View Full Version : Niet integere verkoper
Dreverhaven
15 juni 2015, 11:37
Iets zegt me dat Bricker geen partner heeft. Of dat wanneer dat wel zo is, die eveneens niet helemaal jofel is. Het komt allemaal nogal autistisch op me over. Samenwerken zal wel lastig zijn. Geen inzicht in anderen, geen zelfreflectie, wantrouwen in anderen en een misplaatste eigendunk. Daar kom je ver mee...
Dreverhaven
15 juni 2015, 11:40
Hoe kan iemand van 51 jaar met zo'n repliek komen? Dit zijn antwoorden van het niveau puber.
Die niet integere verkoper was dus een leeftijdsgenoot. Dat maakt het zo'n lulkoek topic.
Fuck zeg wat een topic, daar gaat m'n pauze
Fuck zeg wat een topic, daar gaat m'n pauze
Neem je de tijd er voor, duurt die pauze maar wat langer. Heel vermakelijk dit topic, ik heb me allang niet meer zo geamuseerd en gelachen.
Ik krijg de indruk dat mevrouw Bricker ongesteld was en dat meneer Bricker daar helemaal ontstelt van was.
Nee ik dele je mening. Zoals ik al eerder melde, de wijze waarop deze persoon op zoiets onbenulligs zo erg emotioneel kan reageren lijkt me behoorlijk verontrusted. Als dit je collega, of zelf erger je partner is, dan moet je continu op te lenen lopen denk ik.
Je lenen zitten die in de puurt van je lurven ?
okeeee
15 juni 2015, 13:12
Ja, hij is sterk.
Zo heb ik ook wel eens wat meegemaakt. Ik weet niet meer precies wat maar ik weet nog dat ik dacht, nou nou, sjonge sjonge...
Misschien kom ik er zo nog op.
Wat een gezeik. Ga je schamen.
Whahahaha wat een slap gezeur zeg :seriousf:
Misschien maakt die verkoper oprecht een vergissing, ze horen er inderdaad veel vanaf te weten maar misschien werkt hij daar net ofzo. Paranoia all over de place, ik zou der bij neer vallen en janken.:soinnocent:
Heeft niks te maken met aangesproken voelen Bricker, heeft gewoon te maken met je idiote post.....
Sowieso, koop je een gitaar op specs of koop je een gitaar omdat hij lekker speelt? Wat als de verkoper had gezegd: "ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken, maar vermoedelijk is de mensuur .....mm"? Dan was het wel goed geweest natuurlijk.
Als je toch zo ontzettend veel waarde steld aan specs moet je het niet aan de verkoper vragen, dan moet je het zelf opzoeken op de site van de fabrikant.
Jankbal. Had je maar research moeten doen.
voordat meneer b maar een beetje onbeleeft is geweest
en uuh niks te maren er worden hier dagelijks topics met de meest idiote onderwerpen aangesneden
pagina 26 inmiddels
kom op 30 op z'n minst
jutter
15 juni 2015, 13:15
Zullen we hemnu maar vertellen dat wij allemaal verkopers zijn? :seriousf:
HaroldA
15 juni 2015, 13:17
Vanaf post 1 was hij al aan het huilie huilie over hoe onjuist hij bejegend was en hoe dat absoluut geen foutje kon zijn, maar expres zo gedaan is om hem op te lichten.
Voor de visueel ingestelden onder ons:
http://www.huizenmarkt-zeepbel.nl/images/huilende-baby.png
Maar nu even serieus,
Wie wil er van mij een gitaar kopen?
Scarface
15 juni 2015, 13:38
Maar nu even serieus,
Wie wil er van mij een gitaar kopen?
Ik ben op zoek naar een oekelele,die er uitziet als een strat,met de hals van een les Paul en de mensuur van een PRS.....
Als je die hebt! Ja dan koop ik een gitaar bij jou....😂
Maar om even terug te komen op mijnheer B........ik ben in mijn hele leven nog nooit zo'n grote narcist tegen gekomen.....
Groet,
Marco
zjanke
15 juni 2015, 13:43
en uuh niks te maren er worden hier dagelijks topics met de meest idiote onderwerpen aangesneden
pagina 26 inmiddels
kom op 30 op z'n minst
Volgens mij is de overduidelijk humorvolle post van Pepe de enige die geplaatst is voor de post waarin B."niet integer" als antwoord geeft. Dat is zo aangedikt dat het vanaf daar al niet meer serieus is en ondanks herhaalde pogingen om hem daarop te wijzen blijft ie maar volharden.
Uiteraard mogen we als kliek (of althans degene die daarbij denken te horen of willen horen) best een keer kritisch zijn naar de algemene toon van reageren, maar als je van jezelf een sitting duck maakt is het bijna vanzelfsprekend dat er een keer een schot hagel jouw kant opkomt.
