PDA

View Full Version : Gezocht: 70's les paul japan



Rogueny
3 juni 2015, 23:44
Dag luitjes. Ik ben op zoek naar een goede les paul als main gitaar. Ik ben voornamelijk fan van de 70's modellen zoals die van grand suzuki, greco e.d. Dus nek-through constructie (geen bolt on), liefst een custom versie. Ik heb gehoord dat dit best goede gitaren zijn en dat rond de 450 er voor wel een leuke prijs is. Gibsons zijn me te duur en epiphones heb ik hele nare ervaringen mee. Ik zoek dus iets daartussen. Heb je iets liggen, plaats een reactie/doe me een berichtje. :)

grtzz,,

Marten

wietse
4 juni 2015, 07:10
je weet het verschil tussen neckthrough en set neck? want met neckthrough zijn eigenlijk geen les paul modellen gemaakt, set neck is zoals gibson ze ook maakt.
bij epiphones maat het productieland nogal wat uit in kwaliteit, en het zal je nog vies tegenvallen een 70's greco oid voor 450 te bemachtigen meestal zijn ze een poepje duurder.

Bernardduur
4 juni 2015, 08:16
Ik denk dat ie ook een set neck bedoelt

Mr.Fingers
4 juni 2015, 08:28
Tokai dan maar eens bekijken, de Love Rocks... Die oude zijn boven je budget, maar een nieuwe(re) moet te doen zijn.

Dutch66
4 juni 2015, 08:53
Bij een Tokai 'Love Rock' doel je dan denk ik op een 2e hands MIJ,
want rond de EUR. 400,= (nieuw) zijn MIC en die zijn echt een heel
stuk minder, misschien dat een EPI dan nog een betere keus zou zijn.

Fernandes/Burny 'Super Grade' (2e hands) zou wat mij betreft de
beste optie zijn, maar dat gaat met je budget helaas niet lukken denk ik..

EDIT: oeps sorry, 2e hands 'Love Rock' staat er duidelijk..

arjanb01
4 juni 2015, 09:14
Voor een budget van 400 eu heb je ook geen greco of burny uit de 70s. Vanaf 700 en meer lijkt mij.

Rogueny
4 juni 2015, 09:31
Ik denk dat ie ook een set neck bedoelt

Ja ik bedoelde set neck haha

Ik heb die greco's en grand susukis voor die prijs zien gaan op marktplaats. Fernandes en burny gaat al snel richting de 800.

Die tegenwoordige tokais zijn opzich wel oké. Maar echt podium waardig? Ook hebben al dat soort gitaren wat je noemt een foto finish. T ziet er niet heel denderend uit. En epiphone hebben zo'n gigantisch dikke nek en zitten vol met productiefouten. Drie van die dingen gehad, drie keer een ramp.

fred dons
4 juni 2015, 09:57
met name op ebay.de kun je nog wel eens leuke jaren 80 tokais vinden (die zijn MIJ) voor weinig, ik heb er recent 2 gekocht voor rond de eur 500 (ls 80)

MikeD
4 juni 2015, 13:10
het dateren van een Tokai LesPaul kan ook lastig zijn en je moet ook weten waar je op moet letten om een MIJ Tokai LesPaul te herkennen (ipv een Canadese Ripp-off (jawel) of een Chinees). Deze webpagina's helpen in ieder geval een beetje
http://www.tokairegistry.com/tokai-info/tokai-gibson-models.html
http://www.tokairegistry.com/tokai-info/tokai-gibson-models.html

een simpele give -away is dat de MiJ's twee schroefjes in de TrussRodCover hebben... die met drie schroefjes zijn de sjinezen....
Ik heb een LS 85Q met Quilted top uit 2003. Lekker ding, wel een beetje beefy neck profile.. .

okeeee
4 juni 2015, 13:38
hoppa
prima instrumenten voor het geld dat jij wilt uitgeven

http://www.thomann.de/nl/vintage_lp-modellen.html

Rogueny
4 juni 2015, 16:52
hoppa
prima instrumenten voor het geld dat jij wilt uitgeven

http://www.thomann.de/nl/vintage_lp-modellen.html

In dat geval zou ik eerder voor een hedendaagse tokai gaan.

mrweird
4 juni 2015, 16:59
In dat geval zou ik eerder voor een hedendaagse tokai gaan.

