PDA

View Full Version : Import Les Paul voor weinig



keef
16 juli 2003, 10:49
Rechtreeks uit de US: 2003 R7 goldtop historic met Brazilian RW (rio palissander) toets. Binnen twee (!) dagen in huis met UPS voor 1800 Euro inclusief vervoer (de rekening van de douane is nog niet binnen... :???: ). Wel gemazzeld met de koers - dat mag ook wel eens een keer.... :D
http://us.f1.yahoofs.com/users/3f0aed72_31d0/bc/Guitars/__hr_GT+1.jpg?bcdARF_ACd5HyLCx

Voor meer pics: http://f1.pg.photos.yahoo.com/bc/nlpleij/lst?.dir=/Guitars&.src=ph&.order=&.view=t&.done=http%3a//photos.yahoo.com/bc/nlpleij/lst%3f%26.dir=/Guitars%26.src=ph%26.view=t

MarshallSG
16 juli 2003, 10:53
:P Geil dingetje zeg! Zeker voor die prijs!

iam
16 juli 2003, 11:03
hier gaat sash op geilen

en als er nu nog eens p90's hadden ingezeten :razz:

sash
16 juli 2003, 13:55
Hell yeah! Mooi ding!

Ben indeed meer fan van P90's, maar hij ziet er erg vet uit!

Ibanez RuleZ
16 juli 2003, 14:44
what the fuck is dat nou met die p90's? iedereen hiero scheint geil te gaan op die dingen. overigens, vind ik echte pafs op een gibson veel mooier, dus laat je niet gek maken, dit is gewoon mooier ;)

Harrald

Negative K3 fan
16 juli 2003, 14:57
kwa uiterlijk vind ik mooie humbucker met een gouden cover mooier.

Maarja, zeker een vette gitaar voor een nette prijs.

BLOK182
16 juli 2003, 16:46
Stoer machien man!!

The Mule
16 juli 2003, 19:34
(de rekening van de douane is nog niet binnen... :???: )

Hartstikke mooie gitaar! Goldtops zijn toch wel supercool, zeker de 1957 Historics. Nog een geslaagde importactie!

Over de douane, ga er maar vanuit dat die naheffing wel komt! Op m'n PRS (ietsje duurder) kwam die op ruim 542 euro :o , wat alsnog betekent dat ik dan wel geen 2000, maar toch zeker wel 1500 euro goedkoper uit ben gekomen dan als ik hem in NL had besteld. En voor DAT geld had ik het nooit gedaan...

FragDaddy
16 juli 2003, 20:05
Keef. mag ik vragen waar je deze goldtop gekocht heb in de VS ? ik ben namelijk ook al een tijdje aan het rondkijken voor een R7 of R8.

1800 euro is wel heel erg goedkoop man :)

keef
17 juli 2003, 14:18
Frag:

ik heb hem van Dave's Guitar Shop in Wisconsin. Ik denk dat het niet zo problematisch moet zijn om een nieuwe R7 voor plm $1800 te vinden. Vervoer is plm $150. Check naast Dave's (beste gitaarzaak ter wereld...) Wildwood, Vintage World, Mark's Guitar Loft. Die prijs geldt dan wel voor een Indian rosewood toets - zoals je weet heeft Gibson de produktie van Brazilian op alle gitaren stopgezet per 31 mei jl. Wat er nog in omloop is aan de BRW R7's, R4's en R6's gaat nu voor plm $2400 - de door dealers gehanteerde prijzen zijn na Gibson's bekendmaking fors gestegen.

Wil je meer weten (ook over prijzen), surf dan rond op het Les Paul Forum. Succes! Of koop gewoon een Agile, die zijn even goed of beter :-D

FragDaddy
17 juli 2003, 14:48
Frag:

ik heb hem van Dave's Guitar Shop in Wisconsin. Ik denk dat het niet zo problematisch moet zijn om een nieuwe R7 voor plm $1800 te vinden. Vervoer is plm $150. Check naast Dave's (beste gitaarzaak ter wereld...) Wildwood, Vintage World, Mark's Guitar Loft. Die prijs geldt dan wel voor een Indian rosewood toets - zoals je weet heeft Gibson de produktie van Brazilian op alle gitaren stopgezet per 31 mei jl. Wat er nog in omloop is aan de BRW R7's, R4's en R6's gaat nu voor plm $2400 - de door dealers gehanteerde prijzen zijn na Gibson's bekendmaking fors gestegen.

Wil je meer weten (ook over prijzen), surf dan rond op het Les Paul Forum. Succes! Of koop gewoon een Agile, die zijn even goed of beter :-D

AH! jij zit ook op het lespaulforum! haha. cool. Dave's dus. binnenkort ff mailen. wildwood vinnik te duur, vintage world ken ik niet, mark's ook niet.. weer eens snuffelen.

Jah. die agiles zijn natuurlijk veel beter dan historic les pauls. ik weet het goed gemaakt. ik koop twee agiles en die twee wil ik wel ruilen tegen die ene goldtop van jou, ok? :razz:

maare. ik moet je heel eerlijk bekennen ik heb nog nooit op een les paul met een Braz. Board gespeeld. maakt dat zoveel verschil dan? ik heb zoiets van: het zal wel..

hoe bevalt je R7 tot nu toe?

bert k
17 juli 2003, 15:18
. ik koop twee agiles en die twee wil ik wel ruilen tegen die ene goldtop van jou, ok? :razz:



Ehhh...de marktprijs was toch twee goldtops voor één Agile? :razz:

keef
17 juli 2003, 18:24
Nou - die R7 is prima. Ik heb een oudere historic LP uit '96 en je kan zien dat de nieuwste versies erop vooruit zijn gegaan. Dat een BRW toets beter (of anders) klinkt dan de Indian of Madagascar variant gelooft bijna niemand. :)

FragDaddy
18 juli 2003, 13:18
Nou - die R7 is prima. Ik heb een oudere historic LP uit '96 en je kan zien dat de nieuwste versies erop vooruit zijn gegaan. Dat een BRW toets beter (of anders) klinkt dan de Indian of Madagascar variant gelooft bijna niemand. :)

Maar? merk je verschil tussen BRW en je oude LP ?

keef
19 juli 2003, 18:44
Nee - de 'oude' is een '68 Custom RI.. :-D