgevoelige koper onmiddellijk voelt. het is trouwens 10 seconden werk om even een andere gitaar in de winkel erbij te nemen en de mensuur de visu te vergelijken.

Brum
12 juni 2015, 17:27
A ha, jij bent iemand die het niks uitmaakt. Een gitaar is een gitaar. Een stuk vlees is een stuk vlees. Jij neemt er genoegen mee als je een lende lap aangesmeerd word terwijl je een biefstuk hebt besteld. En dat gebeurt hoor. Dat heb ik uit de eerste hand van een restaurantmedewerker uit Amsterdam.

In Amsterdam is alles erger. Althans, als ik de gemiddelde Amsterdammer mag geloven...:hide:

Rizz
12 juni 2015, 17:32
IK begrijp het wel, maar snap het niet zo goed.. Die man vertelt wat, jij koopt niets en gaat t thuis checken, blijkt dat hij het verkeerd heeft.. Hij zou moeten weten dat het niet zo is, dus of hij lult maar wat, of hij heeft last van beroepsdeformatie en is het ff kwijt en vergist zich met de beste bedoelingen, of hij heeft een kutdag, want z'n vrouw heeft net te horen gekregen dat ze ziek is.. Hij zit met z'n gedachten bij de niet zo beste financiële situatie van z'n winkel, weet jij veel..

Punt is dat je zomaar een aanname doet wat betreft de integriteit van iemand, terwijl je niet weet wat er werkelijk onder zit.

Wees blij dat je het gechecked hebt, koop je iig niet het verkeerde.. Je hebt iig aan je onderzoeksplicht voldaan. Maar om dan hier een beetje te gaan mekkeren.. Ik vind het niet zo gek dat je weinig begrip krijgt. Dat je ff wilt spuien, snap ik dan weer wel, want je hebt het gevoel dat je (bijna) bent genaaid. Maar denk ff na voordat je wat zegt, ik vind het niet fair, want de verkoper kan zich hier niet verdedigen. Daarnaast heb jij nu een "goede" reden om ergens anders heen te gaan, waar je minder of geen BS te horen krijgt. Vette pech voor hem, dus in feite heb je al "gewonnen"..

Pepe
12 juni 2015, 17:37
Maar het zit onze Brick ook niet dwars gok ik. Dit speelde een paar jaar geleden?
Het is gewoon een leuke anekdote van weleer.
Toch Brick?
Of zit het je nog steeds dwars?

Pepe
12 juni 2015, 17:42
In Amsterdam is alles erger. Althans, als ik de gemiddelde Amsterdammer mag geloven...:hide:

We hadden hier ooit een gemiddelde Amsterdammer, dat klopt. Maar die inmiddels verhuist naar Breda geloof ik want, u raad het al, hij vond alles erger in Amsterdam.

Brum
12 juni 2015, 17:52
Neenee, je snapt me verkeerd. Het is niet zo dat alles in Amsterdam erger is, het is meer dat een Amsterdammer alles erger vindt, dus ook in Breda.:)

Pepe
12 juni 2015, 17:56
Er woont hier nog wel een gemiddelde Brabander en een gemiddelde Limburger. Als we de menig willen weten van de provincie wordt daar wel eens wat aan gevraagd meer eerlijk gezegd, ze worden nog wel eens door elkaar gehaald.

zjanke
12 juni 2015, 18:01
Nou nee, die man is de eigenaar van de zaak en geen onervaren verkoper. Verder was hij op dat moment al rond de vijftig. Hij repareerde op dat moment al dertig jaar gitaren en weet alles van alle Fender en Gibson modellen. Hier was duidelijk sprake van opzet.
......
omdat jij dat denkt, of heb je feitelijke informatie waar dat uit blijkt. Je haalt er allerlei kulargumenten bij (want iemand van 50 weet alle mensuurlengtes foutloos uit zijn hoofd? Hij repareerde gitaren, dus dan weet je de mensuurlengtes? En hij weet alles van van fender en gibson modellen (want je hebt hem overhoord, of is dit ook weer een aanname?))
voor mij blijft het een lichtelijk paranoïde reactie...

Brum
12 juni 2015, 18:10
Er woont hier nog wel een gemiddelde Brabander en een gemiddelde Limburger. Als we de menig willen weten van de provincie wordt daar wel eens wat aan gevraagd meer eerlijk gezegd, ze worden nog wel eens door elkaar gehaald.

Hier in Breda wonen nog veeeel meer gemiddelde Brabanders, dat is mij als niet Brabander inderdaad wel al opgevallen. Limburgers daarentegen zie je hier maar weinig, laat staan gemiddelde. Da's vanaf hier dan ook zo'n slordige anderhalf uur rijden, dus op zich kan dat wel weer kloppen. Maar ik snap het wel, die gedachte. Zo wordt buiten de randstad ook tegen de volledige randstad aangekeken.

De mensuur lengtes worden hier gemiddeld genomen wel weer opvallend goed ingeschat. Of dat nou typisch Brabants is durf ik niet te zeggen, daarvoor kom ik te weinig buiten de provincie.

Pepe
12 juni 2015, 18:17
Anderhalf uur?:chicken:
Ach, misschien klopt dat ook wel. http://www.cool-smileys.com/images/cow1.gif

Brum
12 juni 2015, 18:23
Amsterdammers zijn gemiddeld genomen dan ook veeeel sneller natuurlijk, maar als jou het vanuit Breda erg veel sneller lukt, dan houd ik me aanbevolen!;)

Pepe
12 juni 2015, 18:30
Verrek, je hebt gelijk.
Wat is dat groot, dat Brabant.
Zo vind ik het nog telkens raar wanneer ik uit Amsterdam naar Hilversum rij ik even voor Hilversum een bordje passeer met welkom in Noord Holland.

okeeee
12 juni 2015, 18:33
Als een hals een kortere mensuur heeft kan hij voor iemand met kleine handen toch lastig te bespelen zijn. Dat komt dan omdat de hals erg breed is en omdat de hals erg dik is.

En nogmaals hij maakte geen foutje. Iemand met zijn achtergrond verzint niet dat een Jazzmaster een Gibson mensuur heeft terwijl dat niet zo is. Als je zoiets oppert dan weet je zeker dat het zo is of liever gezegd je weet zeker dat het niet zo is. of zo iemand moet er op zijn minst aan twijfelen.
Trouwens een onervaren leek zou zoiets zowiezo niet opperen.

veel mensen maken je uit voor zeurneus
nou dat mag je wezen als je iets wil kopen
als ik wil weten om wat voor een reden dan ook hoe dik de laklaag van een gitaar is en verkoper gaat lopen liegen opdat ikde gitaar koop, is het een lul

maar wat ik in jouw verhaal merk is veel veronderstellingen
het minste wat ik gedaan zou hebben is ff bellen en vragen......
je geeft de man geen kans op een verweer

Rizz
12 juni 2015, 18:36
En zo rij ik Lisse uit en zie hetzelfde bordje.. Maar hoewel ik zuidwaarts rij, ik kom niet meer terug in Zuid-Holland. Heeft er dan toch een geheime annexatie plaatsgevonden?

Pepe
12 juni 2015, 18:44
Die provincies, hopeloos ouderwets. Iets voor baantjesjagers.
Steden, Gemeentes en Rijk, meer heb je niet nodig.
Ik roep dat al jaren maar luisteren, ho maar.

Gaat ie nog goed Brick?

Hotpepper01
12 juni 2015, 18:51
Hoe heette die Belg ook al weer waar we zo om hebben gelachen een paar jaar geleden totdat hij een "ban" aan zijn broek kreeg van ons forum. Ik bespeur enige analogie hier.

D3nnis
12 juni 2015, 18:58
Hoe heette die Belg ook al weer waar we zo om hebben gelachen een paar jaar geleden

Is urbanus hier lid geweest?

Rizz
12 juni 2015, 19:01
Sid? Ghehehe.. :seriousf: En niet 1 x een ban, een stuk of wat, ook onder andere namen.. :D

Tunes
12 juni 2015, 19:06
Heeft hij ook gelogen over de kleur? Of was hij daar wel eerlijk in?

Kleur schijn heel vaak voor de een anders te zijn als voor de ander, dus dat is lastig.
Voor de rest, dit is een grapje toch van de TS, je zal verdomme naast zo'n zeikijzer wonen.

Tunes
12 juni 2015, 19:11
A ha, jij bent iemand die het niks uitmaakt. Een gitaar is een gitaar. Een stuk vlees is een stuk vlees. Jij neemt er genoegen mee als je een lende lap aangesmeerd word terwijl je een biefstuk hebt besteld. En dat gebeurt hoor. Dat heb ik uit de eerste hand van een restaurantmedewerker uit Amsterdam.

Nou het is meer dat een goede gitarist gewoon op elke gitaar uit de handen kan, handen heb je hem.
Het gaat ons helemaal niet om dat die man fout zat, het gaat ons er om dat je doet alsof je meteen belazerd wordt.
De meeste kopers weten meer over het product dan de verkopen.
Ik verkoop ook wel eens wat gitaartjes en heel eerlijk, als ze mij vragen naar de mensuur er van zou ik het echt niet weten.

sideburns
12 juni 2015, 19:13
Ach ja CID- gibson

Tunes
12 juni 2015, 19:15
veel mensen maken je uit voor zeurneus
nou dat mag je wezen als je iets wil kopen
als ik wil weten om wat voor een reden dan ook hoe dik de laklaag van een gitaar is en verkoper gaat lopen liegen opdat ikde gitaar koop, is het een lul

maar wat ik in jouw verhaal merk is veel veronderstellingen
het minste wat ik gedaan zou hebben is ff bellen en vragen......
je geeft de man geen kans op een verweer

Nee hoor da's geen lul da's een verkoper.
Hoe dik de lak laag is, flikker toch op man dat wil toch niemand weten.
Zeg verkoper, die auto daar hoe hard zijn de wielmoeren aangedraaid ?
Nou meneer dat zou ik echt niet weten maar vast goed genoeg.
LUL !

Tunes
12 juni 2015, 19:16
Sid? Ghehehe.. :seriousf: En niet 1 x een ban, een stuk of wat, ook onder andere namen.. :D


Tsss wat een lul, als je gebanned bent dan moet je weten waar je staat en optiefen.

Tabula Rasa
12 juni 2015, 19:21
TS lijkt me bijna net zo'n soort halve tamme. (puur gevoelsmatig, hoe hij op mij overkomt, met totaal geen andere info dan dit topic. Ik moest zelf ook al aan Cid denken.)

muffstuff
12 juni 2015, 20:01
als je al zo emotioneel en verbolgen reageert op zo'n situatie, wat moet het leven dan een ondraaglijke reis zijn. Man man man

Hotpepper01
12 juni 2015, 20:32
Ach ja CID- gibson

Ja diiieeeeee

okeeee
12 juni 2015, 21:17
Nee hoor da's geen lul da's een verkoper.
Hoe dik de lak laag is, flikker toch op man dat wil toch niemand weten.
Zeg verkoper, die auto daar hoe hard zijn de wielmoeren aangedraaid ?
Nou meneer dat zou ik echt niet weten maar vast goed genoeg.
LUL !
dan zeg je dat toch als verkoper ?


voor de rest

ja tunes

Bricker
13 juni 2015, 00:51
als je al zo emotioneel en verbolgen reageert op zo'n situatie, wat moet het leven dan een ondraaglijke reis zijn. Man man man

O dus jij vind het normaal dat iemand je iets probeert te verkopen onder valse voorwendselen? Jij bent dus een soort masochist die graag in de zeik word genomen. Be my guest. Maar ik ben hier niet emotioneel onder hoor om antwoord op je vraag te geven. Ik vind de reacties eigenlijk wel vermakelijk ondanks dat ze me wat tegenvallen. Ik had wat meer solidariteit verwacht. Misschien heb over het hoofd gezien dat hier ook nogal wat verkopers lid zijn die (ja nogmaals) het niet leuk vinden dat ze een spiegel word voorgehouden ha ha ha.
Ik vind hoe dan ook dat dit soort smerige praktijken niet vaak genoeg onder het voetlicht gebracht kunnen worden. Dat sommige figuren hier daar aanstoot aan nemen zal me daar niet van weerhouden.

En wat die aannames betreft. Die meneer heeft mij eens zijn verhaal verteld over zijn verleden als gitarist, cusomizer, en reparateur.
Ik heb al die info uit de eerste hand. En dat onzinnige idee dat ik die man in diskrediet heb gebracht. Als ik de die man en zijn winkel met naam en toenaam zou hebben genoemd oké. Ik wil me echter niet verlagen naar zijn niveau.

Dus die man wist waarschijnlijk niet goed hoe of wat ? Ik geloof er niks van maar stel dat het zo is. Als je geen verstand van zaken ga dan niet slap ouwehoeren over dingen waar je niks van weet.

Trouwens, hij heeft in zijn winkel ook een werkplaats met alle gereedschap. Waarom heeft hij niet even voor de zekerheid de mensuur van die Jazzmaster gemeten? Bang misschien dat ik dan achter de waarheid zou komen?

O ja nog even over die opmerking dat een goede gitarist op elk instrument goed uit de voeten moet kunnen. Heb je wel eens leren meten? Als iemand merkt dat hij met een full stretch van zijn hand een bepaald (redelijk standaard) akkoord wel kan pakken op een 24'' mensuur en op een 25.5 inch niet, dan betekend dat dat zijn maximale stretch niet wijd genoeg is om dat akkoord te pakken op een 25.5 inch mensuur. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen wel?

Maar ik heb dat soort verkopers die denken zoals jij ook wel meegemaakt hoor. Niet zeiken, een gitaar is een gitaar, gewoon de duurste uit het rek pakken (dat is goed voor de bankrekening) afrekenen en opzouten. Ik dacht het dus even niet. Ik bepaal wat voor gitaar ik koop en aan welke criteria deze moet voldoen. Dat mag ik ook want als ik een tientje te weinig op tafel leg begint de verkoper ook te zeiken.
Een cursus sociale hygiene en klantvriendelijkheid is hier op zijn plaats!!!:supercool:

Frits van Mourik
13 juni 2015, 01:05
Oh, Tempus Cucumis...