Niet de goedkoopste doen dan.. de ALS48 uit china is van linde (basswood), geeft toch een ander geluid...

cat's eyes
4 juni 2015, 17:48
een simpele give -away is dat de MiJ's twee schroefjes in de TrussRodCover hebben... die met drie schroefjes zijn de sjinezen....
.

Daar moet je toch wat voorzichtig mee zijn, een TRC is makkelijk en snel te vervangen.

De wijze waarop de brugstangen in de body zijn gemonteerd is een beetje trefzekerder,
MIJ = brugbevestigingen rechtstreeks in de body geschroefd, MIC = schroefdraad bussen in body met daarin de brugbevestigingen

MikeD
4 juni 2015, 23:48
Daar moet je toch wat voorzichtig mee zijn, een TRC is makkelijk en snel te vervangen.

De wijze waarop de brugstangen in de body zijn gemonteerd is een beetje trefzekerder,
MIJ = brugbevestigingen rechtstreeks in de body geschroefd, MIC = schroefdraad bussen in body met daarin de brugbevestigingen

hoewel je hier natuurlijk een goed punt hebt :ok::ok: en jouw methode duidelijk is: de drie schroefgaatjes blijf je zien ook al vervang je de TRC door een type met twee gaatjes.

muziekschuur
5 juni 2015, 10:20
De nieuwe Gibsons zijn betaalbaar. Er zijn veel mooie studio's en speciale versies... Niet toevallig zo'n gitaar proberen?

Dutch66
5 juni 2015, 11:37
De nieuwe Gibsons zijn betaalbaar. Er zijn veel mooie studio's en speciale versies... Niet toevallig zo'n gitaar proberen?

(De Nieuwe) Melody Maker, vanaf net ff EUR. 500,-- ?

Rogueny
5 juni 2015, 13:46
(De Nieuwe) Melody Maker, vanaf net ff EUR. 500,-- ?

Wat ik juist zo leuk vind aan de les paul zijn de bodybindings. Dat hebben die goedkopere usa dingen niet.

muziekschuur
5 juni 2015, 15:17
http://www.thomann.de/nl/gibson_les_paul_signature_t_aw_ch.htm

1100 euro.

http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_signature_2014_vs_b_stock.htm
1300 euro.

Wel waardevaste gitaren. Als dat wat voor je betekent.

Of deze black Beauty Tokai:
http://www.bax-shop.nl/elektrische-gitaar/tokai-love-rock-alc-50s-black
409 euro.... Moet je wel snel zijn. Ik heb nog nooit een Tokai gezien met die specs voor zo weinig.


https://www.youtube.com/watch?v=x1NEVUUtuG8

munkie
6 juni 2015, 12:34
http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/Vantage%20Spirit/000_4158.jpg

Ik zou me niet blind staren op gelijmde neck of bolt on. Deze Vantage uit de Matsumoku fabriek ca. 1980 heeft een geschroefde neck maar toch een erg lekkere LP. Inmiddels verkocht.

jutter
6 juni 2015, 21:49
http://www.thomann.de/nl/gibson_les_paul_signature_t_aw_ch.htm

1100 euro.

http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_signature_2014_vs_b_stock.htm
1300 euro.

Wel waardevaste gitaren. Als dat wat voor je betekent.

Of deze black Beauty Tokai:
http://www.bax-shop.nl/elektrische-gitaar/tokai-love-rock-alc-50s-black
409 euro.... Moet je wel snel zijn. Ik heb nog nooit een Tokai gezien met die specs voor zo weinig.


https://www.youtube.com/watch?v=x1NEVUUtuG8

Valt me op dat er nogal minderwaardig wordt gedaan over Chinese gitaren. Snap niet helemaal goed waarom. Ik heb veel USA gitaren gehad (Fender,Gibson, Musicman, PRS, etc) waar eigenlijk altijd wat aan mankeerde. Ik speel nu bijvoorbeeld een hele tijd op een Chinese Sheraton die mij heel goed bevalt.

arjanb01
6 juni 2015, 22:40
Die Chinese tokais zijn prima, alleen heeft het weinig met een les Paul te maken.
De body is van basswood en de nek is geen mahonie/rosewood maar maple/ rosewood gelijmd.
Hoeft zeker niet minder te zijn maar heeft minder met een echte les Paul te maken, ook qua klank zal het anders klinken dan een body en hals met mahonie/ maple top.

jutter
6 juni 2015, 23:05
Die Chinese tokais zijn prima, alleen heeft het weinig met een les Paul te maken.
De body is van basswood en de nek is geen mahonie/rosewood maar maple/ rosewood gelijmd.
Hoeft zeker niet minder te zijn maar heeft minder met een echte les Paul te maken, ook qua klank zal het anders klinken dan een body en hals met mahonie/ maple top.

