PDA

View Full Version : vragen over Ibanez Jumpstart



'tallica-fan
16 juli 2003, 00:36
Ik zat een beetje rond te neuzen op de site van Ibanez toen ik op de Jumpstart paketten stuitte. Nou staat daar niet echt veel informatie bij (prijs, etc.) dus nu had ik ff een paar vraagjes.

- Hoe duur zijn die krengen?

- Zijn het een beetje redelijke gitaren?

- Zo, ja waar kan ik ze in nederland (liefst regio Eindhoven) kopen?

Alvast bedankt :)

renier
16 juli 2003, 09:20
bij arons in heerlen (volgens mij en vele andere de beste zaak ten zuiden van utrecht) lag de set voor 350 geloof ik.

is trouwens een super winkel. die vent moet concureren met de prijzen in duitsland (musicstore en thomann) en hanteert dus echt superscherpe prijzen. ik heb er maandag een ME-50 van boss gehaald voor 288!!!! dat is nog eens 15 euro onder de prijs van feedback en zelfs goedkoper dan thonmann. en daarbij komt nog eens dat die vent die in de guitarshop staat, Per, ontzettend veel verstand heeft van gitaren en je de rust en ruimte geeft om op je gemak alles te testen.

maart goed, liep een beetje off topic geloof ik..

en of het een beetje goede gitaren zijn: tja, ik heb er eerlijk gezegd niet op gespeeld. ik ga ervan uit dat het gewoon de instappers van ibanez zijn, dat houdt dus in: gewone strat brug en powersound pups. prima dingen om mee te beginnen, maar niet kopen als het niet je eerste gitaar is. persoonlijk zouik eerder een tweedehands rg kopen..

maarten
16 juli 2003, 12:24
bij arons in heerlen (volgens mij en vele andere de beste zaak ten zuiden van utrecht) lag de set voor 350 geloof ik.

is trouwens een super winkel. die vent moet concureren met de prijzen in duitsland (musicstore en thomann) en hanteert dus echt superscherpe prijzen. ik heb er maandag een ME-50 van boss gehaald voor 288!!!! dat is nog eens 15 euro onder de prijs van feedback en zelfs goedkoper dan thonmann. en daarbij komt nog eens dat die vent die in de guitarshop staat, Per, ontzettend veel verstand heeft van gitaren en je de rust en ruimte geeft om op je gemak alles te testen.


Ik weet niet wat jij scherpe prijzen noemt, maar ik vind die gast maar duur. En die gast die je altijd helpt, weet misschien wel veel, maar hij probeerde mij tot nu toe ALTIJD wat anders aan te smeren (meestal van line6) dan dat ik zocht..

mgoe.. offtopic idd

renier
17 juli 2003, 12:11
Ik weet niet wat jij scherpe prijzen noemt, maar ik vind die gast maar duur. En die gast die je altijd helpt, weet misschien wel veel, maar hij probeerde mij tot nu toe ALTIJD wat anders aan te smeren (meestal van line6) dan dat ik zocht..

mgoe.. offtopic idd

nou, als jij een Boss ME-50 voor 288 en een GT-6 voor 520 duur vindt, dan vraag ik me af waar jij inkopen doet...

maar goed, ieder zijn smaak. ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee.