PDA

View Full Version : Fame VS30?



mrweird
1 mei 2015, 11:26
Ik ga morgen even kijken bij een marktplaats advertentie waarschijnlijk.. Een Fame VS30 buizen combo (Smarvo).
Ik heb goeie ervaringen met de 100 wat VSH2-100 top die ik als eindversterker gebruik voor een Vox tonelab LE preamp.

Iemand hier ervaringen met dit kleine broertje van deze top?

pasqual
1 mei 2015, 14:33
Ik heb 'm eens geprobeerd in Musicstore. Van wat ik mij herrinner vond ik het cleankanaal best lekker en het gainkanaal ietwat modderig. Maar voor die 100,00 euro waar hij voor te koop staat (toch?) zou ik 'm lekker meenemen. Ik heb hier de 60 watt variant staan, ook voor die prijs. Leuke combo voor een hele kleine prijs.

mrweird
1 mei 2015, 14:41
Ik heb 'm eens geprobeerd in Musicstore. Van wat ik mij herrinner vond ik het cleankanaal best lekker en het gainkanaal ietwat modderig. Maar voor die 100,00 euro waar hij voor te koop staat (toch?) zou ik 'm lekker meenemen. Ik heb hier de 60 watt variant staan, ook voor die prijs. Leuke combo voor een hele kleine prijs.

Lol. Ja die advertentie.. :D Tx. Het plan is toch enkel de EL34 eindtrap te gebruiken.

mrweird
2 mei 2015, 18:32
Happy New Amp Day! Een 30 watt buizen combo met quicklock standaard voor 95 euro. :D Deal of the day!

En het is een prima companion voor een tonelab LE. Via de return klinkt 't helemaal prima maar heeft als nadeel dat geeneen knop werkt.. Nou had ik dat al verwacht maar ik hoopte dat de master 't wel zou doen.. Dan maar via de normale plugin en met de versterker op kanaal clean, delay dicht, EQ in centraal midden en dan klinkt 't ook helemaal prima! 't is een Chinees JCM 900 combo kopietje feitelijk denk ik..

http://s18.postimg.org/xyal8b909/Dsc00219_1.jpg

Dus nou heb ik twee fame's .. Een 100 watt top en een combo. (ben ik nou famous?) En de VT50 die ik een maand geleden gekocht heb tweedehands gaat weer marktplaats op denk ik.