Wat als ik nu zeg dat pickups en elektronica meer je geluid bepalen als de houtsoorten?

D3nnis
7 juni 2015, 09:17
Wat als ik nu zeg dat pickups en elektronica meer je geluid bepalen als de houtsoorten?

Tis een vrij land, zeggen mag je zo'n beetje alles :)

grayfink
7 juni 2015, 09:21
Zelfs de waarheid dus.

arjanb01
7 juni 2015, 10:08
Oke, als dat zo is dan hoef je dus geen hout te gebruiken voor elektrische gitaren en kan je ze zelfs uit steigerhout halen klinkt toch allemaal hetzelfde met gelijke pickups.
Wist ik niet, weer wat geleerd 😉

jutter
7 juni 2015, 10:18
Oke, als dat zo is dan hoef je dus geen hout te gebruiken voor elektrische gitaren en kan je ze zelfs uit steigerhout halen klinkt toch allemaal hetzelfde met gelijke pickups.
Wist ik niet, weer wat geleerd ��

Arjan, lees nou es wat ik zei...

arjanb01
7 juni 2015, 10:34
Je zei dat de electronica het geluid meet bepaalt, waaruit ik concludeer dat hout dus weinig uitmaakt voor het geluid. Misschien foute conclusie.

Dutch66
7 juni 2015, 10:46
en zoals zo meestal het geval is ligt de waarheid weer ergens in het midden..

Rogueny
7 juni 2015, 13:33
ennnnn we zijn weer off topic haha

mrweird
7 juni 2015, 14:32
Wat als ik nu zeg dat pickups en elektronica meer je geluid bepalen als de houtsoorten?

Ik heb een paar jaar geleden bij Peter Verspuy de LS48 en de LS80 (nieuw) een keer vergeleken, en de LS80 heeft (onversterkt) een veel dieper breder geluid iig.

NLF
8 juni 2015, 00:04
De nieuwe Gibsons zijn betaalbaar. Er zijn veel mooie studio's en speciale versies... Niet toevallig zo'n gitaar proberen?

De nieuwe Gibsons kunnen niet tippen aan een goede Greco, Burny of Tokai uit de jaren 80 (not even close)

Erik de Perik
9 juni 2015, 02:10
Als we het dan toch over een goede Chinees hebben: http://www.thomann.de/nl/harley_benton_l450plus_honey_burst.htm
Ik heb 'm zelf al 2 jaar en het is echt een prima spelende en klinkende gitaar.

Tunes
9 juni 2015, 06:46
Je zei dat de electronica het geluid meet bepaalt, waaruit ik concludeer dat hout dus weinig uitmaakt voor het geluid. Misschien foute conclusie.

Je hebt de rijtjes vroeger niet goed geleerd.

Veel <> Weinig
Meer <> Minder
Goed <> Fout

Geeft niks hoor, dat doet ongeveer 99% hier.
Vooral als het hen uitkomt.

mrweird
9 juni 2015, 08:19
Als we het dan toch over een goede Chinees hebben: http://www.thomann.de/nl/harley_benton_l450plus_honey_burst.htm
Ik heb 'm zelf al 2 jaar en het is echt een prima spelende en klinkende gitaar.

Ziet er goed uit! Zijn de elementen, elektronica en frets zo uit de doos een beetje ok?

MikeD
9 juni 2015, 09:17
Ziet er goed uit! Zijn de elementen, elektronica en frets zo uit de doos een beetje ok? niet lelijk voor dat geld.....als de basis goed is (body / neck / frets / topnut) dan kan je d'r best nog wel wat aan besteden voor een beter setje pots, pups, tuners en brug... de snobs plakken een andere transfer op de headstock en hey presto.. weer een chibson

mrweird
9 juni 2015, 11:59
hey presto.. weer een chibson

Zolang er op die transfer echt chibson staat prima toch? ;-)

Erik de Perik
9 juni 2015, 19:06
Ziet er goed uit! Zijn de elementen, elektronica en frets zo uit de doos een beetje ok?