IK heb net als zovelen hier ook wel een keer een aanvaring gehad en dat is met een weekje niet posten (dan waait het wel weer over) of een PM allemaal opgelost.
okeeee
15 juni 2015, 13:51
LOL
gaan we bu het schoolplein bully gedrag verantwoorden ??
ik zeg 60 pagina's
Welke mensuurlengte?
Welke wil je?
Ik ben op zoek naar een oekelele,die er uitziet als een strat,met de hals van een les Paul en de mensuur van een PRS.....
Als je die hebt! Ja dan koop ik een gitaar bij jou....
Ik al 228 jaar ervaring dus die heb ik wel liggen
Zoiets wellicht?
http://www.theukulelesite.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/f/e/fender_ukulele_52.jpg.jpg
Ik heb anders nog de PRGibson Ukelocaster
zjanke
15 juni 2015, 14:11
LOL
ik zeg 60 pagina's
Ach, als je dat als verantwoorden wil zien... Ik weet niet precies wie er begonnen is met een opsomming van posts die wel of niet over het randje waren ;)
En 60 pagina's is een kwestie van instellingen, bij mij zijn het er pas 7 :D
Dreverhaven
15 juni 2015, 14:15
LOL
ik zeg 60 pagina's
Ik denk echt dat dat wel meevalt. Bully gedrag veronderstelt in mijn optiek een zekere mate van onschuld wat de ontvanger betreft. Dat zie ik in dit topic niet zo terug aangezien iemand continu de confrontatie aan wenst te gaan en daar van zegt te genieten. Het enige argument wat dan overblijft is dat de ts niet volledig toerekeningsvatbaar is. Zij het dat hij narcistisch is, zij het dat hij autistisch is, een combinatie van die twee, of wellicht per abuis een molenwiekslag van een Fender met Gibson mensuur op het achterhoofd heeft gekregen. In dat geval zou je er boven moeten staan. Je gaat niet het kwijlende mongooltje dat drie deuren verder woont op de huid zitten of je dementerende ouwe heer die zijn broek vol poept zijn luier in z'n gezicht wrijven.
Ik ga hier voor een utilistisch argument, aangezien dit topic in zekere zin het algemeen nut dient. Allereerst bleek dit een topic ter vermaak voor de grote groep, maar tegelijkertijd heeft het een ieder tevens aan het denken gezet. Ieders morele kompas is weer even uit de mottenballen gehaald. Niets mis mee lijkt me.
Verder vermoed ik enige verbolgenheid te bespeuren in je reactie gezien dat andere topic in effecten over een filmpje van drie uur dat niemand wilde afkijken. Deal with it bruh. Hard knock life, je weet toch.
okeeee
15 juni 2015, 14:33
ja maar ja maar ja maar HIJ !!!!!
btw
Ik denk echt dat dat wel meevalt. Bully gedrag veronderstelt in mijn optiek een zekere mate van onschuld wat de ontvanger betreft
denk je dat echt ??
fok jij zet hier ff een deurtje open
denk dat we 100 paginas gaan halen
Kim Wilson
15 juni 2015, 14:33
Als je heel specifiek op zoek bent naar een bepaalde mensuur, alleen om heel interessant te doen bij een gitaarwinkel, en vervolgens hier komt huilen dat ie je wat probeerde aan te smeren, tja... Als je echt die mensuur zocht omdat je dat gewend was, had je het herkend. Zo niet, is het alleen maar om te doen alsof jij er ook verstand van hebt.
Misschien is het wel een testje geweest van die winkelier.
okeeee
15 juni 2015, 14:34
ach, als je dat als verantwoorden wil zien... Ik weet niet precies wie er begonnen is met een opsomming van posts die wel of niet over het randje waren ;)
en 60 pagina's is een kwestie van instellingen, bij mij zijn het er pas 7 :d
lol
.................................
Dreverhaven
15 juni 2015, 14:38
ja maar ja maar ja maar HIJ !!!!!
btw
denk je dat echt ??
fok jij zet hier ff een deurtje open
denk dat we 100 paginas gaan halen
Ja, een zekere mate ja. Verder heb ik geen zin om daarover te discussiëren en snap ik niet waarom we geen 100 pagina's zouden mogen halen.
okeeee
15 juni 2015, 14:43
Ja, een zekere mate ja. Verder heb ik geen zin om daarover te discussiëren en snap ik niet waarom we geen 100 pagina's zouden mogen halen.
voor de duidelijkheid
JA ?
geen kleinbeetjeofventueel inbepaaldeomstangighedengewooninditgevalJA???? JA?
btw ik ga niet over het aantal pagina's
Kim Wilson
15 juni 2015, 14:47
Zo zeg, zit je inlegkruisje verkeerd om of zo?