Pepe
13 juni 2015, 01:13
Cum grano salis.

Brum
13 juni 2015, 01:46
Ut scala sed longiori verum.

Plant
13 juni 2015, 02:06
Als iemand merkt dat hij met een full stretch van zijn hand een bepaald (redelijk standaard) akkoord wel kan pakken op een 24'' mensuur en op een 25.5 inch niet, dan betekend dat dat zijn maximale stretch niet wijd genoeg is om dat akkoord te pakken op een 25.5 inch mensuur. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen wel?

Als je de limieten van jezelf kent dan probeer je die in de winkel op een gitaar uit, ongeacht wat een verkoper roept en ongeacht of er gereedschap is om iets te meten. Je gevoel is het beste meetinstrument.

Als ik b.v. uit ervaring een minimale stringspacing bij de nut wil hebben en de verkoper zegt dat een willekeurige gitaar dat heeft en hij drukt me die gitaar in handen, dan weet ik in drie tellen of het klopt.

Als jij weet dat je op een 25,5" mensuur een bepaald akkoord niet kunt pakken, dan probeer je dat dus gewoon uit. Zegt de verkoper dat het 24" is en jij kunt het akkoord niet pakken, dan laat je de gitaar voor wat het is.

Bricker
13 juni 2015, 02:16
Even voor de goede orde. Op de bewuste dag was het al 28 jaar geleden dat ik begonnen ben met gitaarspelen. Ik heb sindsdien heel wat eigen gitaren en gitaren van anderen in mijn handen gehad. Dan weet je inmiddels wel wat je voorkeur is en wat wel en niet voor jou werkt.
En een klant die weet wat hij wil hoeft zich niet te verantwoorden voor zijn keuze. Als iemand een 24'' mensuur wil voor de gimmick of vanwege het idee dat het misschien helpt tegen zijn erectieproblemen dan heeft de verkoper dat maar te respecteren. Je vraagt niet iets wat onredelijk is. Je vraagt om iets dat in principe gewoon te koop is. Duidelijk?

vulvasonic
13 juni 2015, 03:41
Ik voel me niet echt geroepen om me om half 4 in de nacht nog eens uitgebreid alle gemaakte opmerkingen op een weegschaaltje te leggen en daar óók nog eens op in te gaan.
Waar ik wel heel graag iets over kwijt wil is het volgende: gisterochtend bestond dit verse draadje uit een stuk of 15 opmerkingen en/of reacties. Toen ik ergens in de avonduren ging kijken stond de teller al op iets van 75!!!!!
Man, in de gloriedagen van het GitaarNet forum ging dat op voor vrijwel IEDER draadje in vrijwel ELK forum en subforum. Als je niet iedere avond glashard je best deed om alles in te halen, dan liep je binnen twee dagen hopeloos achter.
Ik heb gekeken naar de hoeveelheid namen van alle figuren die hebben deelgenomen aan deze discussie en dat zijn er toch echt beduidend meer dan twee of drie. EN HET GAAT HIER HELEMAAL NERGENS OVER!!!!!

Ik dacht dat iedereen vertrokken was, maar nee..., blijkbaar kent het forum nog steeds actieve leden. En dan vind ik het zoooooo zonde om te zien dat er zoveel interessante topics zijn die soms volledig vermeden worden en anders, in het beste geval, door twee mensen worden opgepikt....
Wat ik maar wil zeggen is dat indien ieder interessant topic net zo snel en uitvoerig zou worden behandeld als dit, mijns inziens toch wat broos topicje, dan zou het forum eindelijk weer leven en leuk en interessant zijn als vanouds. WAT ZOU DAT HEERLIJK ZIJN!!!! :cheerup:

arjanb01
13 juni 2015, 06:48
Dit forum leeft minder dan 10 jaar geleden, omdat er andere social media gekomen zijn die sneller werken, beter doorontwikkeld zijn en sneller en makkelijker werken dan dit forum.
Tijd om sponsors te vinden die de software van dit programma zo ontwikkelen dat het concurrerend of net zo goed kan worden dan de social media die er al zijn. Ik weet het, dat kost veel geld, maar anders denk ik dat deze site ooit helemaal uit de lucht gaat.

Rizz
13 juni 2015, 08:36
Ik ben niet altijd van de ongenuanceerde reacties, maar ik hoor alleen maar dit (beeld geluid zelf maar in)

http://i1324.photobucket.com/albums/u602/rizzi33/the-sheep_zps2lbwf9g2.jpg (http://s1324.photobucket.com/user/rizzi33/media/the-sheep_zps2lbwf9g2.jpg.html)

Riny
13 juni 2015, 08:38
BOT.

Wanneer ik en andere gitaar erbij zou willen nemen dan weet ik wat ik ongeveer wil.
Gevolg: ik lees mij eerst goed in om een juiste beslissing te kunnen nemen bij een eventuele aanschaf.
Wanneer men aangeeft 28 jaar ervaren te zijn en dan toch nog niet weet, op het oog of op het gevoel, wat de verschillen zijn betreffende een gitaar, ga dan postzegels verzamelen.
Men is het dan niet waardig om zich gitarist te noemen.

Zijn er andere frustratie ga dan hier niet lopen mierenn**ken en bouw dan zelf je gitaar wanneer je denkt boven anderen te staan.
Bezint eer ge begint om je gelijk hier te halen om een goed gevoel te krijgen.
Voor mij duidt dit op andere tekortkomingen.

Wanneer een verkoper mij een broodje aap verhaal verkoopt ga ik hier niet lopen klagen maar geef de verkoper gelijk lik op stuk met mijn persoonlijke ervaring van 48 jaar (ben nu 60) dus begonnen op mijn 12de.

hefke
13 juni 2015, 09:07
Riny, helemaal met je eens.
en het 'leuke' is dat TS in een ander topic andere mensen muggenzifters noemt.
Een beetje zelfkennis zou geen kwaad kunnen.

sideburns
13 juni 2015, 09:13
Caveat emptor.

D3nnis
13 juni 2015, 09:18
Wanneer een verkoper mij een broodje aap verhaal verkoopt ga ik hier niet lopen klagen maar geef de verkoper gelijk lik op stuk

Als een winkel verkopers heeft die echt een broodje aap verhaal ophangen, dan heeft een dergelijke winkel voor mij geen meerwaarde boven de dozenschuivers, zo is het dan ook wel weer.

sideburns
13 juni 2015, 09:39
Misschien heb over het hoofd gezien dat hier ook nogal wat verkopers lid zijn die (ja nogmaals) het niet leuk vinden dat ze een spiegel word voorgehouden ha ha ha.

ik denk dat dit niet het geval is, als de verkoper in jouw geval de boel heeft besodemietert dan is het een flapdrol, fijn dat je dat onder de aandacht hebt gebracht. nu weten we weer waar we op moeten letten. Maar probeer eens iets minder boos te doen.

zjanke
13 juni 2015, 09:58
Ik vind de reacties eigenlijk wel vermakelijk ondanks dat ze me wat tegenvallen. Ik had wat meer solidariteit verwacht.
het tegenvallende zit nooit in het resultaat, maar altijd in de verwachtingen

Dus die man wist waarschijnlijk niet goed hoe of wat ? Ik geloof er niks van maar stel dat het zo is. Als je geen verstand van zaken ga dan niet slap ouwehoeren over dingen waar je niks van weet. het gaat je anders best goed af...


Trouwens, hij heeft in zijn winkel ook een werkplaats met alle gereedschap. Waarom heeft hij niet even voor de zekerheid de mensuur van die Jazzmaster gemeten? Bang misschien dat ik dan achter de waarheid zou komen?
aannames, aannames

O ja nog even over die opmerking dat een goede gitarist op elk instrument goed uit de voeten moet kunnen. Heb je wel eens leren meten? Als iemand merkt dat hij met een full stretch van zijn hand een bepaald (redelijk standaard) akkoord wel kan pakken op een 24'' mensuur en op een 25.5 inch niet, dan betekend dat dat zijn maximale stretch niet wijd genoeg is om dat akkoord te pakken op een 25.5 inch mensuur. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpenals dat zo klip en klaar is, dan voel je dat toch en dan hang je hem toch gewoon terug omdat het niet jou ding is, of als je echt een zeikerd bent ga je de discussie aan en laat hem de mensuur nameten, kun je hier triomfantelijk roepen dat je het beter weet als die en die verkoper die jaren ervaring heeft als bouwer, customizer en reparateur

Een cursus sociale hygiene en klantvriendelijkheid is hier op zijn plaats!!!:supercool:wanneer ga je beginnen ;)

Tabula Rasa
13 juni 2015, 10:22
Riny, helemaal met je eens.
en het 'leuke' is dat TS in een ander topic andere mensen muggenzifters noemt.
Een beetje zelfkennis zou geen kwaad kunnen.
Ja, van mij dus, na een zeer correcte uitleg hoe je een tremelo vast kan zetten. Meneer is echt een halve tamme. Of een trol.

Monroe
13 juni 2015, 11:31
Ik zit dit echt vol verbazing te lezen. Natuurlijk zijn het aannames van TS en heeft dit topic weinig waarde, maar om nou zo lullig te reageren met z'n allen! Soms wil je wel eens wat delen he...? Anyway,...als nieuweling zou ik mezelf nu wel 5x bedenken voordat ik een topic openen, ik zoek nog liever zelf het wiel uit. :cooler: Gezellig forum~!

Bricker
13 juni 2015, 11:46
Hoi Monroe,

Het maakt mij niet uit hoor. Ik vind het wel gezellig eigenlijk. Als we lullig gaan doen dan kan ik het ook. En het zal mij er niet van weerhouden een nieuw topic te openen. Dit topic heeft voor mij een grote waarde. Ik kan hierdoor het kaf van het koren scheiden en weet dus wie ik wel serieus moet nemen en wie niet.;)

Bricker
13 juni 2015, 11:47
BOT.

Wanneer ik en andere gitaar erbij zou willen nemen dan weet ik wat ik ongeveer wil.
Gevolg: ik lees mij eerst goed in om een juiste beslissing te kunnen nemen bij een eventuele aanschaf.
Wanneer men aangeeft 28 jaar ervaren te zijn en dan toch nog niet weet, op het oog of op het gevoel, wat de verschillen zijn betreffende een gitaar, ga dan postzegels verzamelen.
Men is het dan niet waardig om zich gitarist te noemen.

Zijn er andere frustratie ga dan hier niet lopen mierenn**ken en bouw dan zelf je gitaar wanneer je denkt boven anderen te staan.
Bezint eer ge begint om je gelijk hier te halen om een goed gevoel te krijgen.
Voor mij duidt dit op andere tekortkomingen.

Wanneer een verkoper mij een broodje aap verhaal verkoopt ga ik hier niet lopen klagen maar geef de verkoper gelijk lik op stuk met mijn persoonlijke ervaring van 48 jaar (ben nu 60) dus begonnen op mijn 12de.

Als je zorgvuldiger had gelezen dan had je begrepen dat ik zeer goed wist wat ik wilde. Van de modellen(Jaguar, Mustang) die ik op het oog had, had hij één exemplaar(Mustang) hangen. Daar deze om de haverklap ontstemde heb ik die meneer beleefd medegedeeld dat ik verder wilde kijken en stond op het punt te vertrekken.
Toen kwam hij echter met zijn Jazzmaster aanzetten die volgens hem dus een Gibsonmensuur zou hebben en dus aan zou sluiten bij wat ik zocht. Dat verbaasde mij in eerste instantie omdat naar mijn bevindingen alleen de volgende modellen op dat moment verkrijgbaar een kortere mensuur hadden: Jaguar, Mustang, Tornado, Cyclone, Strat o sonic. Maar goed een mens kan altijd iets over het hoofd gezien hebben dacht ik. Later bleek dus dat ik goed zat.

zjanke
13 juni 2015, 12:27
. Maar goed een mens kan altijd iets over het hoofd gezien hebben dacht ik. Later bleek dus dat ik goed zat.
bedoel je nou dat die verkoper iets over het hoofd gezien had, of is die verkoper geen goed mens en jij wel omdat jij het wel wist (maar het later toch moest opzoeken?)

. Dit topic heeft voor mij een grote waarde. Ik kan hierdoor het kaf van het koren scheiden en weet dus wie ik wel serieus moet nemen en wie niet.;)
je moet hier niemand serieus nemen, dit is gitaarnet :D
maar je bedoelt eigenlijk: je weet wie er wel met je mee wil lullen wie niet...

Bricker
13 juni 2015, 12:34
bedoel je nou dat die verkoper iets over het hoofd gezien had, of is die verkoper geen goed mens en jij wel omdat jij het wel wist (maar het later toch moest opzoeken?)

je moet hier niemand serieus nemen, dit is gitaarnet :D
maar je bedoelt eigenlijk: je weet wie er wel met je mee wil lullen wie niet...

Nou nee, integendeel van ''meelullers'' word je niets wijzer. Maar van afzeikers al helemaal niet. Maar nogmaals dat vind ik ook prima hoor, als we gaan afzeiken dan kan ik het ook en vaak tien keer zo hard als het moet.

Bricker
13 juni 2015, 12:42
bedoel je nou dat die verkoper iets over het hoofd gezien had, of is die verkoper geen goed mens en jij wel omdat jij het wel wist (maar het later toch moest opzoeken?)