Ja, die zijn zeer ok zelfs. Geen gepiep of gekraak, blijft goed in stemming, goede sustain, prima klank (op een prima versterker, dat wel).

ellisvertellis
9 juni 2015, 20:31
Een goeie(!) Hondo 2 heb je zeker voor dat geld. Er wordt wat smalend over gedaan, maar er zitten hele goeie exemplaren tussen. Wel eentje waar de zwakke plekken reeds van zijn geüpgraded (tuners, topkam, pots en schakelaars).
Of anders een Grand Suzuki of een El Maya?

En anders idd een Gibson studio, die vind je 2dehands voor 400. Zitten ook prima instrumenten tussen!

mrweird
9 juni 2015, 22:08
Ja, die zijn zeer ok zelfs. Geen gepiep of gekraak, blijft goed in stemming, goede sustain, prima klank (op een prima versterker, dat wel).

Ik zat ff https://youtu.be/2SZK-5WV-4Q te bekijken en op eerste gezicht zou ik zeggen beste TS, koop deze. En de overgebleven euro's gebruiken voor een betere pots ed.

Pepe
9 juni 2015, 22:21
Het huismerk van de grootste Europese dozenschuiver? Is dat de tip?

Erik de Perik
9 juni 2015, 22:31
Het huismerk van de grootste Europese dozenschuiver? Is dat de tip?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

mrweird
9 juni 2015, 22:41
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Yup. Vinnik ook. Een paar jaar geleden hadden we hier een hele richwood hype. Ik denk dat dit een vergelijkbare gitaar is.. Een LP in de basis van goeie materialen gemaakt waar je met wat geknutsel een hele goeie player van maakt. Nee niet op het nivo van een Gibson, of een sjieke greco/bacchus/tokai/Fernandes/enwatdiesmeerzij made in japan maar daar wil TS ook niet voor betalen met het budget van 450 euro

Pepe
9 juni 2015, 22:57
Het hoeft ook niet slecht te zijn, sommige huismerken van weleer bleken met terugwerkende kracht pareltjes te zijn.
Alleen, 2015 Chinees is ongeveer het tegenoverstelde van seventies Japan waar de topicstarter om vroeg.

Erik de Perik
10 juni 2015, 00:23
Het hoeft ook niet slecht te zijn, sommige huismerken van weleer bleken met terugwerkende kracht pareltjes te zijn.
Alleen, 2015 Chinees is ongeveer het tegenoverstelde van seventies Japan waar de topicstarter om vroeg.
Heb je gelijk in, ik ging gemakshalve van een goede gitaar uit en dacht dat dit het doel was. Maar waar maken wij ons druk om? TS is inmiddels behoorlijk stil.

Erik de Perik
10 juni 2015, 00:57
Ik zat ff https://youtu.be/2SZK-5WV-4Q te bekijken en op eerste gezicht zou ik zeggen beste TS, koop deze. En de overgebleven euro's gebruiken voor een betere pots ed.
Deze demo klinkt nog wat beter: https://www.youtube.com/watch?v=v_MmHc0bIm0

Misery Signals
10 juni 2015, 07:33
Ik had drie Gibson LP Customs en een Burny Super Grade LRG50 uit 82. Enkel de Burny is er nog. Niet te kloppen. Is ooit binnen het budget van de TS gekocht maar die vlieger gaat natuurlijk niet meer op. Met wat geluk inderdaad vind je een Hondo of minder gewild merk. Maar de grote merkjes als Tokai, Burny en Greco voor 450... Heel weinig kans toe.

MS

Tupelo
10 juni 2015, 10:34
Een Yamaha SG model of Ibanez Artist niet een goed alternatief, pricewise ?
Heb je geen LP, maar aardig die sound.

Rogueny
10 juni 2015, 22:21
Een goeie(!) Hondo 2 heb je zeker voor dat geld. Er wordt wat smalend over gedaan, maar er zitten hele goeie exemplaren tussen. Wel eentje waar de zwakke plekken reeds van zijn geüpgraded (tuners, topkam, pots en schakelaars).
Of anders een Grand Suzuki of een El Maya?