Dreverhaven
15 juni 2015, 14:51
Er lijkt er weer eentje besmet te zijn. Advies aan de kliek:
http://www.refdag.nl/polopoly_fs/leerlingen_met_mondkapje_vragen_aandacht_voor_de_m uffe_lucht_in_hun_lokaal_1_52573!image/2488355474.jpg
okeeee
15 juni 2015, 14:55
Zo zeg, zit je inlegkruisje verkeerd om of zo?
heb je dat ooit in het eggie ooit tegen een vrouw durven zeggen ;)
okeeee
15 juni 2015, 14:56
Er lijkt er weer eentje besmet te zijn. Advies aan de kliek:
http://www.refdag.nl/polopoly_fs/leerlingen_met_mondkapje_vragen_aandacht_voor_de_m uffe_lucht_in_hun_lokaal_1_52573!image/2488355474.jpg
kom op wees een vent
ja of ja ???
zjanke
15 juni 2015, 15:14
ik zeg 60 pagina's
btw ik ga niet over het aantal pagina's
Ga je d'r nu wel of niet over...
maar prima dat je het forumgeweten wil spelen, ik pak de popcorn er alvast bij :D
Kim Wilson
15 juni 2015, 15:18
heb je dat ooit in het eggie ooit tegen een vrouw durven zeggen ;)
Meer dan eens.
Dreverhaven
15 juni 2015, 15:19
kom op wees een vent
ja of ja ???
1. Waar heb je het over?
2. Leer schrijven.
okeeee
15 juni 2015, 15:30
In tijden niet zo gelachen hier. Wat een gezeik zeg.
Met zo'n houding zul je vast een hoop bereikt hebben in het leven.
Wie is er nou doorgezopen? :???:
3
pagina 11 en 12 Dreefkes EERSTE reacties
ja dus
tijd om die deur te openen en zwart wit fotokes te plaatsen ?
nah
dag dreef geniet van de zon
wel goed insmeren hoor want anders.........................................
okeeee
15 juni 2015, 15:36
Ga je d'r nu wel of niet over...
maar prima dat je het forumgeweten wil spelen, ik pak de popcorn er alvast bij :D
nee
en ben nu wel klaar
vermoed dat dreef na m'n laatste post nog wat gaat billendraaien
maar voor mij is het nu wel uit met de pret
Kim Wilson
15 juni 2015, 15:49
nee
en ben nu wel klaar
Ik geloof er niks van.
Lexvandoef
15 juni 2015, 15:54
Waren we bijna klaar geweest met die onzin hier.... :seriousf:
telerocker
15 juni 2015, 16:21
Hoeveel mensuren heeft dit draadje wel niet gekost?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tabula Rasa
15 juni 2015, 16:46
Hoeveel mensuren heeft dit draadje wel niet gekost?
Sent from my iPhone using Tapatalk
24.75 of 25.5
Hendrik1970
15 juni 2015, 18:17
Te koop;
Eigenbouw Stratocaster,
met (echte) nep Fender decals.
Bod naar waarde want er zitten heel wat mens-(u)uren in.
HaroldA
15 juni 2015, 20:29
nee
en ben nu wel klaar
Houdoe! :stop:
Iof je dementerende ouwe heer die zijn broek vol poept zijn luier in z'n gezicht wrijven.
Niet...?:dontgeti:
Dag mensen,
Ik ga geen namen noemen maar ik heb bij een muziekwinkel eens iets heel mafs meegemaakt. Ik was toen op zoek naar een Fenderachtige gitaar met een korte mensuur (dit was voordat Fender en Squier met allerlei varianten van de Jaguar en Mustang kwamen).
Ik wilde het liefst een 24'' mensuur maar een 24.75'' mensuur (Gibson) vond ik ook wel goed. Hij had op dat moment weinig 24'' gitaren hangen en die hij wel had hangen ontstemde heel snel.
Toen zei hij tegen mij, ik heb nog wel een Fender Jazzmaster voor je, die heeft een 24.75'' Gibson mensuur. Nou had ik mij niet afdoende in de Jazzmaster verdiept en ging er dus vanuit dat het zo was. Gelukkig heb ik besloten er nog even over na te denken. Toen ik thuis kwam en via internet erachter kwam dat die Jazzmaster gewoon een lange mensuur heeft van 25.5 inch was ik behoorlijk pissig.
Ik weet dat die man veel ervaring heeft met gitaren en moet dus geweten hebben dat die Jazzmaster helemaal geen korte schaal heeft. Misschien dacht hij, die gast gaat het thuis toch niet controleren, die kan ik wel in de zeik nemen.