Daar bedoel ik mee dat ik die verkoper serieus nam en vertrouwde. Helaas was dat, bleek naderhand, misplaatst.

zjanke
13 juni 2015, 12:52
Iets met een goed verstaander en een half woord: jij post iets waarvan de meeste anderen vooral vinden dat je nogal overdreven stelt dat de verkoper je een oor probeert aan te naaien.
Als jij dan steeds maar blijft herhalen dat hij toch echt bewust probeert om je onder valse voorwendselen iets te verkopen dan worden de reacties aan de andere kant ook flauw. Je kunt dus vooral vinden dat het aan de rest ligt, maar misschien is inderdaad wel iedereen gek, behalve jij ;)

ik neem verkopers ook serieus en vertrouw ze ook, maar ik sta niet meteen te stuiteren als ze een keer een foutje maken, ook al lijken ze er echt van overtuigd te zijn dat ze goed zitten. Maar als ze dan een fout maken vernoem ik dat even bij de verkoper, dan kan hij zijn kennis ook weer aanvullen. Kwestie van een iets andere insteek.

Bricker
13 juni 2015, 13:05
Nou ik herhaal het niet alleen, ik heb ook herhaaldelijk uitgelegd waarom het zeer waarschijnlijk is dat hij bewust zo heeft gehandeld.(zoals het feit dat hij in het verleden blijkt heeft gegeven van een gedegen kennis van zaken).

Verder loop ik al een tijdje rond op deze aardkloot en weet uit ervaring dat de meerderheid (helaas) niet altijd gelijk heeft.

Jij stelt dat ik na herhaaldelijke insinuaties aan het adres van de verkoper de flauwe reacties over mezelf heb afgeroepen. Ik zou eens naar pagina 1 gaan. Daar kun je zien dat er vanaf het eerste moment bijzonder flauw werd gereageerd. Maar dan nogmaals, ga vooral door met die flauwe opmerkingen. Make my day ;););););)

dunhill1
13 juni 2015, 13:13
Bricker heeft al 28 jaar ervaring.
(Claimt ze althans).

Stel dat ze op haar 10e is begonnen dan zou ze nu dus rond de 40 moeten zijn.
Naar mijn idee komt ze voor een veertigjarige nogal infantiel over.....

Mijn zoon van 8 is al meer voor rede vatbaar en kan soms verbazingwekkend goed relativeren.

Vandaar mijn aanname dat bricker een dame is.
Je moet namelijk echt wel een ongelofelijk zeikwijf zijn als je je na bijna 100 jaar nog druk maakt over een foutje mbt tot een fucking me5...
Laat staan een paar cm meer of minder lengte van het nekje.

Tip:
Als ze echt van die kleine handjes heeft laat haar dan een ukelele nemen.

Trouwens, weet iemand waarom meisjes met kleine handjes zo sexy zijn?

Dan lijkt je snikkeltje groter.

zjanke
13 juni 2015, 13:17
Nou ik herhaal het niet alleen, ik heb ook herhaaldelijk uitgelegd waarom het zeer waarschijnlijk is dat hij bewust zo heeft gehandeld.(zoals het feit dat hij in het verleden blijkt heeft gegeven van een gedegen kennis van zaken).


je stapt (en blijft dat doen) over het feit heen dat de beste man een fout gemaakt zou kunnen hebben en trekt daaruit meteen de conclusie dat hij je doelbewust probeert te naaien. Je legt uit waarom jij dat zeer waarschijnlijk een bewijs vindt van bewust handelen. Dan verschillen we daar dus duidelijk van mening...

Vincent A.
13 juni 2015, 13:27
Bricker heeft al 28 jaar ervaring.
(Claimt ze althans).

Stel dat ze op haar 10e is begonnen dan zou ze nu dus rond de 40 moeten zijn.
Naar mijn idee komt ze voor een veertigjarige nogal infantiel over.....

Mijn zoon van 8 is al meer voor rede vatbaar en kan soms verbazingwekkend goed relativeren.

Vandaar mijn aanname dat bricker een dame is.
Je moet namelijk echt wel een ongelofelijk zeikwijf zijn als je je na bijna 100 jaar nog druk maakt over een foutje mbt tot een fucking me5...
Laat staan een paar cm meer of minder lengte van het nekje.

Tip:
Als ze echt van die kleine handjes heeft laat haar dan een ukelele nemen.

Trouwens, weet iemand waarom meisjes met kleine handjes zo sexy zijn?

Dan lijkt je snikkeltje groter.

Ik ga me niet bemoeien met deze discussie, maar ik wil wel even laten weten dat ik deze reactie te ver vind gaan, deze reactie gaat ook totaal niet in op het onderwerp, maar is puur bedoelt om Bricker een naar gevoel te geven als hij/zij het leest.

Brum
13 juni 2015, 13:34
Tip: Probeer nooit je gelijk te halen op het internet. Discussies zijn wellicht soms leuk, maar als het om gelijk krijgen gaat, je krijgt het nauwelijks tot nooit en uiteindelijk krijg je de hele groep over je heen. Geven mensen je niet gelijk, then so be it en weer doorgaan.

Verder, wat Vulvasonic zegt. Dit forum lijkt wel zo dood als een pier.

Bricker
13 juni 2015, 13:34
Bricker heeft al 28 jaar ervaring.
(Claimt ze althans).

Stel dat ze op haar 10e is begonnen dan zou ze nu dus rond de 40 moeten zijn.
Naar mijn idee komt ze voor een veertigjarige nogal infantiel over.....

Mijn zoon van 8 is al meer voor rede vatbaar en kan soms verbazingwekkend goed relativeren.

Vandaar mijn aanname dat bricker een dame is.
Je moet namelijk echt wel een ongelofelijk zeikwijf zijn als je je na bijna 100 jaar nog druk maakt over een foutje mbt tot een fucking me5...
Laat staan een paar cm meer of minder lengte van het nekje.

Tip:
Als ze echt van die kleine handjes heeft laat haar dan een ukelele nemen.

Trouwens, weet iemand waarom meisjes met kleine handjes zo sexy zijn?

Dan lijkt je snikkeltje groter.

Nou over aannames gesproken zeg. Jij moet mee discussieren bij dat topic waar het over helderziendheid gaat. Jij denkt dus te weten dat ik veertig jaar ben omdat je aanneemt dat ik op mijn tiende begonnen ben enz... Ook dat ik een dame ben. Over infantiel gesproken.
Ben jij zelf van gisteren ofzo. Als dat niet zo is dan zou je toch moeten weten dat er ook mannen zijn met kleine handen. Weleens van Angus Young gehoord of was dat voor jouw tijd?

Nee, jongen ik ben een man, 52 jaar oud en ben relatief laat met gitaarspelen begonnen.

Ik snap wel dat je mijn posts als infantiel bestempelt maar dat doe ik bewust. Infantiele reacties moet je soms beantwoorden met een soortgelijke reactie. Ik had vroeger een vriend(ook gitarist overigens) die werkte op een speciale school met emotioneel gestoorde kinderen. Hij zei: als zo'n kind je een duw geeft dan moet je zo'n kind een duw terug geven. Die taal verstaan ze namelijk.
Zo doe ik dat hier ook. even een spiegel voorhouden.;);););)

Trouwens infantiel? Een opmerking als: Dan lijkt je snikkeltje goter. Nou dat is echt een volwassen opmerking zeg!!!! Maak jezelf toch niet belachelijk jongen.;);););)

O ja, Jij kunt je moeilijk voorstellen dat fijnzinnige mensen een bepaalde mensuur prettiger vinden. Blijkbaar ben je een botte boer. Hoe ging dat ook alweer? K.. is K.. zei de boer en hij ............
Jij lijkt op een bepaalde gitarist die ik ken, die maakt het ook niet uit waar ie op speelt. Als het maar laag is...

FNaRK
13 juni 2015, 14:38
http://thumbs.dreamstime.com/z/blond-happy-boy-watching-tv-eating-popcorn-24012454.jpg

FNaRK
13 juni 2015, 14:41
Integriteit is de persoonlijke eigenschap, karaktereigenschap, van een individu die inhoudt dat de betrokkene eerlijk en oprecht is en niet omkoopbaar. De persoon beschikt over een intrinsieke betrouwbaarheid, zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt, heeft geen verborgen agenda (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbele_agenda) en veinst geen emoties (http://nl.wikipedia.org/wiki/Emotie). Een persoon met deze eigenschappen wordt integer genoemd. Een integer persoon zal zijn doen niet laten beïnvloeden door oneigenlijke zaken.



Een karaktereigenschap is iets subjectiefs (http://nl.wikipedia.org/wiki/Subjectief). Er bestaat vaak een min of meer collectief gedragen beeld van wat het begrip integer inhoudt. Min of meer, want het bestempelen van iemand als integer kan ook op controverses stuiten. Wat de een beschouwt als betrouwbaar, kan anders worden ervaren door een ander. Daarnaast komt het soms voor dat publieke figuren, in politiek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Politiek), amusementswereld (http://nl.wikipedia.org/wiki/Amusement), etc., die in brede kring worden ervaren als integer door nieuwe feiten, zoals een verandering van werkgever, 'door de mand (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitdrukkingen_en_gezegden_K-O#mand) vallen en vervolgens veel kritischer beoordeeld worden door de publieke opinie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Communis_opinio).
Integriteit wordt in de ethiek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethiek) gezien als een deugd, een positieve karaktertrek van een persoon. Mensen kunnen meer dan een deugd hebben en wat als integer of verantwoordelijk wordt ervaren, kan naar tijd en plaats in accent verschillen. In de basis gaat het bij een integere persoon enerzijds om iemand die leeft naar zijn eigen waarden en normen, terwijl die waarden en normen een externe toets der kritiek kunnen doorstaan. Men kan bijvoorbeeld niet zeggen dat Hitler (http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler) integer was omdat hij zich hield aan zijn eigen waarden.
Een integere persoon in relatie tot werk of het openbaar bestuur (http://nl.wikipedia.org/wiki/Openbaar_bestuur) is iemand die zich houdt aan de waarden en regels die daarvoor gelden. Volgens sommigen kan 'rechtsstatelijkheid' worden gezien als een deugd voor organisaties en de mensen die er werken. Hiermee wordt bedoeld dat regels en beginselen van de rechtsstaat (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rechtsstaat) als leidraad kunnen dienen voor integer handelen.

dunhill1
13 juni 2015, 14:58
Ik ga me niet bemoeien met deze discussie, maar ik wil wel even laten weten dat ik deze reactie te ver vind gaan, deze reactie gaat ook totaal niet in op het onderwerp, maar is puur bedoelt om Bricker een naar gevoel te geven als hij/zij het leest.

Vincent,
Je hebt helemaal gelijk.
Soms laat ik me even gaan.
Niet dat ik daar nu spijt van heb overigens maar jouw constatering klopt wel zo ongeveer:mmmm:

Topicstarter maakt het gelukkig wel steeds leuker door allerlei debiele verklaringen voor haar gedrag te poneren.

Bricker
13 juni 2015, 15:14
A ha, dunhill heeft nog niet door dat bij een mannelijk persoon het bezittelijk voornaamwoord ''zijn'' van toepassing is. Maar ach daar kan hij ook niets aan doen. Hij heeft duidelijk wel een obsessie met het vrouwelijk geslacht. Hoe komt dat eigenlijk? Seksuele frustratie? dat komt waarschijnlijk door zijn kleine snikkeltje. (Ja ja, hij heeft zichzelf verraden)

jutter
13 juni 2015, 17:22
Stelletje wijven; elkaar hier een beetje afkatten. Hou d'r nou es mee op!

Bricker
13 juni 2015, 18:35
Wat mij betreft wel Jutter. Ik zelf was echter zo verbaasd door de mate waarin ik werd besprongen door wat waarschijnlijk een soort vriendenkliekje is hier, dat ik mij even de volgende houding heb aangemeten: We kunnen het gezellig houden maar als je wilt matten is dat ook best. Ik heb er al meer gevloerd.;););)

D3nnis
13 juni 2015, 18:50
Dan maar een keer ergens afspreken met de een of andere mattie om te matten?
Persoonlijk vind ik met woordjes matten een beetje hetzelfde als alcoholvrij bier, het is het net niet :)

jutter
13 juni 2015, 19:07
Wat mij betreft wel Jutter. Ik zelf was echter zo verbaasd door de mate waarin ik werd besprongen door wat waarschijnlijk een soort vriendenkliekje is hier, dat ik mij even de volgende houding heb aangemeten: We kunnen het gezellig houden maar als je wilt matten is dat ook best. Ik heb er al meer gevloerd.;););)

We mogen hier elkaar héél graag bespringen. Wen er maar aan. En matten koop je bij de Blokker maar niet hier.

Bricker
13 juni 2015, 19:12
Wen er dan ook maar aan dat je het spel van iemand bespringen ook met zijn tweeen kunt spelen. Met andere woorden: wie kaatst kan de bal verwachten. En soms komt die bal nog harder terug dan dat je hem zelf hebt gegooid.

arjanb01
13 juni 2015, 19:12
Hahaha, goeie Lex!
Niet met nagelvijltjes gooien dames 😉

Monroe
13 juni 2015, 19:23
Ik ben wel een dametje en ik ga nu de Ophij tezamen met mijn BH verbranden. Fijne avond knullen!

jutter
13 juni 2015, 20:04
Wen er dan ook maar aan dat je het spel van iemand bespringen ook met zijn tweeen kunt spelen. Met andere woorden: wie kaatst kan de bal verwachten. En soms komt die bal nog harder terug dan dat je hem zelf hebt gegooid.

1,2,3.... Game over!

Little Jay
13 juni 2015, 21:08
Nou, dat was vermakelijk! Nu ga ik weer gitaarspelen. Atjooo!

Dreverhaven
13 juni 2015, 22:09
In tijden niet zo gelachen hier. Wat een gezeik zeg.

Bricker
13 juni 2015, 22:43
Tja ik had dit ook niet kunnen voorzien toen ik dit topic startte. De omgangsvormen en humor hier hebben hetzelfde niveau van dat bekende voetbalpraatprogramma bij een commerciele omroep.

