PDA

View Full Version : Omtrek slagplaat Strat



daron_kurt
16 juli 2003, 15:39
heeft iemand erges voor mij de omtrek van een slagplaat van een strat, in originele maten!!! Dus als ik hem dan uit print, dat ie dan ook echt even groot is als in het egt??? ik kan zelf via google niets vinden...

Maiden Michiel
16 juli 2003, 16:17
Weet iemand toevallig waar ik 3 mm kunstof plaatjes (25x30 cm) kan vinden?

SiNiSTRaL
16 juli 2003, 17:20
www.voxhumana.nl

hebben ze grote vierkante stukken slagplaat materiaal tekoop

ben???
16 juli 2003, 17:28
en ook gewoon voorgezaagde, maar die hebben ze maar voor een paar modellen

daron_kurt
16 juli 2003, 19:55
aja, ok, maar voor mij dus niks...?

ben???
16 juli 2003, 21:39
schroef die van een andere eraf en trek m over op papier...

waarvoor eigenlijk als ik vragen mag

SiNiSTRaL
16 juli 2003, 22:13
om een nieuwe slagplaat te maken he idioot

Antal
16 juli 2003, 23:07
om een nieuwe slagplaat te maken he idioot

Daar was ik toch zelf niet opgekomen denk ik.... :razz:

ben???
16 juli 2003, 23:15
nou dan kan je toch ook gfewoon een voorgezaagde kopen? is ook nog eens goedkoper (meestal)

Maiden Michiel
17 juli 2003, 10:43
www.voxhumana.nl

hebben ze grote vierkante stukken slagplaat materiaal tekoop

Owja klopt, maar daar hadden ze geen helfucking chroom of spiegelplaat!!

daron_kurt
17 juli 2003, 12:07
ik moet er 1 hebben omdat ik een stukje koeienstof heb, dat wil ik over mijn slagplaat heen doen, dus eerst de slagplaat, dan het stuk stof en dan de schroeven erdoorheen, en als ik alles precies op maat heb, kan ik er gaten inmaken vor de elementen en knoppen e.d. Maar bij mijn eigen strat kopie zouw ik eerst de snaren er af moeten halen (o.a.) en daar heb ik niet zo'n zin in, ze zijn net nieuw. Maar ook al zijn ze eraf, dan is het nog niet makkelijk, want de elementen zitten vast aan de slagplaat, dus vadaar allemaal...

SiNiSTRaL
17 juli 2003, 12:09
denk niet dat het goed gaat werken met die knoppen, dat je ze er niet ver genoeg opgedrukt krijgt door die stof...

Swan
17 juli 2003, 12:09
koeienstof :lol:
en als je dat spul er op gaat plakken moet je zowiezo je snaren er afhalen dus doe dat gewoon in 1 keer

daron_kurt
17 juli 2003, 12:16
sjah, koeienstof is niet het goede woord. Het is gewoon een stuk stof, met koeienpatroon. Ik hoef dus niks te plakken, als ik die schroeven die normaal alleen door de slagplaat zitten ook door dat stuk stof heen doe, is er niks aan de hand...

Swan
17 juli 2003, 12:17
dan zit t wel heel los aan de zijkanten.....wordt echt niet mooi met stof, je krijgt het nooit mooi strak op deze manier, geloof me

SiNiSTRaL
17 juli 2003, 12:20
dan zit t wel heel los aan de zijkanten.....wordt echt niet mooi met stof, je krijgt het nooit mooi strak op deze manier, geloof me
2 keer het woord 'mooi' in 1 zin in een strat topic?
:o

roppie
17 juli 2003, 12:47
sjah, koeienstof is niet het goede woord. Het is gewoon een stuk stof, met koeienpatroon. Ik hoef dus niks te plakken, als ik die schroeven die normaal alleen door de slagplaat zitten ook door dat stuk stof heen doe, is er niks aan de hand...

kun je niet beter ergens een transparante slagplaat vandaan zien te halen of zelf maken, dan kun je de stof onder de slagplaat doen, heb je waarschijnlijk dat probleem met die knoppen ook niet, en bovendien lijkt 't me veel mooier dan over je slagplaat(ziet er niet echt mooi uit, zo'n mat stuk stof op je gitaar en 'k vraag me ook af of 't wel lekker speelt, dalijk blijf je hangen met je nagel ofzo, 't gaat rafelen enz ). het is maar een idee

daron_kurt
17 juli 2003, 16:41
jep, daar zit wat in, maar ik denk dat ik het id maar laat gaan...Het kost me tog te veel moeite allemaal.