Ik heb begrip voor het feit dat een winkelier moet overleven. Maar dit soort praktijken kunnen dus echt niet. Heeft iemand van jullie weleens zoiets meegemaakt?
Beste Bricker
Ik hou er ook niet van als verkopers je iets proberen aan te smeren zonder te checken of het product voldoet aan jou specificaties. Dat is niet erg klantgericht.
Blijkbaar vindt men op dit forum dat je van een verkoper geen goed advies mag verwachten. Je post dit en vervolgens word je op een botte manier behandeld. Daaruit mag je opmaken dat het niveau van dit forum nog niet in alle gevallen helemaal optimaal is.
pasqual
15 juni 2015, 23:50
Beste Bricker
Ik hou er ook niet van als verkopers je iets proberen aan te smeren zonder te checken of het product voldoet aan jou specificaties. Dat is niet erg klantgericht.
Blijkbaar vindt men op dit forum dat je van een verkoper geen goed advies mag verwachten. Je post dit en vervolgens word je op een botte manier behandeld. Daaruit mag je opmaken dat het niveau van dit forum nog niet in alle gevallen helemaal optimaal is.
Heb je de manier van reageren van herr Bricker wel gelezen? Er wordt kritisch gereageerd op zijn eerste post en dan gaan alle remmen los. De rest ook maar even doornemen beste Zonno.
Ik mag die Zonno wel.
Vuur en olie, prachtig.
Kim Wilson
16 juni 2015, 08:20
Ga jij daar nu ineens over, Harry? Heb je dat wel met okeeee overlegd?
Die vindt toch alles okeeee
sideburns
16 juni 2015, 09:01
Een integere goedemorgen !
Op naar de 100!
Bestaat dat? Een mensuur van 100cm? Dan heb ik toch liever shortscale.. Of misschien moet ik dat eerst even uitproberen en uitzoeken (niet persé in die volgorde) :D
jutter
16 juni 2015, 09:22
Op naar nummer 100 bedoeld Harry :D
Nee joh, echt ?????
Ik dacht dat hij gewoon moest poepen op kamer 100.
jutter
16 juni 2015, 09:41
Nee joh, echt ?????
Ik dacht dat hij gewoon moest poepen op kamer 100.
Ooowh, is dat het?
Tabula Rasa
16 juni 2015, 10:08
Een integere goedemorgen !
Flikker op joh met je goeiemorgen. Dat bepaal ik zelf wel.
sideburns
16 juni 2015, 10:31
Geen klachten over integer dan ? U zegt het maar...
Tabula Rasa
16 juni 2015, 10:35
Nee, da's prima verder.
zjanke
16 juni 2015, 10:43
Bestaat dat? Een mensuur van 100cm? Dan heb ik toch liever shortscale.. Of misschien moet ik dat eerst even uitproberen en uitzoeken (niet persé in die volgorde) :D
Dat hoef je niet uit te zoeken, dat moet je een integere verkoper vragen...
Tabula Rasa
16 juni 2015, 10:47
Is daar een keurmerk voor?
sideburns
16 juni 2015, 10:58
http://www.sharpenyourbusiness.nl/weblog/wp-content/uploads/2015/05/sales-in-the-security-guard-industry.png
Dat hoef je niet uit te zoeken, dat moet je een integere verkoper vragen...
En die zitten hier genoeg, dus wie oh wie?
zjanke
16 juni 2015, 11:53
Hier? Integere verkopers? Ik heb uit betrouwbare bron dat hier slechts een kliek doorgesnoven figuren zitten die geen enkele waarde hechten aan betrouwbare verkopers en het prima vinden als onder valse voorwendselen iets wordt aangesmeerd.
Maar misschien kun je B. een PM sturen, hij weet alle mensuurlengtes uit zijn hoofd want hij is een ongeveer 50 jarige kerel met veel ervaring.
http://img.izismile.com/img/img8/20150615/1000/daily_gifdump_843_05.gif
.............................
sideburns
16 juni 2015, 12:19
Honda Integra ? neem ik aan ?:seriousf:
Honda Integra ? neem ik aan ?:seriousf:
Als liefhebber van Honda Integra's, keur ik deze reactie goed :ok:
Wat een gezanik over mensuur lengtes eigenlijk. Zo lastig is dat toch niet?
Dreverhaven
16 juni 2015, 15:27
https://www.lumc.nl/patientenzorg/patienten/patientenfolders/urine-stoma-volgens-Bricker
HaroldA
16 juni 2015, 15:50
https://www.lumc.nl/patientenzorg/patienten/patientenfolders/urine-stoma-volgens-Bricker
:crazyhappy:
Zie je wel dat het een zeikerd is ;)
The Bertman
16 juni 2015, 16:13
Zo, we hebben het wel weer gehad.