Om toch nog even een ernstige noot toe te voegen. Ik snap nu wel waarom bepaalde zaken met een erg dubieuze reputatie wat betreft klantvriendelijkheid ondanks dat, jaren hebben kunnen blijven bestaan. Er zijn blijkbaar erg veel muzikanten die daar schouderophalend tegenover staan. Tot het mij te gortig werd heb ik een tijdje in zo'n zaak mijn snaren gekocht. Ik heb daar ruzies en conflicten van dichtbij gezien tussen de eigenaar/verkopers en klanten man, daar lusten zelfs de rioolratten geen brood van.:dontgeti::(:(:(:(

Lexvandoef
13 juni 2015, 22:58
Tsja, tis inderdaad een beetje ons kent ons en onwijs botte grappen hier, maar dat doet niets af aan het feit dat je paranoïde en zelfzuchtig in het leven staat als je denkt dat meneer de verkoper jouw express staat te besodemieteren.

Wat wel grappig is (naja grappig voor ons, lijkt me frustrerend om zo in leven te staan) is dat je blijkbaar in je hoofd al meteen het gevecht met de verkoper aan gaat, HIJ heeft het gedaan, HIJ verneukt, HIJ moet me hebben. Och man, daar gaat je hart nog eens aan kapot ;). Niet doen dus :).

Overigens herken ik me wel in je halzen zoektocht, ik wilde per se een akoestische gitaar met een bepaalde breedte bij de topkam 1 11/16 inch ipv 1 3/4.
Tsja ik voelde het verschil meteen bij elke hals, ik hoefde nergens de specs van op te vragen, kon de verkoper gelijk vertellen hoe breed de hals was (naja welke van deze 2 breedtes ik dacht dat het was dan, heb geen micro precieze handen ;). En wat denk je, ik had het 100% van de gevallen goed. Zo erg voelde ik dat en zo belangrijk was het voor mij.

Maar als jij dat niet meteen voelt is het misschien tijd om je daar overheen te zetten ;)
Maak je gewoon niet zo druk en doe je huiswerk, gitaren zijn duur, dan is het ook wel ergens jouw verantwoordelijkheid om je geld goed te besteden, niemand dwingt je enzo ;). En als je het blijkbaar niet meteen voelt zijn je kleine handen blijkbaar toch niet zo'n groot probleem als dat je dacht, misschien zit het wel gewoon in je hoofd ;). Maar goed, die zit blijkbaar nogal vast in zijn denk patronen dus succes om dat er uit te krijgen ;).

Of ben je soms zelf niet integer genoeg om je eigen probleem en gedrag te onderkennen? ;)

jutter
13 juni 2015, 22:59
Nou is het klaar hoor en vanaf nu gewoon leuk meedoen en neem wat korrels zout mee.... :D

Bricker
13 juni 2015, 23:21
Tsja, tis inderdaad een beetje ons kent ons en onwijs botte grappen hier, maar dat doet niets af aan het feit dat je paranoïde en zelfzuchtig in het leven staat als je denkt dat meneer de verkoper jouw express staat te besodemieteren.

Wat wel grappig is (naja grappig voor ons, lijkt me frustrerend om zo in leven te staan) is dat je blijkbaar in je hoofd al meteen het gevecht met de verkoper aan gaat, HIJ heeft het gedaan, HIJ verneukt, HIJ moet me hebben. Och man, daar gaat je hart nog eens aan kapot ;). Niet doen dus :).

Overigens herken ik me wel in je halzen zoektocht, ik wilde per se een akoestische gitaar met een bepaalde breedte bij de topkam 1 11/16 inch ipv 1 3/4.
Tsja ik voelde het verschil meteen bij elke hals, ik hoefde nergens de specs van op te vragen, kon de verkoper gelijk vertellen hoe breed de hals was (naja welke van deze 2 breedtes ik dacht dat het was dan, heb geen micro precieze handen ;). En wat denk je, ik had het 100% van de gevallen goed. Zo erg voelde ik dat en zo belangrijk was het voor mij.

Maar als jij dat niet meteen voelt is het misschien tijd om je daar overheen te zetten ;)
Maak je gewoon niet zo druk en doe je huiswerk, gitaren zijn duur, dan is het ook wel ergens jouw verantwoordelijkheid om je geld goed te besteden, niemand dwingt je enzo ;). En als je het blijkbaar niet meteen voelt zijn je kleine handen blijkbaar toch niet zo'n groot probleem als dat je dacht, misschien zit het wel gewoon in je hoofd ;). Maar goed, die zit blijkbaar nogal vast in zijn denk patronen dus succes om dat er uit te krijgen ;).

Of ben je soms zelf niet integer genoeg om je eigen probleem en gedrag te onderkennen? ;)

Wat ik hier ook merk is dat hier een soort kuddegeest heerst en men elkaar graag napraat. Nee joh, ik heb misschien wat dit aangaat maar een stuk of drie medestanders (hier dan, op andere sites ligt dat anders). Ik heb gelukkig zoveel levenservaring dat ik mij niet door een doorgezopen en doorgetript kliekje op een vage site(zo is gebleken) allerlei vermeende eigenschappen laat aanpraten.

Ik realiseer me overigens wel degelijk dat er een kans is dat ik het bij het verkeerde eind heb. Maar jij bent er niet bij geweest. Jij hebt bijvoorbeeld niet de lichaamstaal van die man kunnen aanschouwen. Jij hebt bijvoorbeeld niet dat stiekeme gemelijke glimlachje op zijn gezicht kunnen zien. Een glimlachje die verkopers zich onbewust aanmeten als ze de klant toch uitproberen en tot kopen proberen te bewegen.
Ik ken de mens langer dan vandaag en ik kende die vent ook al langer voor die bewuste gebeurtenis.

Dreverhaven
13 juni 2015, 23:25
Met zo'n houding zul je vast een hoop bereikt hebben in het leven.


Wat dacht je van: Je komt s'nachts on 5 uur thuis van een optreden. Doodmoe, straaldronken sta je voor je voordeur met het idee dat je die 4x12'' kast van 40 kilo en die buizentop van 25 kilo nog 3 hoog naar boven moet sjouwen.


Wie is er nou doorgezopen? :???:

Bricker
13 juni 2015, 23:39
Met die houding heb ik zeker bereikt dat ik me niet door de eerste de beste neuspeuteraar heb laten ontmoedigen mijn eigen weg te gaan.
Maar dat voorbeeld van dat straaldronken zijn? Dat ik dat voorbeeld geef wil niet zeggen dat ik me regelmatig kachel zuip. Dat voorbeeld slaat niet op mezelf;);););)

Lexvandoef
13 juni 2015, 23:46
Wat ik hier ook merk is dat hier een soort kuddegeest heerst en men elkaar graag napraat. Nee joh, ik heb misschien wat dit aangaat maar een stuk of drie medestanders (hier dan, op andere sites ligt dat anders). Ik heb gelukkig zoveel levenservaring dat ik mij niet door een doorgezopen en doorgetript kliekje op een vage site(zo is gebleken) allerlei vermeende eigenschappen laat aanpraten.

Ik realiseer me overigens wel degelijk dat er een kans is dat ik het bij het verkeerde eind heb. Maar jij bent er niet bij geweest. Jij hebt bijvoorbeeld niet de lichaamstaal van die man kunnen aanschouwen. Jij hebt bijvoorbeeld niet dat stiekeme gemelijke glimlachje op zijn gezicht kunnen zien. Een glimlachje die verkopers zich onbewust aanmeten als ze de klant toch uitproberen en tot kopen proberen te bewegen.
Ik ken de mens langer dan vandaag en ik kende die vent ook al langer voor die bewuste gebeurtenis.

Naja, kuddedieren ;). Er zijn er hier veel die elkaar ook in het echt kennen en weten hoe ze dan zijn ;). Dat maakt ook veel uit met betrekking tot de interpretatie van de posts hier ;).
Maar goed, wij zijn kuddedieren omdat wij niet met je meelullen? Wie is er hier dan op zoek naar een kudde...? ;)

Maar goed, je hebt wel een puntje, wij waren er niet bij. En al die dingen die je 'ziet'. Het is helaas errug vaak zo dat mensen vaak ziet wat hij graag wil zien, of bewijzen vind die zijn eigen theorie staaft. Dit lijkt er ook verdacht veel ;). Maar goed, als je al vaker door diezelfde verkoper opgelicht bent wie is hier dan niet zo slim bezig, hij of jij?
Ik zeg beide, voor hem niet goed zijn zaak als jij er achter komt, en van jou gewoon dom omdat je je laat lichten. Tja....

Tunes
13 juni 2015, 23:46
Wat ik hier ook merk is dat hier een soort kuddegeest heerst en men elkaar graag napraat. Nee joh, ik heb misschien wat dit aangaat maar een stuk of drie medestanders (hier dan, op andere sites ligt dat anders). Ik heb gelukkig zoveel levenservaring dat ik mij niet door een doorgezopen en doorgetript kliekje op een vage site(zo is gebleken) allerlei vermeende eigenschappen laat aanpraten.

Ik realiseer me overigens wel degelijk dat er een kans is dat ik het bij het verkeerde eind heb. Maar jij bent er niet bij geweest. Jij hebt bijvoorbeeld niet de lichaamstaal van die man kunnen aanschouwen. Jij hebt bijvoorbeeld niet dat stiekeme gemelijke glimlachje op zijn gezicht kunnen zien. Een glimlachje die verkopers zich onbewust aanmeten als ze de klant toch uitproberen en tot kopen proberen te bewegen.
Ik ken de mens langer dan vandaag en ik kende die vent ook al langer voor die bewuste gebeurtenis.

Nou kudde geest, het is meer een algemene verbazing dat iemand zo kan zijn.

Bricker
13 juni 2015, 23:52
Nou kudde geest, het is meer een algemene verbazing dat iemand zo kan zijn.

Ja over wie zegt dat wat. Over mij of over dat kliekje hier? Ik ben erg verbaasd ja over de algemene reactie hier. Ik ben namelijk ook op andere sites actief waar ik dit ook weleens dit aan de orde heb gesteld. De reacties waren daar een stuk natuurlijker.

Bricker
13 juni 2015, 23:58
@LexvanDoef

Als je me beter zou kennen zou je dit waarschijnlijk niet over mij schrijven. Ik sta in principe positief in het leven en geef mensen altijd het voordeel van de twijfel. Helaas ben ook ik door schade en schande wijs geworden.

Dreverhaven
14 juni 2015, 00:07
Met die houding heb ik zeker bereikt dat ik me niet door de eerste de beste neuspeuteraar heb laten ontmoedigen mijn eigen weg te gaan.

Een plaat voor je kop noemen ze dat.




Maar dat voorbeeld van dat straaldronken zijn? Dat ik dat voorbeeld geef wil niet zeggen dat ik me regelmatig kachel zuip. Dat voorbeeld slaat niet op mezelf;);););)

Waarom geef je dat voorbeeld dan?

Bricker
14 juni 2015, 00:10
Ik noem het weigeren iemand anders zijn leven te leven. Ik geef dat voorbeeld omdat er genoeg gitaristen zijn die dat wel doen.

Lexvandoef
14 juni 2015, 00:10
@LexvanDoef

Als je me beter zou kennen zou je dit waarschijnlijk niet over mij schrijven. Ik sta in principe positief in het leven en geef mensen altijd het voordeel van de twijfel. Helaas ben ook ik door schade en schande wijs geworden.

Oh dat wil ik best geloven maar dan weet je je hier in ieder geval niet zo te profileren. En aangezien dit een online community is ziet men natuurlijk alleen wat je van jezelf laat zien ;). En daar blijkt geen optimistische persoonlijkheid uit helaas. Maar het ga je goed, ik kruip lekker in bed :)

Bricker
14 juni 2015, 00:15
Welterusten en misschien tot de volgende keer.

Frits van Mourik
14 juni 2015, 01:06
Welterusten en misschien tot de volgende keer.

En morgenvroeg weer gezond op!
Wellicht vind je dan alsnog de tijd en de kracht, om iets met de rest van je leven te gaan doen,
inplaats van die als een gekgeworden nijlpaard te verspillen aan onzinnige polemische diarree...

Succes!

zjanke
14 juni 2015, 01:17
Ik heb gelukkig zoveel levenservaring dat ik mij niet door een doorgezopen en doorgetript kliekje op een vage site(zo is gebleken)
.
Misschien moet je zelf eens wat minder uit de pot snoepen. Het is echt niet goed voor je...

Tunes
14 juni 2015, 11:43
Ja over wie zegt dat wat. Over mij of over dat kliekje hier? Ik ben erg verbaasd ja over de algemene reactie hier. Ik ben namelijk ook op andere sites actief waar ik dit ook weleens dit aan de orde heb gesteld. De reacties waren daar een stuk natuurlijker.

Nou ik zou zeggen denk daar maar eens over na, jij post wat en veruit het merendeel reageert negatief.
Natuurlijk is het dan voor jou makkelijker om te accepteren dat het aan ons, de kudde, ligt.

P.s. zoek je morgen weer een ander forum om een geintje mee uit te halen, dit is niet serieus (toch?).

arjanb01
14 juni 2015, 11:46
Wanneer krijgt bricker een ban?

jutter
14 juni 2015, 11:48
Wanneer krijgt bricker een ban?

popcorn is op.....

Bricker
14 juni 2015, 12:13
Wanneer word er opgetreden tegen de hegemonie en het wangedrag van het vriendenkliekje hier? Op een openbare website die voor iedereen bedoeld is?

arjanb01
14 juni 2015, 12:17
popcorn is op.....

Ach dan ga ik wel over op chips😉
Wat een irritant ventje. Een ban lost niks op want dan meldt hij zich wel onder een andere naam aan. Temeer een reden om de site te updaten zodat mensen die een ban hebben, niet meer op deze site kunnen inloggen onder andere nicknames.