En anders idd een Gibson studio, die vind je 2dehands voor 400. Zitten ook prima instrumenten tussen!

Grand suzuki is fijn spul. Als iemand die nou voor me had liggen...

ellisvertellis
10 juni 2015, 22:30
Grand suzuki is fijn spul. Als iemand die nou voor me had liggen...

Je vind ze wel hoor! Luid roepen op internet dat je er naar op zoek bent en voor je t weet heb je zelfs nog keuze!

Ik heb een grand suzuki hollowbody waar ik blijkbaar niet van kan scheiden. Heb er heel wat modellen van in mijn handen gehad en ze zijn echt goed en eigenlijk grotendeels onbekend.

Pepe
10 juni 2015, 22:45
Grand suzuki is fijn spul. Als iemand die nou voor me had liggen...

Er staat al een tijdje eentje op marktplaats he...

Erik de Perik
11 juni 2015, 00:42
Ach houd toch op joh.... als je daar op zat te wachten had je er lang eentje gekocht. Ik heb al weer spijt van m'n inspanning. Het beste verder Rogueny.

Rogueny
12 juni 2015, 21:44
Ach houd toch op joh.... als je daar op zat te wachten had je er lang eentje gekocht. Ik heb al weer spijt van m'n inspanning. Het beste verder Rogueny.

Excuses indien ik je het gevoel heb gegeven dat ik je tijd heb verpest. Zoals ik in de start post al aangaf, ben ik op zoek naar iets japans uit de 70's. Gitaren als die van harley benton, epiphone, vintage, etc. zijn prima gitaren, maar gewoon niet waar ik naar op zoek ben.

arjanb01
13 juni 2015, 06:43
De oplossing: koop een Ibanez les Paul uit de 70s met geschroefde hals, binnen je budget en Japans. En Erik, beter de beginpost lezen, hij zoekt geen nieuwe budget les Pauls.
Dan kan dit topic ook op slot

Erik de Perik
13 juni 2015, 11:03
De oplossing: koop een Ibanez les Paul uit de 70s met geschroefde hals, binnen je budget en Japans. En Erik, beter de beginpost lezen, hij zoekt geen nieuwe budget les Pauls.
Dan kan dit topic ook op slot
In die beginpost staat ook dat hij geen geschroefde hals wil.

arjanb01
13 juni 2015, 11:25
Dan moet hij z'n budget verhogen als hij een 70s les Paul wil met gelijmde hals, of misschien dat een Suzuki of burny uit de 70s of 80s wat is.

Tupelo
13 juni 2015, 16:51
Hij kan 'm ook zelf losschroeven en daarna lijmen natuurlijk. :ok:

wietse
13 juni 2015, 20:05
De oplossing: koop een Ibanez les Paul uit de 70s met geschroefde hals, binnen je budget en Japans. En Erik, beter de beginpost lezen, hij zoekt geen nieuwe budget les Pauls.
Dan kan dit topic ook op slot

dan moet je er donders goed op letten wat je koopt want veel van die bolt on ibanez les pauls zijn multiplex planken van het nivo hondo, en dan bedoel ik niet de hondo II professionals.
dus way overpriced.

een aria LS uit de matsumoku stal is nog wel te vinden rond die prijs, geen dead on les paul kopie maar verdomd goede gitaren.
op het moment staat er een LS 600 op marktplaats voor 500 euro inclusief koffer.

2350
14 juni 2015, 00:01
... want veel van die bolt on ibanez les pauls zijn multiplex planken ....

Weet je dat zeker? Ik heb nog nooit een multiplex Ibanez gezien. Wel gelijmde balkjes van 3 bij 3 ofzo.

wietse
14 juni 2015, 05:36
ik wel, dat waren de goedkoopste modellen heb er een paar beet gehad en ik was dus niet onder de indruk, die dingen zijn enorm gehyped omdat er ibanez op staat maar daarom zijn ze nog niet allemaal goed.

geert1976
14 juni 2015, 12:01
ik wel, dat waren de goedkoopste modellen heb er een paar beet gehad en ik was dus niet onder de indruk, die dingen zijn enorm gehyped omdat er ibanez op staat maar daarom zijn ze nog niet allemaal goed.

Klopt.
Er zijn ibby's met multiplex body's.
Ik heb ze ook weleens in handen gehad.