Bricker
14 juni 2015, 12:19
En morgenvroeg weer gezond op!
Wellicht vind je dan alsnog de tijd en de kracht, om iets met de rest van je leven te gaan doen,
inplaats van die als een gekgeworden nijlpaard te verspillen aan onzinnige polemische diarree...

Succes!

Over gek geworden nijlpaarden gesproken. Wel een voor hand liggende vergelijking voor jouw en je kornuiten. Geeft weer eens blijk van de kuddegeest.

jutter
14 juni 2015, 12:22
Over gek geworden nijlpaarden gesproken. Wel een voor hand liggende vergelijking voor jouw en je kornuiten. Geeft weer eens blijk van de kuddegeest.

Hey lekker wijf, bedoel je mij daar ook mee?

Bricker
14 juni 2015, 12:27
Nee joh, het spijt me. Ik val alleen op vrouwen. Je zal een andere billenmaat moeten zoeken. ha ha ha ha

jutter
14 juni 2015, 12:29
Nee joh, het spijt me. Ik val alleen op vrouwen. Je zal een andere billenmaat moeten zoeken. ha ha ha ha

U is lesbo?

marco v
14 juni 2015, 12:31
Welterusten en misschien tot de volgende keer.

Het eerste verstandige dat ik in de 13 pagina's lees.
Relativeren die handel en gezond op. De zo'n schijnt, we hoeven pas morgen weer te werken, dus geniet ervan en dat ga ik nu ook doen.

Bricker
14 juni 2015, 12:32
Nou ik zou zeggen denk daar maar eens over na, jij post wat en veruit het merendeel reageert negatief.
Natuurlijk is het dan voor jou makkelijker om te accepteren dat het aan ons, de kudde, ligt.

P.s. zoek je morgen weer een ander forum om een geintje mee uit te halen, dit is niet serieus (toch?).

Ja joh, misschien is dit wel een les voor jou en andere lijntrekkers hier. Leer maar eens dat je niet iedereen willoos naar de slachtbank kunt leiden. Ik weet niet wat jullie met die Belg hebben uitgespookt die eerder in dit topic ter sprake is gekomen, maar het lijkt me erg onverkwikkelijk.

Tunes
14 juni 2015, 12:33
Volharding, ik vind het prachtig.

Wat ik nog steeds niet begrijp, of ik heb er overheen gelezen, is dat je niet even naar die verkoper terug gaat en die man even goed de waarheid vertelt.
Kijk een beetje lullen op een forum kan iedereen, heel anoniem en je kan zeggen wat je wilt, maar echt face to face da's toch de plek waar je echt je frustratie kwijt kan.
Kom op je kan het, doe de moeite en spreek hem aan.
En doe mij en de rest van de kliek een plezier en neem het op (lijkt mij geweldig).

Hier een beetje kwaad met je voet stampen omdat we het niet met je eens zijn, dat kan toch beter (kom op man je kan het).

Bricker
14 juni 2015, 12:41
Nou ik ben niet kwaad hoor. Ik wilde slechts van gedachten wisselen met mensen die soortgelijke shit aan de hand hebben gehad. Niet alleen in winkels maar ook bijvoorbeeld op marktplaats. Maar je gaat niet in op het geval van die Belg. Was het dan inderdaad erg onverkwikkelijk wat jullie met hem gedaan hebben?

MikeD
14 juni 2015, 12:42
In Amsterdam is alles erger. Althans, als ik de gemiddelde Amsterdammer mag geloven...:hide:
gitaarverkopers die je van alles op de mouw spelden om je jouw geld afhandig te maken, waren er vroeger ook al.. zeker in Amsterdam
….overigens verbazingwekkend dat dit topic in twee dagen tijd zo over de rand van het glaasje bruist… Laten we de stok in het midden zetten.. TS is (n.m.m.) begrijpelijk) vertoornd over het feit dat een profesioneel verkoper hem gewoon een aperte onwaarheid verkoopt… De meeste GN forumleden vinden dat TS zelf had moeten / kunnen weten hoe het zat met mensuurlengtes.. blijkbaar wist hij dat evenwel niet en meende hij af te kunnen gaan op het advies van de verkoper….. Ik denk (:hide::hide::hide:) dat wanneer een klant / potentiele koper vanuit zijn begrip van het 'klok-en-klepel- concept zo'n vraag stelt, de verkoper gewoon het juiste antwoord moet geven. Desnoods een rolmaatje uit de werkplaats halen. Meten is weten, gissen is missen. Dat het vervolgens een kwestie is en blijft van gitaar proberen enzovoorts, doet daar niet aan af… de verkoper staat er om professioneel advies te geven. Foute antwoord geven op een dergelijke vraag is gewoon niet professioneel en de klant is en blijft koning zelfs al is het dan een domme koning (waarmee ik niets impliceer ten aanzien van ons huidig staatshoofd).

Dreverhaven
14 juni 2015, 12:53
Maar je gaat niet in op het geval van die Belg. Was het dan inderdaad erg onverkwikkelijk wat jullie met hem gedaan hebben?


https://www.youtube.com/watch?v=pRxUbv90lLI

Dit hebben we gedaan.

Bricker
14 juni 2015, 12:58
Nou nee, ik wist in principe wel degelijk dat een een Jazzmaster een volle mensuur had. Maar in tegenstelling tot wat sommige lijntrekkers hier beweren acht ik mij niet feilloos. Ik kan het over het hoofd gezien hebben dat deze gitaar een Gibson schaal heeft. Maar je hebt gelijk, ook een domme onvoorbereide koning zoals sommigen van het kliekje hier, verdient het niet om schandalig in de zeik te worden genomen.

PS hoe zit het nou toch met die Belg? Of zwijgen jullie dat nu liever dood?

AoDf
14 juni 2015, 12:58
Dit hebben we gedaan.

Ah, die onverkwikkelijke ontgroeningen, back in the old days op dit forum....

zjanke
14 juni 2015, 12:59
gitaarverkopers die je van alles op de mouw spelden om je jouw geld afhandig te maken, waren er vroeger ook al.. zeker in Amsterdam
….overigens verbazingwekkend dat dit topic in twee dagen tijd zo over de rand van het glaasje bruist… Laten we de stok in het midden zetten.. TS is (n.m.m.) begrijpelijk) vertoornd over het feit dat een profesioneel verkoper hem gewoon een aperte onwaarheid verkoopt… De meeste GN forumleden vinden dat TS zelf had moeten / kunnen weten hoe het zat met mensuurlengtes.. blijkbaar wist hij dat evenwel niet en meende hij af te kunnen gaan op het advies van de verkoper….. Ik denk (:hide::hide::hide:) dat wanneer een klant / potentiele koper vanuit zijn begrip van het 'klok-en-klepel- concept zo'n vraag stelt, de verkoper gewoon het juiste antwoord moet geven. Desnoods een rolmaatje uit de werkplaats halen. Meten is weten, gissen is missen. Dat het vervolgens een kwestie is en blijft van gitaar proberen enzovoorts, doet daar niet aan af… de verkoper staat er om professioneel advies te geven. Foute antwoord geven op een dergelijke vraag is gewoon niet professioneel en de klant is en blijft koning zelfs al is het dan een domme koning (waarmee ik niets impliceer ten aanzien van ons huidig staatshoofd).
Dus een verkoper mag geen foutje maken? Wellicht had de verkoper, nadat Bicker met al zijn inzicht en levenservaring hem had gewezen op zijn onjuiste informatievoorziening, gewoon toegegeven dat hij het fout had en dat hij het echt gewoon verkeerd in zijn hoofd had. Maar nee, er is onomstotelijk bewijs (wat voorlopig alleen nog bestaat uit de persoonlijke invulling van Bricker) dat de man slechts uit was op geldelijk gewin en perse, kostewatkost deze specifieke gitaar aan Bricker moest slijten.

koekoek:chicken: Maar ja ik hoor dan ook bij een kliek :rockon:. Ik zal toch maar eens een keer wat mensen uitnodigen, want de meeste hier ken ik alleen maar van hier, een enkeling van een meeting en de mensen die ik vaker de hand heb geschud zijn op een hand te tellen....

AoDf
14 juni 2015, 13:00
PS hoe zit het nou toch met die Belg? Of zwijgen jullie dat nu liever dood?

Die informatie is vertrouwelijk. Alleen voor insiders ter beschikking. Dreverhaven heeft een tipje van de sluier gelicht.

Lexvandoef
14 juni 2015, 13:02
Nou nee, ik wist in principe wel degelijk dat een een Jazzmaster een volle mensuur had. Maar in tegenstelling tot wat sommige lijntrekkers hier beweren acht ik mij niet feilloos. Ik kan het over het hoofd gezien hebben dat deze gitaar een Gibson schaal heeft. Maar je hebt gelijk, ook een domme onvoorbereide koning zoals sommigen van het kliekje hier, verdient het niet om schandalig in de zeik te worden genomen.

PS hoe zit het nou toch met die Belg? Of zwijgen jullie dat nu liever dood?

Dan zal je misschien in het vervolg toch wat meer zelfvertrouwen/zelfredzaamheid moeten kweken en die verkoper vertellen dat jij denkt dat het anders is. En dan met hem in discussie gaan, dan lijkt me de zaak een stuk sneller beklonken dan hier je gelijk moeten halen bij mensen die er niets mee te maken hadden ;).

Anyway, die belg die nam zichzelf ook nogal serieus en kon niet zo goed tegen grapjes volgens mij.... Ik zei wel parallellen overigens :P

Plant
14 juni 2015, 13:03
Je zal een andere billenmaat moeten zoeken. ha ha ha ha

Ah, we zijn op het punt aangeland om ook in dit topic over de rectaal ingebrachte gitaarhals te beginnen :D Dat is traditie hier.

Bricker
14 juni 2015, 13:13
Dan zal je missc

Anyway, die belg die nam zichzelf ook nogal serieus en kon niet zo goed tegen grapjes volgens mij.... Ik zei wel parallellen overigens :P

Over mensen die niet zo goed tegen grapjes kunnen gesproken. Die mensen van het kliekje hier lijken sterk op Amsterdammers. Als ze zelf aan de beurt zijn dan zijn ze niet thuis! Dan lopen ze huilend naar hun mammie of er niet een ban kan komen. Het is dus toch erg onverkwikkelijk wat er met die Belg is gebeurd. Een treffend voorbeeld van het machtsmisbruik van een kliek.

Bricker
14 juni 2015, 13:17
Ah, die onverkwikkelijke ontgroeningen, back in the old days op dit forum....

Ja maar soms worden de ontgroeners zelf ontgroend. ha ha ha ha De jager word de gejaagde.

AoDf
14 juni 2015, 13:18
Niet verder vertellen, ssst.

Dreverhaven
14 juni 2015, 13:22
Ja maar soms worden de ontgroeners zelf ontgroend. ha ha ha ha De jager word de gejaagde.

Nou inderdaad. ha ha ha ha


https://www.youtube.com/watch?v=bVpnUHGpFDk

Lexvandoef
14 juni 2015, 14:10
Over mensen die niet zo goed tegen grapjes kunnen gesproken. Die mensen van het kliekje hier lijken sterk op Amsterdammers. Als ze zelf aan de beurt zijn dan zijn ze niet thuis! Dan lopen ze huilend naar hun mammie of er niet een ban kan komen. Het is dus toch erg onverkwikkelijk wat er met die Belg is gebeurd. Een treffend voorbeeld van het machtsmisbruik van een kliek.

Oh dat is niet mijn ervaring hier :), botte grappen over en weer en nog steeds even goede vrienden :)

Maar ja, ik zal wel bij de kliek horen wordt waarschijnlijk nu je volgende reactie... :P

Pepe
14 juni 2015, 14:20
Worden de Amsterdammers er weer bijgehaald? Wat hebben we dit keer gedaan?... :chicken:
Tuurlijk, geef de Joden maar weer de schuld...

Lexvandoef
14 juni 2015, 14:23
Worden de Amsterdammers er weer bijgehaald? Wat hebben we dit keer gedaan?... :chicken:


Whahaha Bricker is duidelijk een provinciaaltje Pepe, daar moet je toch om kunnen lachen ;) Dan ben je weer een goede Amsterdammer :P. Voor zover die bestaan dan vanuit het oogpunt van een Rotterdammer ;).

Brum
14 juni 2015, 14:23
Ik zei het toch, Pepe...:D

Pepe
14 juni 2015, 14:24
Ja... gekookt hart, enzo. Ken uw Deelders :D

Ja Brum, u loopt al wat langer mee, uiteindelijk komen we in Amsterdam terecht he.

Bricker
14 juni 2015, 14:26
Dan zal je misschien in het vervolg toch wat meer zelfvertrouwen/zelfredzaamheid moeten kweken en die verkoper vertellen dat jij denkt dat het anders is.
:P

Hoi Lex ik dacht al waar blijf je nou. Nog even terugkomend op je voorlaatste post. Eerst word mij halsstarrigheid verweten naar de verkoper toe en als blijkt dat dat niet zo is word mij een gebrek aan zelfvertrouwen/zelfredzaamheid verweten. Het nooit goed he. Wie een hond wil slaan kan altijd wel een stok vinden. Maar zoals je wel gemerkt hebt. Deze hond slaat terug ha ha ha ha. En snoeihard ook nog.

En inderdaad binnen het kliekje accepteert men veel van elkaar. Een nieuweling moet hier een zogenaamde vuurproef doorstaan om in het kliekje opgenomen te worden. Weet je waar dit vandaan komt? Jawel, uit de primitieve dierenwereld.
Met andere woorden lazer op met die koorballenmentaliteit. Die kliek hier kan me aan mijn reet roesten. En als ik last van ze heb zullen ze ook last van mij hebben.

Trouwens ik ben zelf Amsterdammer daarom weet ik ook goed hoe de gemiddelde Amsterdammer in elkaar steekt. Als Delftenaar ben je voor mij derhalve een stomme boerenhufter. Meu, meu, meu

Heynis
14 juni 2015, 14:30
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/14/ceb1b844f799a19209323ae9e08e85cf.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Brum
14 juni 2015, 14:33
Ja... gekookt hart, enzo. Ken uw Deelders :D

Ja Brum, u loopt al wat langer mee, uiteindelijk komen we in Amsterdam terecht he.

Ah, we zijn toch al op het punt aangekomen dat het nergens meer over gaat in dit topic. Ik gooi 'm er gewoon effe vrolijk tegenaan hoor!:D


https://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU

zjanke
14 juni 2015, 14:38
. Die kliek hier kan me aan mijn reet roesten. En als ik last van ze heb zullen ze ook last van mij hebben.

Last hebben? Nee hoor, je zet vooral jezelf voor lul door bij een beetje tegenspraak iedereen hier bij een doorgesnoven kliek te gooien. Als het zo slecht is dan ga je toch naar al die andere fora waar ze het veel beter met je voorhebben? Het is een beetje hetzelfde als met die gitaar: je hoeft hier niet te zijn, net zo min als dat je die gitaar *moest* kopen...

Bricker
14 juni 2015, 14:46
Nee ik laat me niet wegjagen door een kliekje die een relatief klein deel uitmaakt van de leden hier. En ik blijf hier graag om diezelfde kliek eens even grondig door de mangel te halen. Een Belg een beetje zitten stangen en schofferen als een stel doorgedraaide hangjongeren. Te walgelijk voor woorden. Ik snap niet dat er niet is ingegrepen.

Dreverhaven
14 juni 2015, 14:52
Ik ben benieuwd wie er tot die kliek behoren.

Lexvandoef
14 juni 2015, 14:59
Hoi Lex ik dacht al waar blijf je nou. Nog even terugkomend op je voorlaatste post. Eerst word mij halsstarrigheid verweten naar de verkoper toe en als blijkt dat dat niet zo is word mij een gebrek aan zelfvertrouwen/zelfredzaamheid verweten. Het nooit goed he. Wie een hond wil slaan kan altijd wel een stok vinden. Maar zoals je wel gemerkt hebt. Deze hond slaat terug ha ha ha ha. En snoeihard ook nog.

En inderdaad binnen het kliekje accepteert men veel van elkaar. Een nieuweling moet hier een zogenaamde vuurproef doorstaan om in het kliekje opgenomen te worden. Weet je waar dit vandaan komt? Jawel, uit de primitieve dierenwereld.
Met andere woorden lazer op met die koorballenmentaliteit. Die kliek hier kan me aan mijn reet roesten. En als ik last van ze heb zullen ze ook last van mij hebben.

Trouwens ik ben zelf Amsterdammer daarom weet ik ook goed hoe de gemiddelde Amsterdammer in elkaar steekt. Als Delftenaar ben je voor mij derhalve een stomme boerenhufter. Meu, meu, meu

Lolz, even voor de goede orde, schelden en vloeken heb ik niet zo'n behoefte aan, dat is nergens voor nodig hier... Die kant gaan we dus niet op ;). Bij voorbaat dank ;).

Er wordt je inderdaad halsstarrigheid verweten naar die verkoper toe en dat wordt je nog steeds als je goed kan lezen ;), blijkt nergens dat dat niet zo is. Punt wat ik daarna maakte (en wat blijkbaar niet zo goed aan komt bij jou) is dat het nogal makkelijk en laf is om achteraf online te gaan klagen op fora, als je denkt dat je het beter weet dan de verkoper (geloof me dat denk ik zelf ook vaak :seriousf:), wees een vent, zeg het dan gewoon op dat moment en praat erover. Ga er niet achteraf anoniem over lopen janken, daar kan de verkoper zelf ook niks mee.

Wij proberen geen honden te slaan (onzin, zijn lieve beesten, naja de meeste dan), het overgrote deel is hier echter niet op zijn mondje gevallen en zijn voor rede vatbaar, onredelijke posts worden snel van repliek gediend, zoals je al gemerkt hebt :seriousf:

Over dat kliekjes gedrag, tja, shit happens als mensen elkaar al kennen, die bejegenen elkaar dan anders, deal with it ;). Als op die manier dan 'buitenstaanders' (rare term want iedereen is hier welkom en op iedereen wordt normaal gereageerd en wordt geholpen) zich dan een beetje in hun reet genomen voelen dan moeten ze misschien ergens anders kijken, OF even goed in diezelfde spiegel kijken waar je het gek genoeg zo vaak over hebt.

Bricker
14 juni 2015, 15:12
Oei, oei, wel iemand anders uitschelden voor provinciaaltje (terwijl dat niet zo is ha ha ha ha) maar als meneer hetzelfde overkomt dan is meneer niet thuis. Ik had dus toch gelijk. En voor het geval je het nog niet wist, op de meeste fora kom je dat ordinaire kliekgedrag met de eventueel bijkomende overlast van zo'n kliek dus niet tegen.
Ga nu maar terug naar je koeien dan ga ik nog even de Kalverstraat in. meu, meu ,meu

Dreverhaven
14 juni 2015, 15:16
Welke fora zijn dat dan? Ik zou ook wel eens op een forum zonder zo'n kliek willen zitten.

Lexvandoef
14 juni 2015, 15:17
Oei, oei, wel iemand anders uitschelden voor provinciaaltje (terwijl dat niet zo is ha ha ha ha) maar als meneer hetzelfde overkomt dan is meneer niet thuis. Ik had dus toch gelijk. En voor het geval je het nog niet wist, op de meeste fora kom je dat ordinaire kliekgedrag met de eventueel bijkomende overlast van zo'n kliek dus niet tegen.
Ga nu maar terug naar je koeien dan ga ik nog even de Kalverstraat in. meu, meu ,meu

Iets met termen in ordes van grootte enzo.... Overigens richtte ik me niet tot jou maar sprak in schertsende beeldtaal over jou ;). Zoek de verschillen ;).

Dit is overigens niet het enige forum waar ik actief en overal kom je kliek gedrag tegen, soms hoor je erbij, soms niet. Jammer dan. Overigens vind ik dit juist het forum bij uitstek waar nieuwelingen makkelijk integreren, misschien is het overgrote deel hier soms bot en lomp maar daardoor kan veel gezegd worden en is weinig serieuze ongein :). Heerlijk zooitje ongeregeld hier

Nja ik ga maar bij mijn koeien kijken ofzo? Die leren tenminste soms nog iets :seriousf::chicken:

Tabula Rasa
14 juni 2015, 15:25
Iedere nieuwkomer die zich normaal opstelt wordt hier met open armen ontvangen. Ik zie dat hier al een jaar of 10 en het is nog steeds.zoals het altijd was.

Bricker
14 juni 2015, 15:29
Welke fora zijn dat dan? Ik zou ook wel eens op een forum zonder zo'n kliek willen zitten.

Die ga ik jou dus niet noemen want dan ga jij er ook op zitten met je kornuiten. Krijgen we daar ook dat gezeik.

Bricker
14 juni 2015, 15:29
Grapje van je neem ik aan? Dat nieuwkomers goed ontvangen worden?

Brum
14 juni 2015, 15:31
Naar mijn weten zijn er in Nederland maar twee gitaarfora die er enigszins toe doen, waarvan Gitaarnet.nl verreweg de grootste is. Als we het dan toch over kliekjesgedrag hebben, wat ansicht ook wel degelijk zo is, dan zit je hier wat dat betreft nog het beste. Hier is het een kliekje. Op dat andere forum daarentegen, waar een enkel puntje verschilt in de naam, is het alleen de kliek en de rest confirmeert zich er maar aan, waardoor dat hele forum volledig verziekt is met nonsens en dat forum dan ook in alles klein gebleven is. Er lopen hier ook zat mensen rond die daar de boel echt verzieken en hier schijnheilig netjes op de inhoud posten. Ach, dan valt het hier nog wel weer mee, wat dat betreft. Het gaat hier nog dikwijls om de inhoud en kliekjes kun je hier nog vermijden. Wil je dat kliekje niet vermijden, dan is er altijd nog een Off Topic gedeelte voor de intimi. Dit topic zou er in alles in ieder geval prima in passen.

Dreverhaven
14 juni 2015, 15:35
Die ga ik jou dus niet noemen want dan ga jij er ook op zitten met je kornuiten. Krijgen we daar ook dat gezeik.

Natuurlijk. Waarschijnlijk zijn er helemaal geen andere fora.
Verder, wie zijn mijn kornuiten?

jutter
14 juni 2015, 15:36
Natuurlijk. Waarschijnlijk zijn er helemaal geen andere fora.
Verder, wie zijn mijn kornuiten?

Ik toch???

Lexvandoef
14 juni 2015, 15:37
Iedere nieuwkomer die zich normaal opstelt wordt hier met open armen ontvangen. Ik zie dat hier al een jaar of 10 en het is nog steeds.zoals het altijd was.


Grapje van je neem ik aan? Dat nieuwkomers goed ontvangen worden?

Nee geen grapje gelukkig :). Tal van topics waarin nieuwkomers goede (soms ook minder goede) vragen stellen en geholpen worden met goed advies en ook met nieuwe/andere gitaren/versterkers/wat nog meer weglopen.

Net als TR kom ik er nu ook al een jaartje of 10 en heb dat gelukkig heel vaak zien gebeuren, prettige plek is het dan hoor :).

Bricker
14 juni 2015, 15:37
Eerst even nuchter worden en nadenken dan herinner je je wel weer wie er tot je kliek behoren meneer Dreverhaven.

Tunes
14 juni 2015, 15:45
Ik ben benieuwd wie er tot die kliek behoren.

Ikke, ikke, ikke, aaaaaaaa pleeeeeeaasseee mag het.
Ik heb nooit ergens bij gehoord.

Tunes
14 juni 2015, 15:47
Kornuiten, heerlijk woord.

Maar goed, ik heb me genoeg vermaakt.
Je wordt vervelend, het ga je goed.

Enne echt joh je MOET langs die verkoper gaan, dit vreet je op man.
Da's nie goed he.

Bricker
14 juni 2015, 15:51
Nee nee, ik heb hem juist in mijn hart gesloten. Hij hielp me eraan te herinneren dat ik nog altijd sterk op mijn hoede moest blijven voor dat soort uitschot.

FNaRK
14 juni 2015, 15:52
het is wel een volhoudertje ...

Hadden we haar trouwens al fatsoenlijk welkom geheten ?

Nou, bij deze dan ... gebukt met ene Fender overdwars anaal ingebracht wensen wij U een zeer welgemeend


S T E R F H O E R S T E R F

FNaRK
14 juni 2015, 15:54
Oh, en wellicht mag dit verhuizen naar Off Topic ?

Bricker
14 juni 2015, 15:54
Als je even voorover bukt met je van aambeien vergeven kont wil ik wel even een een de hals van een Les Paul Goldtop bij je inbrengen. Welk merk tampons gebruik je eigenlijk?

FNaRK
14 juni 2015, 16:10
Ik prefereer dan toch een Gibson Explorer in den aarsch.

En qua tampons dacht ik eigenlijk jouw merk, maar gezien je overgang-gerechtigde leeftijd zal jij ze niet meer nodig hebben ;-)

Bricker
14 juni 2015, 16:16
Ik heb nooit tampons gebruikt. Die passen niet zo goed in de pisbuis van je piemel. En aangezien ik ook nooit een gitaarhals rectaal inbreng in tegenstelling tot jou heb ik ze daar ook niet nodig.

Maar ik ga nu even eten tot een andere keer zou ik zeggen.

FNaRK
14 juni 2015, 16:26
Eet smakelijk !
wat schaft de pot ?

FNaRK
14 juni 2015, 16:28
Eet smakelijk !
wat schaft de pot ?

Oh wacht ...laat me raden:
integere sperziebonen met een azijn-sausje ?

Plant
14 juni 2015, 16:35
Dan is het maar te hopen dat de groenteboer de waarheid heeft gesproken over de smaak van die sperziebonen anders begint ie op het groenteforum nog zo'n discussie ;)

kassie
14 juni 2015, 16:57
Oh wacht ...laat me raden:
integere sperziebonen met een azijn-sausje ?

Lekker met een broodje aap en wat gebakken lucht

pasqual
14 juni 2015, 17:06
Even wat opgezocht:

Zelfreflectie DEFINITIE & BETEKENIS

Zelfreflectie is het naar zichzelf kijken en daarbij het eigen handelen overdenken. Men houdt zichzelf als het ware een spiegeltje voor.

Dit figuurlijke spiegeltje voorhouden heeft als doel om bewust te worden van handelingen die zowel bewust als onbewust gemaakt worden. Bij zelfreflectie wordt er gekeken naar wat men goed en wat men minder goed kan. Over deze zaken wordt nagedacht en hierin worden oplossingen gezocht om minder goede kwaliteiten te verbeteren en goede kwaliteiten te behouden. Als een persoon op een juiste manier naar zichzelf kijkt, verduidelijkt hij of zij hiermee het zelfbeeld. Met een juist eigen zelfbeeld is het gemakkelijker om met toekomstige situaties om te gaan, aangezien er nagedacht is over het eigen handelen. Bij het competentiegericht leren in het moderne beroepsonderwijs speelt zelfreflectie een grote rol. Hierbij is een zekere mate van zelfreflectie namelijk vereist aangezien er de nadruk wordt gelegd op het eigen handelen.

Ook wel "introspectie" genoemd.

Kijk hier eens naar beste Bricker. Je krijgt enorm veel aandacht en helaas doe ik daar nu aan mee. Maar ik voorspel een korte aanwezigheid hier op dit forum. Op gegeven moment gaat het niet meer om het feit of je een punt hebt. De manier van reageren hier van jouw en aanvallen op bepaalde leden gaat gewoon te ver en komt mij nogal narcistisch over. Iedereen is het schuld, behalve jij. Zo...en nu terug in je grot en optiefen!