Ik heb zelf onlangs een Kasuga 59 LP gekocht voor E150,00 met setneck.
Had in het verleden een neck breuk gehad die heel slecht was gerepareerd.
Een vriend van mij heeft de oude reparatie ongedaan gemaakt en de boel netjes gerepareerd en netjes bijgespoten.
er is niets meer van te zien.

Een goede Kasuga of Yamaki met setneck is nog weleens te scoren voor 4 a 500 euri, maar de spoeling wordt dun...

MikeD
14 juni 2015, 12:03
Zolang er op die transfer echt chibson staat prima toch? ;-) goed plan..en nog ludiek ook…. Chibson transfer, maar dan wel met het correcte "G…" lettertype.. en het klassieke 'Les Paul model er bij…..wie gaat zo'n transfer voor ons maken?

MikeD
14 juni 2015, 12:06
Als we het dan toch over een goede Chinees hebben: http://www.thomann.de/nl/harley_benton_l450plus_honey_burst.htm
Ik heb 'm zelf al 2 jaar en het is echt een prima spelende en klinkende gitaar. ik denk dat 'men' massaal op dit gitaartje is gedoken.. inmiddels niet meer bij heer Thoman in het assortiment….

Erik de Perik
14 juni 2015, 13:44
ik denk dat 'men' massaal op dit gitaartje is gedoken.. inmiddels niet meer bij heer Thoman in het assortiment….

Jammer, het zijn echt prima gitaren. Maar ik denk dat ze daar niet veel aan verdienen, zeker met de gebruikte materialen, bouwkwaliteit en afwerking.

mrweird
14 juni 2015, 14:48
goed plan..en nog ludiek ook…. Chibson transfer, maar dan wel met het correcte "G…" lettertype.. en het klassieke 'Les Paul model er bij…..wie gaat zo'n transfer voor ons maken?

Als ik nog een keer geld te veel heb (maar dat gebeurt nooit) dan ga ik een custom order doen bij Aliexpress met een Chibson logo.. :D

MikeD
14 juni 2015, 18:18
Als ik nog een keer geld te veel heb (maar dat gebeurt nooit) dan ga ik een custom order doen bij Aliexpress met een Chibson logo.. :D we kunnen ook voor de vele gitaarnetters die wel zo'n fake willen maar toch ook wel willen laten zien dat ie Chibson is, een crowdfunding actie opzetten... bestellen we d'r gelijk een stapeltje van..... als Thoman zijn inmiddels uitverkocht ding voor die prijs kon laten maken en er toch nog wisnt op maakte.. moet het kunnen voor weinig.....

Dirk_Hendrik
14 juni 2015, 19:42
we kunnen ook voor de vele gitaarnetters die wel zo'n fake willen maar toch ook wel willen laten zien dat ie Chibson is, een crowdfunding actie opzetten... bestellen we d'r gelijk een stapeltje van..... als Thoman zijn inmiddels uitverkocht ding voor die prijs kon laten maken en er toch nog wisnt op maakte.. moet het kunnen voor weinig.....

Crowdfunding....hét buzzword van 2015 en over 2 jaar dood, dood, dood. Tot enkele jaren terug heette dat gewoon inkoopactie.

En ja, daar zijn eerdere initiatieven mee geweest. Wietse heeft de grootste en meest serieuze op z'n naam staan:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?103164-zin-in-een-gezamelijke-gitaar-inkoopactie&highlight=inkoopactie

En ook die... is op niets uitgelopen.

wietse
14 juni 2015, 20:21
Crowdfunding....hét buzzword van 2015 en over 2 jaar dood, dood, dood. Tot enkele jaren terug heette dat gewoon inkoopactie.

En ja, daar zijn eerdere initiatieven mee geweest. Wietse heeft de grootste en meest serieuze op z'n naam staan:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?103164-zin-in-een-gezamelijke-gitaar-inkoopactie&highlight=inkoopactie

En ook die... is op niets uitgelopen.

was toen niet mijn hele leven in het honderd gelopen was ik er mee door gegaan, maar het heeft niet zo mogen zijn.

Erik de Perik
14 juni 2015, 23:29
was toen niet mijn hele leven in het honderd gelopen was ik er mee door gegaan, maar het heeft niet zo mogen zijn.

ZJ Guitars lijkt de klap ook niet overleefd te hebben....