FNaRK
14 juni 2015, 17:08
Zo...en nu terug in je grot en optiefen!


nou nou nou .... dat kan best vriendelijker !

pasqual
14 juni 2015, 17:11
nou nou nou .... dat kan best vriendelijker !

Sorry:hide: Het zal ook wel niet veel helpen bai ze wee...:soinnocent:
En nog fout ook want je moet eerst optiefen om naar je grot te kunnen....:(

Pepe
14 juni 2015, 17:16
Een forum is gewoon een spiegel. Soms een lachspiegel, dat dan weer wel. :D

wietse
14 juni 2015, 17:19
Trouwens ik ben zelf Amsterdammer daarom weet ik ook goed hoe de gemiddelde Amsterdammer in elkaar steekt. Als Delftenaar ben je voor mij derhalve een stomme boerenhufter. Meu, meu, meu

verklaart veel, je bent dus het soort amsterdammer dat er voor zorgt dan men eigenlijk overal een hekel aan amsterdammers heeft, overtuigd van je eigen gelijk altijd alles beter, gekker en erger meegemaakt en dat moet iedereen weten, dat is wat men buiten amsterdam over amsterdammers zegt en denkt.
gelukkig is maar een klein groepje amsterdammers echt zo, maar ja die hebben de grootste bek en hoort men dus het meest.
kliek valt hier reuze mee als je normaal doet heb je nergens last van, je hebt the good ol'days hier niet meegemaakt was je toen zo van leer getrokken dan was je echt afgemaakt door de forumleden, het is hier een tamme boel geworden vergeleken bij toen ik hier voor het eerst iets postte.
je stelt je aan omdat je niet gelijk krijgt, en dat ook niet hebt.
een mens blijft leren zijn hele leven lang, ook een ervaren verkoper, mag die man het ook eens mis hebben of weet jij wel alles?


Een Belg een beetje zitten stangen en schofferen als een stel doorgedraaide hangjongeren.
CID-Gibson was die belg volgens mij, een randdebiel was dat, kon ook niet tegen kritiek en als ik me nog goed herinner heeft hij zelfs doodsbedreigingen aan enkele moderatoren gestuurd.
die is niet weggepest maar geband, onder andere namen nog een paar keer terug gekomen maar steeds weer hetzelfde verhaal, ook waren zijn posts nogal herkenbaar door de slechte beheersing van het nederlands.
maar elke keer weer ging hij bij het minste geringste grapje of tegenspraak uit zijn plaat.

ik vraag me ook af welk ander forum dan geen kliek vorming heeft, elk forum zelfs op harmony central dat akelig groot is heb je het, gitaar.net is echt erg als iemand daar onvermoed iets vraagt zonder zich eerst voor te stellen dan is het he pieter!! en wordt er niets beantwoord tot hij zich voorgesteld heeft, en dan nog komt er voornamelijk onzin.

jutter
14 juni 2015, 17:47
Zo, dan ga ik nu eerst ff drukken.

pasqual
14 juni 2015, 18:03
Zo, dan ga ik nu eerst ff drukken.

Vergeet de Privé niet!

Gearjunkie
14 juni 2015, 18:34
Met zo'n houding zul je vast een hoop bereikt hebben in het leven.




Waarschijnlijk een PGB.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zjanke
14 juni 2015, 18:35
, je hebt the good ol'days hier niet meegemaakt was je toen zo van leer getrokken dan was je echt afgemaakt door de forumleden, het is hier een tamme boel geworden vergeleken bij toen ik hier voor het eerst iets postte.

ssssst, dadelijk maak je hoofd nog wakker...

wietse
14 juni 2015, 19:17
ssssst, dadelijk maak je hoofd nog wakker...
breng me niet op gedachten, nu speel ik al met het idee om hem een pm te sturen:D.

Dirk_Hendrik
14 juni 2015, 20:07
Ah, we zijn op het punt aangeland om ook in dit topic over de rectaal ingebrachte gitaarhals te beginnen :D Dat is traditie hier.

Gelieve de correcte terminologie te gebruiken welke nog altijd "overdwars anaal" luidt.

en voor Bicker,
Sommigen hier kennen elkaar al verrot lang. Soms vinden ze elkaar ook nog eens een eikel (maar dan wel mijn eikel). Vind je het dan gek dat je je met zo'n jankverhaal maakt tot het snoepje van de week? Als je iets bekender met die "kliek" zou zijn zou je doorhebben hoe je hapt op elk aangereikt hapje.

En je bent de eerste niet... en ook niet de laastse vermoed ik.

Harry
14 juni 2015, 21:37
Ach, ons kliekje. Gezellig clubje zijn we toch. Wil je er bij Bricker? Dan wordt het vast wel gezellig!

Bricker
14 juni 2015, 22:40
je hebt the good ol'days hier niet meegemaakt was je toen zo van leer getrokken dan was je echt afgemaakt door de forumleden, het




Inderdaad jammer dat ik toen niet al lid was. Had ik het gajes(blijkbaar destijds in nog grotere getale aanwezig) toen al even de les gelezen en met de grond gelijk gemaakt.

Bricker
14 juni 2015, 22:44
Ach, ons kliekje. Gezellig clubje zijn we toch. Wil je er bij Bricker? Dan wordt het vast wel gezellig!

Nee bedankt, ik wil absoluut niet bij dat rapalje horen. Straks word ik er nog mee besmet. Liever afstand houden. Net als een begeleider bij een tuchtschool moet je boven de groep blijven staan. Anders kun je ze niet meer corrigeren.:seriousf:

Dreverhaven
14 juni 2015, 22:44
Inderdaad jammer dat ik toen niet al lid was. Had ik het gajes(blijkbaar destijds in nog grotere getale aanwezig) toen al even de les gelezen en met de grond gelijk gemaakt.

Het lukt je nu al niet. Met elke post zet je jezelf nog meer voor lul. :???:

Bricker
14 juni 2015, 22:52
Gelieve de correcte terminologie te gebruiken welke nog altijd "overdwars anaal" luidt.
jankverhaal maakt tot het snoepje van de week? Als je iets bekender met die "kliek" zou zijn zou je doorhebben hoe je hapt op elk aangereikt hapje.

En je bent de eerste niet... en ook niet de laastse vermoed ik.


Ik ben blij dat ik het snoepje van de week geworden ben.Zo heb ik gelijk even de rollen om kunnen draaien en die muffins van dat opgenaaide kliekje hier even tot de snoepjes van de week kunnen maken.

Bricker
14 juni 2015, 22:54
Het lukt je nu al niet. Met elke post zet je jezelf nog meer voor lul. :???:

Oh nee, waarom blijven jullie dan happen? En lopen sommigen te janken om een ban? Stelletje hersenweke watjes.Ga door jongens, ga door, make my day!!!!

Scarface
14 juni 2015, 22:54
Bricker,je maakt niemand met de grond gelijk....je corrigeert niemand....Winnen ga je hier echt niet....

Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door steeds het laatste woord te willen hebben.....tis bijna zielig gewoon...

Hou toch op.....het verveelt..

Gitaar spelen is veel leuker😃

Groet,Marco

Lexvandoef
14 juni 2015, 22:57
Euhm oke, het wordt tijd voor een van je eigen spiegeltjes....

Je wordt hier niet bepaald serieus genomen, wat grotendeels door je eigen 'stijl' van posten komt. Jammer hoor, ik zou nog maar even achter mijn oren krabben of dit daadwerkelijk is hoe je jezelf wilt presenteren, succes heb je er in ieder geval niet mee.

Bricker
14 juni 2015, 23:00
Ja zielig voor hun! Ik vermaak me prima. Ik heb niet het gevoel dat die eikeltjes zich ook vermaken. Janken om een ban. Mammie er is een nare jongen bijgekomen die zich niet laat kisten weeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh.

Ik ga nu Wayward pines kijken, tot de volgende afstraffing.

Lexvandoef
14 juni 2015, 23:02
Ja zielig voor hun! Ik vermaak me prima. Ik heb niet het gevoel dat die eikeltjes zich ook vermaken. Janken om een ban. Mammie er is een nare jongen bijgekomen die zich niet laat kisten weeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh.

Ik ga nu Wayward pines kijken, tot de volgende afstraffing.

*Zielig voor hen* Als je het doet, wat dan ook, doe het dan goed... :seriousf:

Anyway.... Het vermaak is prima hoor :), beetje veel herhaling af en toe maar soit, hoort nou eenmaal bij hersenloos vermaak, tis net tv kijken zo :).

HaroldA
14 juni 2015, 23:03
Ik was even een paar dagen weg; heb ik iets gemist, of is het zand nog steeds niet uit Bricker's vagijn?

zjanke
14 juni 2015, 23:09
http://youtu.be/zKhEw7nD9C4

Ik vraag me echt af wanneer je start met het corrigeren van de kliek. Beetje "make my day" schreeuwen maakt bijzonder weinig indruk. Er wordt weinig gehapt, je wordt alleen door steeds meer mensen steeds minder serieus genomen. Volgens mij ben jij vooral degene die onze dag een beetje leuker maakt...

Lexvandoef
14 juni 2015, 23:13
Nee HaroldA hij is nog steeds bezig met zichzelf af te trekken (of te vingeren, who knows) op onze reacties....

Maar goed, in principe is dit wel het perfecte voorbeeld van een discussie die voor alle partijen naar tevredenheid is :seriousf:.

- Hij blij me zijn 'superioriteit' over de kliek => tevreden
- De Kliek lachen om zijn idioterie => tevreden

Ideaal zo :seriousf:

Dreverhaven
14 juni 2015, 23:14
Bricker heeft me net zwaar aan het grienen gekregen. Ik geef het op. Net nog heb ik naar mijn ouders moeten fietsen om troost. Ik zat er compleet van slag te bibberen van ellende. Tissues had ik niet meer in huis en veel scheelde het niet, of ik had in mijn broek geplast. Blij dat ik ben dat dat me bespaard gebleven is. Het wordt al laat en ik wil wel rustig kunnen slapen vanavond. Dit is niet goed voor m'n gemoedstoestand en zeker niet voor mijn hart. :(

Bricker
14 juni 2015, 23:25
***Mod-edit***

AoDf
14 juni 2015, 23:31
Maar hoe zat het ook alweer met die niet-integere verkoper?

flite
14 juni 2015, 23:32
Dus, 52 hè? Serieus?

De afdelingsbegeleiding heeft blijkbaar een paar dagen vrijaf.

Brum
14 juni 2015, 23:33
Sommige mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.

Bricker
14 juni 2015, 23:44
***Mod-edit***

flite
14 juni 2015, 23:45
https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1398/60/1398600316973.jpg

HaroldA
14 juni 2015, 23:46
Oei ... ben ik de enige die me zorgen maakt om Bricker, en om z'n omgeving?

flite
14 juni 2015, 23:52
Oei ... ben ik de enige die me zorgen maakt om Bricker, en om z'n omgeving?

Mwoah, wellicht maar het is dan ook compleet overbodig.
Op de afdeling zit 'ie goed afgeschermd en hij vindt zichzelf veel te belangrijk voor 't internet om zichzelf iets aan te doen.

Maar het getuigt wel van inlevingsvermogen!
Je bent een beter mens dan ik!

HaroldA
14 juni 2015, 23:52
als je hier wat tussen zit en gerespecteerd wordt dan is dit een machtig mooi forum

Ook zonder respect is het hier leuk hoor! ;)

Ik bots ook vaak met van alles en iedereen; het leuke is dat dat gewoon een bevlogen meningsverschil is en dat in een ander topic het gewoon weer leuk is. Zoals het hoort dus!

Monroe
14 juni 2015, 23:57
Nouja het begint wel vermakelijk te worden. Ik blijf terug komen voor meer.

http://s7.postimg.org/jyfhcs5ob/FB_IMG_1434241629713.jpg

Even aftasten, kan dit ???

Bricker
15 juni 2015, 00:00
***Mod-edit***

Lexvandoef
15 juni 2015, 00:02
***Mod-edit***

flite
15 juni 2015, 00:03
https://ladygeekgirl.files.wordpress.com/2013/06/watch-out-we-got-a-bad-ass-over-here.jpg

Hendrik1970
15 juni 2015, 00:07
Nou nou,
0,75¨
Verschil en dan zo over de zeik?
Volgens mij is dit minieme verschil nog langer dan een bepaald lichaamsdeel bij u.:sssh:

Bricker
15 juni 2015, 00:13
Zeg jochie, dat 0,75 staat voor inch hoor! Als je niet weet wat dat is, dat is een maateenheid uit de Engels sprekende wereld en is omgerekend ongeveer 2,5 centimeter. Voor een botte boer (kut is kut zei de boer en hij neukte zijn eigen varken) doet dat niet terzake inderdaad. Fijnzinnige mensen voelen echter wel het verschil.

flite
15 juni 2015, 00:22
kut is kut zei de boer en hij neukte zijn eigen varken

http://abload.de/img/gladje4ch71utuom.gif

Bricker
15 juni 2015, 00:27
Nouja het begint wel vermakelijk te worden. Ik blijf terug komen voor meer.

http://s7.postimg.org/jyfhcs5ob/FB_IMG_1434241629713.jpg

Even aftasten, kan dit ???

Sorry Monroe, pappa moderator neemt zijn kroost in bescherming. Ik was graag nog even doorgegaan maar ik heb mijn statement wel gemaakt geloof ik. Ik blijf misschien nog schrijven op andere topics als de moderator dat goed vind tenminste. Nogmaals bedankt voor je goede post die je een stel pagina's terug hebt geplaatst.
Als ik hier niet blijf schrijven misschien tot schrijvens op een andere site. Heb me wel vreselijk vermaakt overigens. Ben erachter gekomen dat ik het verbale gevecht nog niet verleerd ben.:cheerup:

Dreverhaven
15 juni 2015, 00:45
Ben erachter gekomen dat ik het verbale gevecht nog niet verleerd ben.:cheerup:

Nou zeg dat wel, pracht argumenten en je laat je ook nog eens niet in de luren leggen door zo'n gemene verkoper. Trots kun je zijn.

Frits van Mourik
15 juni 2015, 00:56
Ben erachter gekomen dat ik het verbale gevecht nog niet verleerd ben.

Verbaal betekent "mondeling", dus in aanzien des persoons.
Gewoon van man tot man. Dat gaat niet op een forum en wees daar wellicht maar blij om.

Maar misschien kun je het met jouw vermeende "verbale" kwaliteiten nog wel eens tot schoenenverkoper brengen!
Waarmee ik integere schoenenverkopers niet bedoel te beledigen, hoor...

Bricker
15 juni 2015, 01:40
En dan echt tot slot. Jongens pappie moderator is thuis gekomen om jullie tegen de boze buitenwereld te beschermen. Ik heb een reprimande gekregen met eventuele vervolgsancties als ik jullie blijf beledigen. Daarom stop ik maar helemaal met dit topic en misschien wel met deze hele site. Koesteren jullie maar lekker de warmte van die bescherming. Nogmaals dank voor het heerlijke vermaak.

okeeee
15 juni 2015, 01:43
volgens mij heb ik dit al eerder meegemaakt "met z'n allen tegen 1" op dit o zo gezellige forum
wat ik echter vreemd blijf vinden is dat het meest vriendelijke forumlid (we noemen um voor het gemak ff sjakie) wegens nare sfeer en andere shit ,zijn aktiviteiten 'tijdelijk" heeft gestaakt
doe anaal over een mensuur en ze noemen je idioot
zeur over butsje in in relic............... nou daar maken we geen grappen over
moet wel lachen 24 p's
en het blijft maar happen

verveel je je en heb zin in flame war zonder te veel tegenstand
jup gitaarnet is the place to go

mensen na 4 pagina's hap je toch niet meer ??

kom op we gaan naar de 60 !!!!!!
we kunnen het !!!!

Bricker
15 juni 2015, 01:49
Ja en dan echt tot slot: Ze bleven inderdaad maar happen net als jij nu net, inderdaad heerlijk! Maar ik ga nu verder op een site waar de doorgezopen softies wat weerbaarder zijn. Van de moderator mag ik jullie toch niet meer beledigen. Helaas, want het smaakte erg goed.

vulvasonic
15 juni 2015, 04:46
Mag ik dan nog even iets zeggen over de 'kliek', waar jij (Bricker) het steeds over hebt?
Kijk even naar mijn aantal post counts en je mag aannemen dat ik absoluut zeker tot die kliek behoor. Wel, als klieklid (en eerlijk, er IS hier absoluut geen sprake van een kliek, maar vooruit, jij je zin) kan ik je verzekeren dat er geen mooier forum bestaat als deze. Het gebeurt zelden of nooit dat iemand hard wordt aangepakt. En ja, soms krijg je een kleine oorwassing. Meer dan dat is het niet. Neem het voor wat het is en maak er geen drama van.

In de loop der jaren heb ik enkele jongens op dit forum persoonlijk leren kennen. Eén van hen is als mijn broer, zo ver gaat die vriendschap. Als enige was hij erbij om mijn hand vast te houden toen ik vorig jaar naar het OK gereden werd om mijn been af te zetten. Toen ik ontwaakte uit de narcose was hij er als eerste bij om me te troosten.
Veel jongens en ook meiden hebben me bezocht. Eén van hen is me drie keer helemaal vanuit Den Haag komen opzoeken, waarvan tweemaal onaangekondigd. Zomaar, om mij te steunen.

Ik heb veel pech gehad in de laatste jaren. Financiëel heb ik niets meer te willen. Toen ik enkele jaren geleden mijn auto naar de schroothoop kon brengen ontstond er letterlijk binnen enkele minuten een 'kliek' die bereid was om geld in te zamelen, zodat ik weer een auto kon rijden. En dat waren niet alleen mensen die ik kende. De eerste die €100,- voor me neerlegde was iemand die een volslagen onbekende voor me was. Uiteindelijk ben ik voor €1000,- (!!!) geholpen door 'bekenden' en volslagen onbekenden.

In de tijd dat ik zonder auto zat ben ik verschillende keren door meerdere personen van de ene kant naar de andere kant van het land gereden. Mensen die ik nooit eerder gezien had. Overigens heb ik zelf ook iemand die voor mij volslagen onbekend was het hele land doorgereden, omdat hij een gitaar kon kopen en geen vervoer had. In die tijd zat ik zelf wat beter in de slappe was.

Toen mijn ex mijn beide versterkers, waarvan er één mijn lust en mijn leven was, stiekem had verkocht, terwijl ik geen geld had om ooit nog een podiumwaardige versterker terug te kunnen kopen, was het zo'n echte kliekfiguur die mijn muzikantenbestaan redde en mij een geweldig mooie versterker cadeau deed. Tot tweemaal toe heeft een kliekgast een peperdure boutique stompbox voor me gebouwd. Weer twee andere kliekfiguren wisten me geheel spontaan te verrassen met een geheel zelf gebouwde gitaar. Ik heb ook nog een keer wat randapparatuur gekregen. Mensen bieden spontaan hun hulp aan, op de meest uiteenlopende vlakken (reparaties bijvoorbeeld).
Een uitermate lieve kliekinzittende die het zelf onwaarschijnlijk moeilijk heeft (ik hoop 'had') kreeg het voor elkaar om mij voor de feestdagen rond kerst te voorzien van 4 of 5 gigantisch volle, uitpuilende tassen met boodschappen. Geweldig!!!

en ik ben niet de enige, hè?
De reeds genoemde lieve kliekinzittende die het zelf ook niet al te breed had, is door anderen geholpen door haar en haar man en kinderen te voorzien van 3 stapelbedden met matrassen en alles er op en er aan.

En Bricker..., ook ik ben ooit het 'slachtoffer' geweest van een dergelijke 'stevige aanpak'. Jaren later heb ik de discussie nog eens teruggelezen. En geloof me, dat kan heel verfrissend zijn.
Humor, zelfspot, zelfreflectie, allemaal eigenschappen die handig kunnen zijn om te functioneren binnen zo'n groot forum als die van het GitaarNet. Doe er wat mee, want wat op DIT forum allemaal mogelijk gemaakt wordt, dat treft je nergens anders.

Ik ben trots op dit forum. :cool:

Bricker
15 juni 2015, 06:11
Hard aangepakt? Oorwassing? Die softies hier? Je bedoelt dat ik hen hard heb aangepakt en een oorwassing heb gegeven. Ja want ze houden zich wel stoer, maar als je bepaalde berichten goed leest en in het algemeen tussen de regels leest dan zie je dat ik er een stel flink het bloed onder de nagels vandaan heb gehaald. En dat verdienen ze ook.

Nee joh, die slachtoffer rol past niet bij me, ik maak eerder slachtoffers om het zo maar te zeggen. Anders was ik er al lang mee gestopt of had ik de boel genegeerd. Maar de kans om de boel hier even ''de oren te wassen'' wilde ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ik ben een individualist, en heel in mezelf en innerlijk zeer sterk. In tegenstelling tot die figuren hier die een kliek nodig hebben om zich heel te voelen.

Mijn excuses aan jou dat ik soms in mijn taalgebruik behoorlijk grof te werk ben gegaan. Ik kan me voorstellen dat jij je daar aan gestoord hebt. Ik begrijp dat het leven je niet echt gespaard heeft. Ik zou zeggen geef de moed niet op en blijf vooral muziek maken. En als jij je hier prettig voelt en met het netwerk dat daaraan is verbonden dan is dat alleen maar mooi voor.
Ik persoonlijk zou door wat ik het kliekje noem niet eens geholpen willen worden, maar dat ben ik.

Hoe dan ook, door onvrede met de sancties en beperkingen die mij door de moderator zijn opgelegd stop ik met schrijven op deze site.

Het ga je goed.

Groeten

Tabula Rasa
15 juni 2015, 06:59
http://i61.tinypic.com/30ldylj.png

zjanke
15 juni 2015, 07:09
Is dat nou zwaar, zo'n plaat voor je kop?

Rizz
15 juni 2015, 07:24
Hoe dan ook, door onvrede met de sancties en beperkingen die mij door de moderator zijn opgelegd stop ik met schrijven op deze site.

Kliek 1, Bricker 0 :D

Ik heb me vermaakt Bricker, tussen de bedrijven door... Ik vond het het niet meer waard om inhoudelijk te reageren, maar mijn vrouw en ik hebben met popcorn op de bank gezeten.. Zelfs zij, een volledige buitenstaander, heeft met open mond (geloof me, dat is lastig popcorn eten) deze discussie gevolgd.. Maar je hebt je niet laten kisten! :ok: Good for you.....

wietse
15 juni 2015, 07:39
en zijn er nog meer die een pm van dit mannetje met penisnijd hebben gekregen?

hij denkt dat hij de winnaar is,:D dat is geen plaat meer voor de kop maar een stalen kist om de kop heen, in een internet discussie zijn er nooit winnaars dat moet je toch wel weten.
en nee meneer bricker ik heb geen inzamelactie gehouden en dus er niks aan over gehouden (zoals je in je pm insinueert) helaas omdat ik zelf me ook van de bijstand moet redden ook niks bijgedragen maar als ik kan sta ik voor iedereen klaar die hulp nodig heeft.

trouwens zo'n topic als dit had je moeten beginnen in off topic, daar zitten de echte die hards, had je nog meer kunnen lachen, en wij ook.

Rizz
15 juni 2015, 07:41
trouwens zo'n topic als dit had je moeten beginnen in off topic, daar zitten de echte die hards, had je nog meer kunnen lachen, en wij ook.

Ik dacht t, jij zegt t.. :seriousf: Dat had ik ook wel 's willen zien.. :D

Maar nee, geen PM, al heb ik vooral meegelezen..

zjanke
15 juni 2015, 07:45
Kut, ik heb geen pm gehad. Hoor ik zeker ook niet bij de kliek. Heb ik daar nou al bijna 13 jaar lang een kleine achtduizend nutteloze berichten voor getypt? Bricker, jouw oorwassing doet me niks. Maar dat je me op deze manier een zilveren staak in mijn hart drijft, daar wordt ik een heel klein beetje verdrietig van....

Tabula Rasa
15 juni 2015, 07:47
Ik.heb wel pm gekregen. Ongeopend weggeflikkerd. Geen.idee wat erin.stond.

Tunes
15 juni 2015, 08:08
Zo het was een leuk weekend.
Nu weer lekker verder met de kliek.

Ik vond zijn verbale gevecht eigenlijk heel erg tegenvallen.
Meneer was nogal ingenomen met zijn kunde, tssss beginner.

dunhill1
15 juni 2015, 08:51
Heb een shitload aan Pm gekregen van dit ouwe wijf.
Kreeg van al haar reacties een Pm in kopie doorgestuurd.
"Voor het geval ik het gemist had"

Hoe koekwous kan je zijn?
Het zou je moeder zijn......

Lexvandoef
15 juni 2015, 08:56
Hmmm ook geen pm gehad, jammer, ben ik na al die moeite ook niet kliek-waardig blijkbaar...

Anyway, het is weer leuk geweest, over tot de orde van de dag maar weer :)

Tabula Rasa
15 juni 2015, 09:01
Heb een shitload aan Pm gekregen van dit ouwe wijf.
Kreeg van al haar reacties een Pm in kopie doorgestuurd.
"Voor het geval ik het gemist had"

Hoe koekwous kan je zijn?
Het zou je moeder zijn......
Damn, wat heb je gedaan.joh? Ik.had er maar eentje.

dunhill1
15 juni 2015, 09:03
Damn, wat heb je gedaan.joh? Ik.had er maar eentje.
Ze probeerde me op allerlei vreemde manieren aan te tonen dat ze echt GEEN mevrouw is.

D3nnis
15 juni 2015, 09:06
Ze probeerde me op allerlei vreemde manieren aan te tonen dat ze echt GEEN mevrouw is.

Piemelfoto's?

dunhill1
15 juni 2015, 09:14
Piemelfoto's?

Ik heb gelukkig niet alles opengeklikt maar het zou me niets verbazen idd:seriousf:

Anyway, als er al een bewijsfoto bij had gezeten dan had ik waarschijnlijk nog niks kunnen zien door die enorme zilvergrijze bush.

Dreverhaven
15 juni 2015, 10:15
Fuck die kliek, ik ga ontbijten.

Hotpepper01
15 juni 2015, 10:27
Zelden zoveel gezien over zo weinig. pff. Ik had trouwens maar 2 pee-emmetjes.

muffstuff
15 juni 2015, 11:33
Oei ... ben ik de enige die me zorgen maakt om Bricker, en om z'n omgeving?

Nee ik dele je mening. Zoals ik al eerder melde, de wijze waarop deze persoon op zoiets onbenulligs zo erg emotioneel kan reageren lijkt me behoorlijk verontrusted. Als dit je collega, of zelf erger je partner is, dan moet je continu op te lenen lopen denk ik.

Nellyrocks
15 juni 2015, 11:36
Ja, hij is sterk.
Zo heb ik ook wel eens wat meegemaakt. Ik weet niet meer precies wat maar ik weet nog dat ik dacht, nou nou, sjonge sjonge...
Misschien kom ik er zo nog op.

Jammer dat je geen berichten kunt liken.

muffstuff
15 juni 2015, 11:36
Oeioeioei, daar komt weer zo'n snoeiharde bal. Gaaaaaaap...

Hoe kan iemand van 51 jaar met zo'n repliek komen? Dit zijn antwoorden van het niveau puber.